Хакери викрали дані пасажирів великих авіакомпаній KLM та Air France - учасників регулярної програми для мандрівників Flying Blue. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на голландську газету Algemeen Dagblad.
Як зазначає видання, обидві компанії попереджають, що особисті та дорожні дані могли бути вкрадені під час злому. Крадіжка, за словами авіакомпаній, містить такі деталі, як ім'я, номери телефонів, адреси електронної пошти, номери Flying Blue, баланс балів та останні трансакції. У заяві компаній не повідомляється, чи було змінено чи зафіксовано так звані «милі». Клієнти KLM, які звертаються до компанії з цього приводу через Twitter, отримують відповідь, що атаку було заблоковано вчасно і що «милі» не вкрали.
У той же час материнська авіакомпанія Air France-KLM запевняє, що витік не стосувався номерів кредитних карток.
«Ми шкодуємо про цю ситуацію. Наша команда ІТ-безпеки припинила інцидент. Ми відповідно до вимог повідомили органи захисту конфіденційності в Нідерландах та Франції та постраждалих клієнтів», - йдеться у заяві компанії.
При цьому компанії не бажають називати кількість клієнтів, що постраждали.
Джерело: РБК-Україна
Крупные европейские авиакомпании подверглись нападению хакеров
Хакеры похитили данные пассажиров крупных авиакомпаний KLM и Air France - участников регулярной программы для путешественников Flying Blue. Об этом сообщает РБК-Украина со ссылкой на голландскую газету Algemeen Dagblad.
Как отмечает издание, обе компании предупреждают, что личные и путевые данные могли быть украдены во время взлома. Воровство, по словам авиакомпаний, содержит такие детали, как имя, номера телефонов, адреса электронной почты, номера Flying Blue, баланс баллов и последние трансакции. В заявлении компаний не сообщается, были ли изменены или зафиксированы так называемые «мили». Клиенты KLM, которые обращаются в компанию по этому поводу через Twitter, получают ответ, что атака была заблокирована вовремя и что «мили» не украли.
В то же время материнская авиакомпания Air France-KLM уверяет, что утечка не касалась номеров кредитных карт.
«Мы сожалеем об этой ситуации. Наша команда ІТ-безопасности прекратила инцидент. Мы в соответствии с требованиями уведомили органы защиты конфиденциальности в Нидерландах и Франции и пострадавших клиентов», - говорится в заявлении компании.
При этом компании не желают называть количество пострадавших клиентов.
Источник: РБК-Україна