Більшість танкерів, які накопичилися біля виходу з Чорного моря з початку грудня через нові правила Туреччини, уже пройшли через протоки Босфор і Дарданелли, пише Financial Times.
Черга з танкерів утворилася через нову вимогу Анкари про надання листа-підтвердження страхування після того, як країни G7 запровадили стелю цін на російську нафту. З 26 танкерів, що застрягли у черзі, всі, крім чотирьох, надали запитувану документацію. Станом на вівторок, 13 грудня, через протоки пройшли 19 танкерів.
Норвезька компанія Gard, що входить до міжнародної групи з 13 клубів захисту та відшкодування збитків, також повідомила на своєму веб-сайті у вівторок, що рішення було знайдено.
США сподівалися, що обмеження ціни на російську нафту, яке мало б надати суднам доступ до європейської страховки, якщо нафта продаватиметься за ціною $60 за барель або менше, забезпечить продовження поставок російської нафти до третіх країн після запровадження санкцій ЄС минулого тижня. Але Туреччина заблокувала прохід суден через протоки на понад тиждень після того, як західні страховики заявили, що не можуть надати гарантії, які вимагали в Анкарі, що спонукало посадовців США і Британії втрутитися в ситуацію.
Турецькі протоки є одним з найбільш завантажених судноплавних шляхів у світі і одним з основних експортних маршрутів для сирої нафти з РФії і Казахстану.
З початку грудня танкери із сирою нафтою почали накопичуватися в територіальних водах Туреччини, очікуючи дозволу на перетин турецьких вод після запровадження Європейським Союзом і G7 граничної ціни на морську нафту з РФії.
Раніше Туреччина повідомляла про намір закрити протоки Босфор та Дарданелли для суден, що перевозять нафту, якщо вони не мають страхового покриття.
З 5 грудня Євросоюз запровадив ембарго на імпорт російської нафти на європейський ринок морським шляхом, а також граничне цінове обмеження у $60 за барель для її постачань у треті країни з використанням європейських суден або торговельних послуг. Цінова стеля погоджена із країнами G7 та іншими партнерами ЄС.
Джерело: Порти України
В Турции решили проблему с блокировкой почти 30 нефтяных танкеров
Большинство танкеров, накопившихся у выхода из Черного моря с начала декабря из-за новых правил Турции, уже прошли через проливы Босфор и Дарданеллы, пишет Financial Times.
Очередь из танкеров образовалась из-за нового требования Анкары о предоставлении письма-подтверждения страхования после того, как страны G7 ввели потолок цен на российскую нефть. Из 26 застрявших в очереди танкеров все, кроме четырех, предоставили запрашиваемую документацию. По состоянию на вторник, 13 декабря, через проливы прошли 19 танкеров.
Норвежская компания Gard, входящая в международную группу из 13 клубов защиты и возмещения ущерба, также сообщила на своем веб-сайте во вторник, что решение было найдено.
США надеялись, что ограничение цены на российскую нефть, которое должно предоставить судам доступ к европейской страховке, если нефть будет продаваться по цене $60 за баррель или меньше, обеспечит продолжение поставок российской нефти в третьи страны после введения санкций ЕС на прошлой неделе. Но Турция блокировала проход судов через проливы более недели после того, как западные страховщики заявили, что не могут предоставить гарантии, которые требовали в Анкаре, что побудило чиновников США и Британии вмешаться в ситуацию.
Турецкие проливы являются одним из самых загруженных судоходных путей в мире и одним из основных экспортных маршрутов для сырой нефти из РФии и Казахстана.
С начала декабря танкеры с сырой нефтью начали накапливаться в территориальных водах Турции, ожидая разрешения на пересечение турецких вод после введения Европейским Союзом и G7 предельной цены на морскую нефть из РФ.
Ранее Турция сообщала о намерении закрыть проливы Босфор и Дарданеллы для судов, перевозящих нефть, если у них нет страхового покрытия.
С 5 декабря Евросоюз ввел эмбарго на импорт российской нефти на европейский рынок морским путем, а также предельное ценовое ограничение в $60 за баррель для поставок в третьи страны с использованием европейских судов или торговых услуг. Ценовой потолок согласован со странами G7 и другими партнерами ЕС.
Источник: Порти України