Три великі грецькі судноплавні компанії припинили транспортування російської нафти останніми тижнями, щоб уникнути санкцій США, які зараз накладаються на деякі транспортні компанії, що перевозять російську нафту, повідомили Reuters чотири трейдери й показали дані про доставку.
Ця подія - удар для РФії, оскільки вона звужує кількість транспортних компаній, які готові транспортувати російську нафту до споживачів в Азії, Туреччині, на Близькому Сході, в Африці й Південній Америці, хоча трейдери кажуть, що москва все ще має достатньо транспортних компаній.
Грецькі вантажовідправники Minerva Marine, Thenamaris і TMS Tankers останніми тижнями припинили транспортування російської нафти, повідомили чотири трейдери. Усі три компанії були активними транспортувальниками російської нафти й палива до вересня-жовтня, коли вони почали скорочувати свою участь, згідно з даними трейдерів і транспортних агентів, які були використані Reuters.
Зі слів трейдерів, які раніше співпрацювали з трьома фірмами, усі три компанії відхилили запити на судна для завантаження російської сирої нафти в листопаді й пізніше. Вихід грецьких вантажовідправників із торгівлі відбувся після посилення санкцій США, накладених на постачання російської нафти.
У жовтні Вашингтон запровадив перші санкції проти власників танкерів у Туреччині й Об’єднаних Арабських Еміратах, які перевозили російську нафту, що перевищує максимальну ціну G7 на рівні $60 за барель. Минулого тижня було накладено санкції на ще три судна.
Три грецькі компанії десятиліттями постачали російську нафту і продовжували це робити, коли більшість інших західних компаній припинили експлуатацію цих маршрутів, щоб уникнути зростання ризиків санкцій і встановлення обмеження ціни.
Маршрути були прибутковими. Торгівля російською нафтою за останній рік принесла рекордні доходи вантажовідправникам, які пішли на ризик і залишилися в бізнесі.
Фрахтові ставки на транспортування російської нафти минулої зими підскочили до $15 млн. за рейс танкера з балтійських портів до Індії, оскільки вантажовідправники стягували високі ставки через ризик. Це було в кілька разів дорожче, ніж постачання несанкційної сирої нафти.
Три грецькі компанії експлуатують понад 100 нафтових танкерів, здатних обробляти майже весь експорт нафти з портів РФії «Приморськ», «Усть-Луга» й «Новоросійськ», приблизно 10 млн. т на місяць, або 2,4 млн. барелів на день.
Джерело: EnKorr
Греческие судоходные компании отказываются от транспортировки российской нефти
Три крупных греческих судоходных компаний прекратили транспортировку российской нефти в последние недели, чтобы избежать санкций США, которые сейчас налагаются на некоторые транспортные компании, перевозящие российскую нефть, сообщили Reuters четыре трейдера и показали данные о доставке.
Это событие - удар для РФ, поскольку оно сужает количество транспортных компаний, которые готовы транспортировать российскую нефть к потребителям в Азии, Турции, на Ближнем Востоке, в Африке и Южной Америке, хотя трейдеры говорят, что у москвы все еще есть достаточно транспортных компаний.
Греческие грузоотправители Minerva Marine, Thenamaris и TMS Tankers в последние недели прекратили транспортировку российской нефти, сообщили четыре трейдера. Все три компании были активными перевозчиками российской нефти и топлива до сентября-октября, когда они начали сокращать свое участие, согласно данным трейдеров и транспортных агентов, использованных Reuters.
По словам трейдеров, ранее сотрудничавших с тремя фирмами, все три компании отклонили запросы на суда для загрузки российской сырой нефти в ноябре и позже. Выход греческих грузоотправителей из торговли произошел после ужесточения санкций США, наложенных на поставку российской нефти.
В октябре Вашингтон ввел первые санкции против владельцев танкеров в Турции и Объединенных Арабских Эмиратах, перевозивших российскую нефть, что превышает максимальную цену G7 на уровне $60 за баррель. На прошлой неделе были наложены санкции на еще три судна.
Три греческих компании десятилетиями поставляли российскую нефть и продолжали это делать, когда большинство других западных компаний прекратили эксплуатацию этих маршрутов во избежание роста рисков санкций и установления ограничения цены.
Маршруты были прибыльными. Торговля российской нефтью за последний год принесла рекордные доходы грузоотправителям, которые пошли на риск и остались в бизнесе.
Фрахтовые ставки на транспортировку российской нефти минувшей зимой подскочили до $15 млн. за рейс танкера из балтийских портов в Индию, поскольку грузоотправители взимали высокие ставки из-за риска. Это было в несколько раз дороже поставок несанкционной сырой нефти.
Три греческих компании эксплуатируют более 100 нефтяных танкеров, способных обрабатывать почти весь экспорт нефти из портов РФии «Приморск», «Усть-Луга» и «Новороссийск», примерно 10 млн. т в месяц, или 2,4 млн. баррелей в сутки.
Источник: EnKorr