В Антарктиді вперше приземлився пасажирський Boeing 787

Пасажирський літак типу Boeing 787, здатний перевозити 300 людей, вперше приземлився в Антарктиді. Як передає «Укрінформ», про це повідомляє Sky News.

«Історичний момент для Norse. Перший літак Boeing 787 Dreamliner, який приземлився в Антарктиді! Ми маємо неймовірну честь бути частиною цієї історичної віхи», - заявили в авіакомпанії Norse Atlantic Airways, яка виконувала рейс.

На борту літака була команда з 45 осіб - дослідники й співробітники Норвезького полярного інституту, та 12 т дослідницького обладнання. Посадка Boeing 787 Dreamliner була здійснена на аеродромі Тролл - це смуга з блакитного льоду завдовжки 3000 м. Він працює лише з жовтня по березень.

Дослідники заявили, що щороку організовують на континент рейси за допомогою до 10 літаків різного розміру, але можливість літати набагато більшими літаками може зменшити кількість необхідних рейсів.

«Найважливіше - це екологічні вигоди, яких ми можемо досягти, використовуючи для Troll великі та сучасні літаки цього типу», - сказала директорка Інституту Камілла Брекке.

Джерело: «Укрінформ»

 

В Антарктиде впервые приземлился пассажирский Boeing 787

Пассажирский самолет типа Boeing 787, способный перевозить 300 человек, впервые приземлился в Антарктиде. Как передает «Укринформ», об этом сообщает Sky News.

Исторический момент для Norse. Первый самолет Boeing 787 Dreamliner, приземлившийся в Антарктиде! Мы имеем невероятную честь быть частью этой исторической вехи», - заявили в авиакомпании Norse Atlantic Airways, выполнявшей рейс.

На борту самолета была команда из 45 человек - исследователи и сотрудники Норвежского полярного института и 12 т исследовательского оборудования. Посадка Boeing 787 Dreamliner была совершена на аэродроме Тролл - это полоса из голубого льда длиной 3000 м. Он работает только с октября по март.

Исследователи заявили, что ежегодно организуют на континент рейсы с помощью до 10 самолетов разного размера, но возможность летать гораздо более крупными самолетами может уменьшить количество необходимых рейсов.

«Самое важное - это экологические выгоды, которых мы можем достичь, используя для Troll большие и современные самолеты этого типа», - сказала директор Института Камилла Брекке.

Источник: «Укрінформ»




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua