УЗ відклала рішення про відмову від перевезення зерна піввагонами

На даному етапі АТ «Укрзалізниця» не буде відмовляти аграріям у транспортуванні зерна піввагонами. Про це в Телеграмі повідомив голова правління УЗ Олександр Камишін, передає «Укрінформ».

«Вчора під час чергового засідання нашого експортного офісу я анонсував введення заборони на використання піввагонів для перевезення зерна… Після консультування з аграріями, міністром аграрної політики (Миколою - ред.) Сольським та розмови з віцепремʼєр-міністром (Олександром – ред.) Кубраковим я вирішив відмовитися від цього рішення. Ми не будемо забороняти перевезення зерна в піввагонах на даному етапі», - повідомив очільник «Укрзалізниці».

Він нагадав, що дозвіл на транспортування зерна відкритим рухомим складом надавався компаніям у «гарячий» сезон, коли постала потреба вивезення збіжжя всіма можливими і неможливими засобами.

Рішення про відмову від неспеціалізованого транспорту Камишін вважає правильним, проте несвоєчасним.

«Я вважаю, що це рішення є вірним. Зерно має їхати в зерновозах. Технологія перевезень має виконуватись. Та сьогодні ми повинні думати не лише про інтереси компанії, а й про те, який ефект наші рішення накладають на економіку країни під час війни», - зазначив він.

За його словами, компанія має робити все для інтересів держави, навіть якщо для цього треба відмовитися від свого ж беззаперечно правильного рішення.

Як повідомлялося, раніше в «Укрзалізниці» планували з березня відмовитися від використання піввагонів для транспортування зерна, оскільки дефіциту зерновозів, який спостерігався торік, вже немає.

Источник: «Укрінформ»

 

УЗ отложила решение об отказе от перевозки зерна полувагонами

На данном этапе АО «Укрзализныця» не будет отказывать аграриям в транспортировке зерна полувагонами. Об этом в Телеграмме сообщил глава правления УЗ Александр Камышин, передает «Укринформ».

«Вчера во время очередного заседания нашего экспортного офиса я анонсировал введение запрета на использование полувагонов для перевозки зерна… После консультирования с аграриями, министром аграрной политики (Николаем - ред.) Сольским и разговора с вице-премьер-министром (Александром - ред.) Александром Кубраковым я решил отказаться от этого решения. Мы не будем запрещать перевозку зерна в полувагонах на данном этапе», - сообщил глава «Укрзализныци».

Он напомнил, что разрешение на транспортировку зерна открытым подвижным составом предоставлялось компаниям в «горячий» сезон, когда потребовалась вывоз зерна всеми возможными и невозможными средствами.

Решение об отказе от неспециализированного транспорта Камышин считает правильным, но несвоевременным.

«Я считаю, что это решение верно. Зерно должно ехать в зерновозах. Технология перевозок должна выполняться. Но сегодня мы должны думать не только об интересах компании, но и о том, какой эффект наши решения оказывают на экономику страны во время войны», - сказал он.

По его словам, компания должна делать все для интересов государства, даже если для этого нужно отказаться от своего же безоговорочно правильного решения.

Как сообщалось, ранее в «Укрзализныце» планировали с марта отказаться от использования полувагонов для транспортировки зерна, поскольку наблюдавшегося в прошлом году дефицита зерновозов уже нет.

Источник: «Укрінформ»




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua