УЗ продовжує працювати над модернізацією рухомого складу навіть під час вторгнення РФ ©

15 липня 2022 р. в перший рейс київським кільцем вирушив черговий електропоїзд, капітально відремонтований на власних потужностях «Укрзалізниця». Він був реконструйований лише за два тижні й дещо відрізняється від попередніх аналогічних поїздів. Про це повідомляє прес-центр УЗ.

Так, УЗ врахувала запити пасажирів на збільшення місць для перевезення велосипедів та подвоїли кількість велотримачів. А ще змінили конструкцію тримачів: тепер вони мають м‘які насадки на фіксаторах коліс, що убезпечують велосипеди від випадкового пошкодження під час транспортування.

Зміни торкнулись також функціональних деталей поїзда: всередині вагонів УЗ встановила верхні поручні для зручності пасажирів, що подорожують на невеликі дистанції.

Всі переваги, притаманні минулим версіям електропоїздів, також збережені: поїзди інклюзивні (у вагонах передбачені місця для людей з інвалідністю та 58 відкидних сидінь для розміщення візків), мають пандуси та вбиральні, зручні для людей з інвалідністю, всередині вагонів встановлені оновлені сидіння, модернізована система освітлення, оповіщення та встановлені інформаційні табло.

Крім цього, Укрзалізниця оновила платформу станції Протасів Яр. Крім поточного ремонту, на платформі встановили нове освітлення й нові сидіння в зоні очікування поїздів, поставили баки для сортування сміття та змонтували велопарковку. У найближчих планах - покращувати мікромобільність киян, встановлюючи велопарковки і на інших станціях київської кільцевої електрички.

tbu.com.ua

 

УЗ продолжает работать над модернизацией подвижного состава даже во время вторжениия РФ ©

15 июля 2022 г. в первый рейс по киевскому кольцу отправился очередной электропоезд, капитально отремонтированный на собственных мощностях «Укрзализныця». Он был реконструирован всего через две недели и несколько отличается от предыдущих аналогичных поездов. Об этом сообщает пресс-центр УЗ.

Так, УЗ учла запросы пассажиров на увеличение мест для перевозки велосипедов и удвоили количество велодержателей. А еще изменили конструкцию держателей: теперь у них есть мягкие насадки на фиксаторах колес, которые предохраняют велосипеды от случайного повреждения во время транспортировки.

Изменения затронули также функциональные детали поезда: внутри вагонов УЗ установила верхние поручни для удобства пассажиров, путешествующих на небольшие дистанции.

Все преимущества, присущие прошлым версиям электропоездов, также сохранены: инклюзивные поезда (в вагонах предусмотрены места для людей с инвалидностью и 58 откидных сидений для размещения тележек), имеют пандусы и уборные, удобные для людей с инвалидностью, внутри вагонов установлены обновленные сиденья, модернизированная система освещение, оповещение и установлены информационные табло.

Кроме того, «Укрзализныця» обновила платформу станции Протасов Яр. Кроме текущего ремонта, на платформе установили новое освещение и новые сиденья в зоне ожидания поездов, поставили баки для сортировки мусора и смонтировали велопарковку. В ближайших планах - улучшать микромобильность киевлян, устанавливая велопарковки и на других станциях киевской кольцевой электрички.

tbu.com.ua




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua