Між Україною та Польщею планується запустити ще один залізничний маршрут. Йдеться про відновлення міжнародного сполучення між Підкарпатське воєводство та Львівську область.
Про готовність виконувати щоденні рейси заявила польська приватна залізнична компанія SKPL, повідомляє РБК-Україна з посиланням на ukrayina.pl.
Напередодні SKPL отримала дозвіл на виконання рейсів між Варшавою та Рава-Руською. Тепер залізничний перевізник повідомив Управління залізничного транспорту Польщі про готовність виконувати перевезення пасажирів на маршруті від Сянока до прикордонного міста Крощенко і далі до Хирова в Україні вузькою колією.
Маршрут Сянок - Хирів закрили 2010 р. через контрабандистів: прикордонники шукали контрабанду і водночас пошкоджували вагони. Через високий попит на пасажирські перевезення маршрут планується відновити.
Компанія SKPL заявила про готовність запустити три щоденні пари транскордонних поїздів у період із 15 грудня 2024 р. до 14 грудня 2029 р.
Зараз SKPL курсує на лінії 108 від Сянок до кордону з Україною. Перевезення здійснює Polregio тричі на день до станції Устрики-Долішні неподалік кордону з Україною.
На початку 2023 р. «Укрзалізниця» завершила реконструкцію двох ділянок колії від Хирова на Львівщині до кордону з Польщею.
Сполучення потягів з Хировом відкрило б новий міжнародний коридор, який дозволив би українцям з Карпатського регіону легко потрапити до Польщі, вважають у компанії SKPL.
Між тим, рейси SKPL із Рава-Руської до Варшави заплановано запустити вже у серпні 2024 р. Для запуску цього маршруту від Рави-Руської до кордону з Польщею в Україні відремонтували колію та вокзал, відкрили митний пост. Залізничний пункт пропуску у Рава-Руській не обслуговував пасажирів понад 20 років.
Джерело: РБК-Україна
Украина и Польша планируют восстановить еще один железнодорожный маршрут
Между Украиной и Польшей планируется запустить еще один жд маршрут. Речь идет о возобновлении международного сообщения между Подкарпатским воеводством и Львовской областью.
О готовности выполнять ежедневные рейсы заявила польская частная железнодорожная компания SKPL, сообщает РБК-Украина со ссылкой на ukrayina.pl.
Накануне SKPL получила разрешение на выполнение рейсов между Варшавой и Рава-Русской. Теперь железнодорожный перевозчик сообщил Управлению железнодорожного транспорта Польши о готовности выполнять перевозку пассажиров на маршруте от Сянока до приграничного города Крощенко и далее до Хирова в Украине по узкому пути.
Маршрут Сянок - Хыров закрыли в 2010 г. из-за контрабандистов: пограничники искали контрабанду и одновременно повреждали вагоны. Из-за высокого спроса на пассажирские перевозки маршрут планируется восстановить.
Компания SKPL заявила о готовности запустить три ежедневных пары трансграничных поездов в период с 15 декабря 2024 г. по 14 декабря 2029 г.
Сейчас SKPL курсирует на линии 108 от Сенок к границе с Украиной. Перевозка осуществляет Polregio трижды в день до станции Устрики-Долишни недалеко от границы с Украиной.
В начале 2023 г. «Укрзализныця» завершила реконструкцию двух участков пути от Хирова на Львовщине до границы с Польшей.
Сообщение поездов с Хировом открыло бы новый международный коридор, который позволил бы украинцам из Карпатского региона легко попасть в Польшу, считают в компании SKPL.
Между тем, рейсы SKPL из Рава-Русской в Варшаву запланировано запустить уже в августе 2024 г. Для запуска этого маршрута от Рава-Русской до границы с Польшей в Украине отремонтировали путь и вокзал, открыли таможенный пост. Железнодорожный пункт пропуска в Рава-Русской не обслуживал пассажиров более 20 лет.
Источник: РБК-Україна