Україна готується відкрити порти для всіх вантажів, у цьому допоможе глобальне страхування - FT

Завдяки українським атакам на російські кораблі, Чорне море стає більш конкурентним простором, де російський флот уже не почувається у безпеці. Поряд з цим, Україна також готує механізми глобального страхування, які допоможуть розблокувати порти для експорту всіх видів продукції. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на статтю Financial Times.

«Як перший крок до відновлення чорноморських судноплавних маршрутів Україна завдала ударів з повітряних безпілотників по російським військово-морським базам у Криму. Також була створена загроза російському комерційному судноплавству, завдяки ударам морських безпілотників по російському танкеру та військовому кораблю на військово-морській базі Новоросійськ. Російському флоту зараз важко діяти в Чорному морі», - прокоментував виданню високопоставлений західний чиновник.

Також Київ відкрив «гуманітарний коридор» через Чорне море: кілька вантажних суден, у т.ч. контейнеровоз «Джозеф Шульц», вийшли з морських портів Одеси і досягли безпечних вод членів НАТО Румунії та Болгарії. Але жодне судно поки не ризикнуло відправитися у зворотний шлях, вказує Financial Times.

«Було б добре, якби за вантажами приходили й порожні судна», - сказав виданню операційний директор найбільшого в Україні металургійного підприємства «Метінвест» Олександр Мироненко, який випустив через коридор три судна.

Водночас учасники українського експортного ринку, опитані виданням, стверджують: зернова угода потрібна РФії, а не Україні, адже дала змогу контролювати український експорт. Вихід РФії з цієї угоди все змінив.

«Чорноморський коридор - це не лише зерновий коридор. Це має бути всеекспортний коридор. Уся економіка України проходить через Чорне море», - каже Андрій Ставніцер, співвласник і виконавчий директор ТІС, термінального оператора чорноморського порту «Південний».

Допомогти розблокувати порти для всіх видів вантажів може схема з глобальними страховиками, яку завершує Київ.

«Мета полягає в тому, щоб застрахувати до 30 суден, що прямують в Україну через її коридор щомісяця. При цьому збитки на суму до $30 млн. покриваються державними коштами, фактично збереженими на депозитному рахунку», - пояснює Financial Times.

Джерело: РБК-Україна

 

Украина готовится открыть порты для всех грузов, в этом поможет глобальное страхование - FT

Благодаря украинским атакам на российские корабли, Черное море становится более конкурентным пространством, где российский флот уже не чувствует себя в безопасности. Наряду с этим Украина также готовит механизмы глобального страхования, которые помогут разблокировать порты для экспорта всех видов продукции. Об этом сообщает РБК-Украина со ссылкой на статью Financial Times.

Как первый шаг к восстановлению черноморских судоходных маршрутов Украина нанесла удары с воздушных беспилотников по российским военно-морским базам в Крыму. Также была создана угроза российскому коммерческому судоходству благодаря ударам морских беспилотников по российскому танкеру и военному кораблю на военно-морской базе Новороссийск. Российскому флоту сейчас тяжело действовать в Черном море», - прокомментировал изданию высокопоставленный западный чиновник.

Также Киев открыл «гуманитарный коридор» через Черное море: несколько грузовых судов, в т.ч. контейнеровоз «Джозеф Шульц», вышедший из морских портов Одессы и достигший безопасных вод членов НАТО Румынии и Болгарии. Но ни одно судно пока не рискнуло отправиться в обратный путь, указывает Financial Times.

«Было бы хорошо, если бы за грузами приходили и пустые суда», - сказал изданию операционный директор крупнейшего в Украине металлургического предприятия «Метинвест» Александр Мироненко, выпустивший через коридор три судна.

В то же время участники украинского экспортного рынка, опрошенные изданием, утверждают: зерновое соглашение нужно РФии, а не Украине, ведь позволило контролировать украинский экспорт. Выход РФ из этого соглашения все изменил.

«Черноморский коридор – это не только зерновой коридор. Это должен быть всеэкспортный коридор. Вся экономика Украины проходит через Черное море», – говорит Андрей Ставницер, совладелец и исполнительный директор ТИС, терминального оператора черноморского порта «Южный».

Помочь разблокировать порты для всех видов грузов может схема с глобальными страховщиками, которую завершает Киев.

«Цель состоит в том, чтобы застраховать до 30 судов, следующих в Украину через ее коридор ежемесячно. При этом убытки на сумму до $30 млн. покрываются государственными средствами, фактически сохранными на депозитном счете», - объясняет Financial Times.

Источник: РБК-Україна




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua