14.02.2023 :: 17:09
У ЄС заборонили випуск авто із класичним двигуном з 2035 р.
Європейський парламент (ЄП) затвердив нові цілі щодо скорочення викидів CO2 для нових легкових авто і легких комерційних транспортних засобів. Як передає «Укрінформ», про це йдеться у пресрелізі ЄП.
Зазначається, що 340 голосами «за», 279 «проти» та 21 утримався депутати Європарламенту схвалили угоду, досягнуту з Радою ЄС щодо перегляду стандартів викидів CO2 для нових автомобілів і мікроавтобусів відповідно до посилених кліматичних амбіцій ЄС.
Законодавство регулює шлях до нульових викидів CO2 для нових легкових автомобілів і легких комерційних транспортних засобів у 2035 р. (мета - для всього автопарку ЄС скоротити викиди CO2 від нових автомобілів і мікроавтобусів на 100% порівняно з 2021 р.).
Проміжні цілі скорочення викидів до 2030 р. встановлені на 55% для легкових авто і 50% для мікроавтобусів.
Після остаточного голосування на пленарному засіданні Європарламенту текст також має бути офіційно схвалений Радою ЄС, перш ніж він буде опублікуваний в Офіційному журналі ЄС.
Джерело: «Укрінформ»
В ЕС запретили выпуск авто с классическим двигателем с 2035 г.
Европейский парламент (ЕП) утвердил новые цели по сокращению выбросов CO2 для новых легковых автомобилей и легких коммерческих транспортных средств. Как передает «Укринформ», об этом говорится в пресс-релизе ЕП.
Отмечается, что 340 голосами «за», 279 «против» депутаты Европарламента одобрили соглашение, достигнутое с Советом ЕС о пересмотре стандартов выбросов CO2 для новых авто и микроавтобусов в соответствии с усиленными климатическими амбициями ЕС.
Законодательство регулирует путь к нулевым выбросам CO2 для новых легковых автомобилей и легких коммерческих транспортных средств в 2035 г. (цель - для всего автопарка ЕС сократить выбросы CO2 от новых автомобилей и микроавтобусов на 100% по сравнению с 2021 г.).
Промежуточные цели сокращения выбросов к 2030 г. установлены на 55% для легковых авто и 50% для микроавтобусов.
После окончательного голосования на пленарном заседании Европарламента текст должен быть официально одобрен Советом ЕС, прежде чем он будет опубликован в Официальном журнале ЕС.
Источник: «Укрінформ» |