«Укрзалізниця» надаватиме якісні послуги з доступу до інфраструктури та послугу з перестановки візків на євроколію - це пряма відповідальність компанії. Забезпечення приватного парку вагонів євровізками - це зобов'язання кожного перевізника. Про це повідомляє прес-центр УЗ.
Для забезпечення стратегічних перевезень та економіки країни, на початку повномасштабної війни «Укрзалізниця» інвестувала в модернізацію візків під євроколію. «Візки - це конструктивна частина вагона. Наразі «Укрзалізниця» має 1810 од. робочого парку візків для колії 1435 мм і вони всі необхідні компанії для здійснення перевезень у власних вагонах. Цієї кількості візків достатньо щоб близько 905 вагонів переставити на візки під євроколію. А наш загальний парк - близько 50 тис. вагонів. Тобто «Укрзалізниця» і сама має дефіцит таких візків. Приватні власники вагонів можуть виготовляти або купити євровізки та й надалі користуватися нашими пунктами перестановки. В оренду візки надаватимуться лише у випадку, коли компанія матиме таку можливість», - зазначив член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.
Він також додав, що з низкою компаній вже досягнуто домовленостей щодо перевезень вантажів до Європи у вагонах «Укрзалізниці», з окремими клієнтами ще існують розбіжності, які будуть вирішені найближчим часом.
Крім того, «Укрзалізниця» наразі активно розвиває роботу UZ Cargo Poland, і компанії надважливо максимально нарощувати перевезення у власних вагонах на території країн ЄС.
«Наразі UZ Cargo Poland підписало контракти з 5 замовниками на використання вагонів УЗ на візках 1435. До послуги з перевезення вантажів у вагонах «Укрзалізниці», в т.ч. і за кордон, мають рівний доступ усі вантажовласники. Водночас великі приватні вантажовласники віддають свої вагони лише під перевезення своїх вантажів. Таким чином ми жодним чином не обмежуємо експорт українських вантажів залізничним транспортом, а навпаки пропонуємо ринку конкурентну послугу», - резюмував В.Єрьомін.
Нагадаємо, що АТ «Укрзалізниця» та компанія DAI Global LLC підписали меморандум щодо реалізації проєкту міжнародної технічної допомоги «Економічна підтримка України», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), який передбачає розвиток експорту українського зерна залізничним транспортом.
tbu.com.ua
Обеспечение вагонов евротележками - обязанность каждого вагоновладельца - УЗ ©
«Укрзализныця» будет предоставлять качественные услуги по доступу к инфраструктуре и услугу по перестановке тележек на евроколею - это прямая ответственность компании. Обеспечение частного парка вагонов евротележками - это обязательство каждого перевозчика. Об этом сообщает пресс-центр УЗ.
Для обеспечения стратегических перевозок и экономики страны в начале полномасштабной войны «Укрзализныця» инвестировала в модернизацию тележек под евроколею. «Тележки - это конструктивная часть вагона. В настоящее время «Укрзализныця» имеет 1810 ед. рабочего парка тележек для колеи 1435 мм и все необходимы компании для осуществления перевозок в собственных вагонах. Этого количества тележек достаточно, чтобы около 905 вагонов переставить на тележки под евроколею. А наш общий парк - около 50 тыс. вагонов. То есть «Укрзализныця» и сама имеет дефицит таких тележек. Частные владельцы вагонов могут производить или купить евротележки и в дальнейшем пользоваться нашими пунктами перестановки. В аренду тележки будут предоставляться только в случае, когда компания будет иметь такую возможность», - отметил член правления АО «Укрзализныця» Вячеслав Еремин.
Он также добавил, что с рядом компаний уже достигнуты договоренности о перевозках грузов в Европу в вагонах «Укрзализныци», с отдельными клиентами еще существуют разногласия, которые будут решены в ближайшее время.
Кроме того, «Укрзализныця» активно развивает работу UZ Cargo Poland, и компании очень важно максимально наращивать перевозки в собственных вагонах на территории стран ЕС.
«Сейчас UZ Cargo Poland подписало контракты с 5 заказчиками на использование вагонов УЗ на тележках 1435. К услуге по перевозке грузов в вагонах «Укрзализныци», в т.ч. и за границу, имеют равный доступ все грузовладельцы. В то же время, крупные частные грузовладельцы отдают свои вагоны только под перевозку своих грузов. Таким образом, мы никоим образом не ограничиваем экспорт украинских грузов железнодорожным транспортом, а наоборот предлагаем рынку конкурентную услугу», - резюмировал В.Еремин.
Напомним, что АО «Укрзализныця» и компания DAI Global LLC подписали меморандум по реализации проекта международной технической помощи «Экономическая поддержка Украины», финансируемого Агентством США по международному развитию (USAID), предусматривающим развитие экспорта украинского зерна железнодорожным транспортом.
tbu.com.ua