24.11.2023 :: 12:07
Грецькі судноплавні компанії відмовляються від транспортування російської нафти
Три великі грецькі судноплавні компанії припинили транспортування російської нафти останніми тижнями, щоб уникнути санкцій США, які зараз накладаються на деякі транспортні компанії, що перевозять російську нафту, повідомили Reuters чотири трейдери й показали дані про доставку.
Ця подія - удар для РФії, оскільки вона звужує кількість транспортних компаній, які готові транспортувати російську нафту до споживачів в Азії, Туреччині, на Близькому Сході, в Африці й Південній Америці, хоча трейдери кажуть, що москва все ще має достатньо транспортних компаній.
Грецькі вантажовідправники Minerva Marine, Thenamaris і TMS Tankers останніми тижнями припинили транспортування російської нафти, повідомили чотири трейдери. Усі три компанії були активними транспортувальниками російської нафти й палива до вересня-жовтня, коли вони почали скорочувати свою участь, згідно з даними трейдерів і транспортних агентів, які були використані Reuters.
Зі слів трейдерів, які раніше співпрацювали з трьома фірмами, усі три компанії відхилили запити на судна для завантаження російської сирої нафти в листопаді й пізніше. Вихід грецьких вантажовідправників із торгівлі відбувся після посилення санкцій США, накладених на постачання російської нафти.
У жовтні Вашингтон запровадив перші санкції проти власників танкерів у Туреччині й Об’єднаних Арабських Еміратах, які перевозили російську нафту, що перевищує максимальну ціну G7 на рівні $60 за барель. Минулого тижня було накладено санкції на ще три судна.
Три грецькі компанії десятиліттями постачали російську нафту і продовжували це робити, коли більшість інших західних компаній припинили експлуатацію цих маршрутів, щоб уникнути зростання ризиків санкцій і встановлення обмеження ціни.
Маршрути були прибутковими. Торгівля російською нафтою за останній рік принесла рекордні доходи вантажовідправникам, які пішли на ризик і залишилися в бізнесі.
Фрахтові ставки на транспортування російської нафти минулої зими підскочили до $15 млн. за рейс танкера з балтійських портів до Індії, оскільки вантажовідправники стягували високі ставки через ризик. Це було в кілька разів дорожче, ніж постачання несанкційної сирої нафти.
Три грецькі компанії експлуатують понад 100 нафтових танкерів, здатних обробляти майже весь експорт нафти з портів РФії «Приморськ», «Усть-Луга» й «Новоросійськ», приблизно 10 млн. т на місяць, або 2,4 млн. барелів на день.
Джерело: EnKorr
Греческие судоходные компании отказываются от транспортировки российской нефти
Три крупных греческих судоходных компаний прекратили транспортировку российской нефти в последние недели, чтобы избежать санкций США, которые сейчас налагаются на некоторые транспортные компании, перевозящие российскую нефть, сообщили Reuters четыре трейдера и показали данные о доставке.
Это событие - удар для РФ, поскольку оно сужает количество транспортных компаний, которые готовы транспортировать российскую нефть к потребителям в Азии, Турции, на Ближнем Востоке, в Африке и Южной Америке, хотя трейдеры говорят, что у москвы все еще есть достаточно транспортных компаний.
Греческие грузоотправители Minerva Marine, Thenamaris и TMS Tankers в последние недели прекратили транспортировку российской нефти, сообщили четыре трейдера. Все три компании были активными перевозчиками российской нефти и топлива до сентября-октября, когда они начали сокращать свое участие, согласно данным трейдеров и транспортных агентов, использованных Reuters.
По словам трейдеров, ранее сотрудничавших с тремя фирмами, все три компании отклонили запросы на суда для загрузки российской сырой нефти в ноябре и позже. Выход греческих грузоотправителей из торговли произошел после ужесточения санкций США, наложенных на поставку российской нефти.
В октябре Вашингтон ввел первые санкции против владельцев танкеров в Турции и Объединенных Арабских Эмиратах, перевозивших российскую нефть, что превышает максимальную цену G7 на уровне $60 за баррель. На прошлой неделе были наложены санкции на еще три судна.
Три греческих компании десятилетиями поставляли российскую нефть и продолжали это делать, когда большинство других западных компаний прекратили эксплуатацию этих маршрутов во избежание роста рисков санкций и установления ограничения цены.
Маршруты были прибыльными. Торговля российской нефтью за последний год принесла рекордные доходы грузоотправителям, которые пошли на риск и остались в бизнесе.
Фрахтовые ставки на транспортировку российской нефти минувшей зимой подскочили до $15 млн. за рейс танкера из балтийских портов в Индию, поскольку грузоотправители взимали высокие ставки из-за риска. Это было в несколько раз дороже поставок несанкционной сырой нефти.
Три греческих компании эксплуатируют более 100 нефтяных танкеров, способных обрабатывать почти весь экспорт нефти из портов РФии «Приморск», «Усть-Луга» и «Новороссийск», примерно 10 млн. т в месяц, или 2,4 млн. баррелей в сутки.
Источник: EnKorr |