Забезпечення вагонів євровізками - зобов'язання кожного вагоновласника - УЗ ©

«Укрзалізниця» надаватиме якісні послуги з доступу до інфраструктури та послугу з перестановки візків на євроколію - це пряма відповідальність компанії. Забезпечення приватного парку вагонів євровізками - це зобов'язання кожного перевізника. Про це повідомляє прес-центр УЗ.

Для забезпечення стратегічних перевезень та економіки країни, на початку повномасштабної війни «Укрзалізниця» інвестувала в модернізацію візків під євроколію. «Візки - це конструктивна частина вагона. Наразі «Укрзалізниця» має 1810 од. робочого парку візків для колії 1435 мм і вони всі необхідні компанії для здійснення перевезень у власних вагонах. Цієї кількості візків достатньо щоб близько 905 вагонів переставити на візки під євроколію. А наш загальний парк - близько 50 тис. вагонів. Тобто «Укрзалізниця» і сама має дефіцит таких візків. Приватні власники вагонів можуть виготовляти або купити євровізки та й надалі користуватися нашими пунктами перестановки. В оренду візки надаватимуться лише у випадку, коли компанія матиме таку можливість», - зазначив член правління АТ «Укрзалізниця» Вячеслав Єрьомін.

Він також додав, що з низкою компаній вже досягнуто домовленостей щодо перевезень вантажів до Європи у вагонах «Укрзалізниці», з окремими клієнтами ще існують розбіжності, які будуть вирішені найближчим часом.

Крім того, «Укрзалізниця» наразі активно розвиває роботу UZ Cargo Poland, і компанії надважливо максимально нарощувати перевезення у власних вагонах на території країн ЄС.

«Наразі UZ Cargo Poland підписало контракти з 5 замовниками на використання вагонів УЗ на візках 1435. До послуги з перевезення вантажів у вагонах «Укрзалізниці», в т.ч. і за кордон, мають рівний доступ усі вантажовласники. Водночас великі приватні вантажовласники віддають свої вагони лише під перевезення своїх вантажів. Таким чином ми жодним чином не обмежуємо експорт українських вантажів залізничним транспортом, а навпаки пропонуємо ринку конкурентну послугу», - резюмував В.Єрьомін.

Нагадаємо, що АТ «Укрзалізниця» та компанія DAI Global LLC підписали меморандум щодо реалізації проєкту міжнародної технічної допомоги «Економічна підтримка України», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID), який передбачає розвиток експорту українського зерна залізничним транспортом.

tbu.com.ua

 

Обеспечение вагонов евротележками - обязанность каждого вагоновладельца - УЗ ©

«Укрзализныця» будет предоставлять качественные услуги по доступу к инфраструктуре и услугу по перестановке тележек на евроколею - это прямая ответственность компании. Обеспечение частного парка вагонов евротележками - это обязательство каждого перевозчика. Об этом сообщает пресс-центр УЗ.

Для обеспечения стратегических перевозок и экономики страны в начале полномасштабной войны «Укрзализныця» инвестировала в модернизацию тележек под евроколею. «Тележки - это конструктивная часть вагона. В настоящее время «Укрзализныця» имеет 1810 ед. рабочего парка тележек для колеи 1435 мм и все необходимы компании для осуществления перевозок в собственных вагонах. Этого количества тележек достаточно, чтобы около 905 вагонов переставить на тележки под евроколею. А наш общий парк - около 50 тыс. вагонов. То есть «Укрзализныця» и сама имеет дефицит таких тележек. Частные владельцы вагонов могут производить или купить евротележки и в дальнейшем пользоваться нашими пунктами перестановки. В аренду тележки будут предоставляться только в случае, когда компания будет иметь такую возможность», - отметил член правления АО «Укрзализныця» Вячеслав Еремин.

Он также добавил, что с рядом компаний уже достигнуты договоренности о перевозках грузов в Европу в вагонах «Укрзализныци», с отдельными клиентами еще существуют разногласия, которые будут решены в ближайшее время.

Кроме того, «Укрзализныця» активно развивает работу UZ Cargo Poland, и компании очень важно максимально наращивать перевозки в собственных вагонах на территории стран ЕС.

«Сейчас UZ Cargo Poland подписало контракты с 5 заказчиками на использование вагонов УЗ на тележках 1435. К услуге по перевозке грузов в вагонах «Укрзализныци», в т.ч. и за границу, имеют равный доступ все грузовладельцы. В то же время, крупные частные грузовладельцы отдают свои вагоны только под перевозку своих грузов. Таким образом, мы никоим образом не ограничиваем экспорт украинских грузов железнодорожным транспортом, а наоборот предлагаем рынку конкурентную услугу», - резюмировал В.Еремин.

Напомним, что АО «Укрзализныця» и компания DAI Global LLC подписали меморандум по реализации проекта международной технической помощи «Экономическая поддержка Украины», финансируемого Агентством США по международному развитию (USAID), предусматривающим развитие экспорта украинского зерна железнодорожным транспортом.

tbu.com.ua




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua