Поиск
Расширенный поиск

Главная О проекте Новости Статьи Дайджест Законы

Все статьи
Темы дня
Отраслевая политика
Грузопотоки
Рынки и компании
Машиностроение
Энергоресурсы
Происшествия
Морское пиратство



новости




законодательная база

Расп. КМУ №415-р от 29.04.2015 "О внесении изм. в приложение к расп. КМУ от 26 июня 2013 №466"



Расп. КМУ №358-р от 15.04. 2015 г. "Об изм. классификации пункта пропуска через госграницу для морского сообщения "Ильичевский рыбный порт"



Расп. КМУ от 08.04.2015 г. №315-р «О назначении Федорко И.П. замгенерального директора Госадминистрации жд транспорта Украины»

Подписка на рассылку  
Хрещатик
11.11.2008 :: 11:39
Кабмін провокує транспортний колапс у столиці

Цієї п’ятниці в Києві зникне громадський транспорт. Правда всього лише на день і в разі, якщо Кабмін ухвалить популістське рішення щодо нових тарифів за проїзд. Нагадаємо, нещодавно їх затвердила Київрада за пропозицією робочої групи, яку очолював голова фракції БЮТ Олександр Зінченко. Транспортники запевняють, що повернення до старих цін знищить транспортну галузь. Тим часом нові тарифи не торкнуться кишень малозабезпечених киян. У цьому запевнив міський голова Леонід Черновецький та доручив за тиждень забезпечити усіх пільговиків безплатними проїзними.

Автоколапс загрожує
столиці. 20-тисячний колектив працівників комунального транспорту може зупинити роботу в разі, якщо Кабмін і далі спекулюватиме довкола тарифів на проїзд. Нагадаємо, уряд створив спеціальну комісію, яка розмірковує над тим, чи відповідні ціни встановили у столиці за проїзд.

«За останні роки Кабінет Міністрів не виділив жодної копійки для придбання вагонів, чи на оплату нашим працівникам за роботу у шкідливих умовах. Після того, як Київрада затвердила обґрунтовані робочою групою тарифи, у нас з’явилася надія, що все зміниться на краще», - розповів голова профспілки КП «Київського метрополітену» Олександр Мозолевич. Транспортники кажуть, що втомилися розповідати, в якому кризовому стані знаходиться галузь. Рухомий склад зношений. У 75 % з 645 вагонів метро давно закінчився термін експлуатації.

«Ми обстежили 177 одиниць, і всіма можливими методами подовжили їхній термін використання років на 5-10. Однак і цей час практично збіг», - розповів головний інспектор із безпеки «Київського метрополітену» Володимир Мелещенко. Експерт запевняє, поки що їздити у підземці безпечно, але якщо повернути старі збиткові тарифи, міський транспорт прямуватиме у безвихідь. Не буде грошей ні на купівлю нових вагонів, навіть на нормальні умови для роботи нинішніх.

«Достатньо, щоб одна з 120 тисяч шпал мала дефект і поїзд може зійти з рейок. Я не хочу працювати в таких умовах і нести відповідальність за загрозу життю пасажирів. Не хочу кримінальної відповідальності. Перевозити людей на несправному транспорті мене не примусить ніхто, навіть прем’єр-міністр», - каже машиніст метрополітену Володимир Шостак.

Окрім безпеки пасажирських перевезень, працівників метрополітену турбує також і питання зарплатні. Понад 70 % метрополітенівців працюють у шкідливих умовах, а 10 % - постійно вночі. Тим не менше, ці люди не одержують гідної оплати, майже всі гроші «з’їдає» інфляція. Через це останнім часом із метрополітену звільнилося чимало кваліфікованих робітників.

«Нові обґрунтовані тарифи дали нам надію, що ми зможемо гарантувати безпеку перевезення киян і що нам вдасться зберегти колектив», - сказав пан Мозолевич.

Пліч-о-пліч із метрополітенівцями й працівники «Київпастрансу». «Ми обурені тим, що Кабмін грубо втручається у внутрішні справи міста, вирішення яких належить до компетенції міської влади. За останніх два роки місто уп’ятеро збільшило фінансування галузі. Ми на 40 відсотків оновили рухомий склад, адже міські асигнування на купівлю нових автобусів і тролейбусів зросли майже у 30 разів», - розповіла представник профспілки «Київпастрансу» Тетяна Баранова. Каже, що з керівництвом домовилися і про підвищення зарплат працівникам. Та через збиткові тарифи їх не було з чого виплачувати.

Працівники комунального транспорту кажуть, що не дозволять Кабміну здобути «дешеву славу» за рахунок знищення галузі. Аби застерегти від популістських рішень, столичні транспортники вийдуть у середу під стіни Кабміну з пікетом. Якщо ж урядовці не дослухаються до вимог, на Київ чекає «чорна п’ятниця». «Цього дня буде зупинено весь громадський транспорт, і вся відповідальність за це ляже на Кабмін», - попередили представники профспілок.

Тим часом міський голова Леонід Черновецький запевнив, що підвищення тарифів не торкнеться малозабезпечених киян. «Я особисто не голосував за підвищення цін на проїзд у громадському транспорті Києва. Ухвалити таке рішення Київраду переконав керівник фракції БЮТ Олександр Зінченко. Таке несправедливе рішення БЮТ штовхає людей, які живуть на пенсії та зарплати, за межу бідності. Якби депутати хоча б місяць пожили на ті копійки, що Кабмін платить пенсіонерам, ветеранам, які віддали Батьківщині всі свої сили та здоров’я, вони б зрозуміли, що економічна криза, з якою БЮТ героїчно «бореться» перед телекамерами, - це голод, холод і злидні для простих людей», - заявив він. Мер додав, що всі пільговики будуть захищені та отримають безплатні проїзні квитки. «Як мер я ще місяць тому доручив розробити систему заходів, потрібних для запровадження безплатних проїзних на всі види комунального транспорту для всіх київських пенсіонерів та інших категорій киян, яким потрібна допомога. Я контролюватиму, щоб у тижневий термін цю роботу завершили», - підсумував Леонід Черновецький.

Ігор СВАЧІЙ

11 листопада 2008 р.


Источник: Хрещатик
Все дайджесты >>>
Загрузка...
Загрузка ...


Разработка и сопровождение: baev.kiev.ua
Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции. Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентство "Українськi Новини", в каком-либо виде строго запрещено.

{DOWN}