«Укрзалізниця» запускає онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з інвалідністю Ця послуга вже доступна в тестовому режимі за посиланням https://services.uz.gov.ua/spec-carriage. Про це повідомляє прес-центр УЗ.
Заявку необхідно подавати принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Протягом 24 годин оператори «Укрзалізниці» візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги.
Отримати та сплатити квитки можна в залізничній касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда.
Уточнити статус заявки можна за цілодобовим безкоштовним телефоном 0 800 503 111.
Раніше, змовляючи цю послугу, пасажир або його представник був змушений мінімум двічі приїжджати на вокзал. Відтепер вагони, спеціально облаштовані для людей на колісних кріслах, можна замовляти, не виходячи з дому. Можливість замовити вагон безпосередньо у касі також залишається у якості резервної.
Сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.
Новий сервіс реалізовано в рамках програми «Безбар'єрна залізниця». Також на сайті https://services.uz.gov.ua доступне замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.
«Укрзалізниця» заохочує зворотний зв'язок, тож будемо раді отримати ваші відгуки на адресу service@uz.gov.ua.
Нагадаємо, що «Укрзалізниця» має у своєму парку 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 - вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року. Усі ці вагони обладнано відповідно до вимог інклюзивності, зокрема, є доступна вбиральня і купе, облаштовані згідно з потребами маломобільних пасажирів. У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу й фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопку для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв'язку з ним.
tbu.com.ua
УЗ запускает онлайн-заказ специальных вагонов для лиц с инвалидностью
«Укрзализныця» запускает онлайн заказ специальных вагонов для лиц с инвалидностью Эта услуга уже доступна в тестовом режиме по ссылке https://services.uz.gov.ua/spec-carriage. Об этом сообщает пресс-центр УЗ.
Заявку необходимо подавать по крайней мере за 3 дня до даты запланированного путешествия. В течение 24 часов операторы «Укрзализныци» примут заявку в работу и свяжутся с заказчиком услуги.
Получить и оплатить билеты можно в железнодорожной кассе не позднее 1 часа до отправления поезда.
Уточнить статус заявки можно по круглосуточному бесплатному телефону 0 800 503 111.
Ранее, сговаривая эту услугу, пассажир или его представитель был вынужден минимум дважды приезжать на вокзал. Теперь вагоны, специально обустроенные для людей на колесных креслах, можно заказывать, не выходя из дома. Возможность заказать вагон непосредственно в кассе также остается в качестве резервной.
Сервис предназначен для лиц с инвалидностью I группы или детей с инвалидностью, пассажиров на креслах колесных и сопровождающих их лиц.
Новый сервис реализован в рамках программы «Безбарьерная железная дорога». Также на сайте https://services.uz.gov.ua доступен заказ вокзального помощника, который поможет с багажом и посадкой.
«Укрзализныця» поощряет обратную связь, поэтому будем рады получить ваши отзывы по адресу service@uz.gov.ua.
Напомним, что «Укрзализныця» имеет в своем парке 50 вагонов с подъемниками или пандусами, из которых 37 - вагоны нового поколения, которые построены в течение последнего года. Все эти вагоны оборудованы в соответствии с требованиями инклюзивности, в частности, доступна туалет и купе, обустроенные в соответствии с потребностями маломобильных пассажиров. В новых вагонах в таком купе расположены спальные диваны, которые могут изменять угол наклона и фиксировать тело, пульт для регулировки освещения, кнопку для обращения к проводнику и устройство для громкоговорящей связи с ним.
tbu.com.ua