У світі формується тіньовий флот нафтових танкерів

Для прихованого експорту російської нафти у світі формується великий флот танкерів із невідомими власниками. Як повідомляє «Укрінформ», про це пише Bloomberg.

«Для обслуговування інтересів Москви збирається гігантський тіньовий флот нафтових танкерів», - йдеться в матеріалі.

Зазначається, що через безпрецедентні міжнародні санкції «значна частка російського експорту нафти буде здійснюватися за допомогою заплутаної і часто таємної мережі суден, власників, портів і безпечних маршрутів, в якій домінують особи, які досі бажають мати справу з РФ».

«Якщо придивитися до того, скільки суден було продано протягом останніх шести місяців невідомим покупцям, стає зрозуміло, що формується флот для транспортування цього», - сказав Крістіан Інгерслєв, виконавчий директор компанії Maersk Tankers, яка управляє флотом зі 170 суден.

Також наголошується, що значна частина цих танкерів була придбана невідомими особами у Дубаї, Гонконгу, Сінгапурі та Кіпрі. Крім того, майже напевно відомо про зростання міжсудових трансферів, коли вантаж передається з одного танкера на інший у море. Це - наслідок як санкційних ризиків через обслуговування експорту безпосередньо з російських портів, так і необхідність збуту кількох менших вантажів на один великий танкер для дальнього прямування», - стверджує Bloomberg.

Очікується, що основними покупцями російської нафти після набуття чинності новими європейськими санкціями 5 грудня стануть Китай та Індія.

Джерело: «Укрінформ»

 

В мире формируется теневой флот нефтяных танкеров

Для сокрытого экспорта российской нефти в мире формируется большой флот танкеров с неизвестными владельцами. Как сообщает «Укрінформ», об этом пишет Bloomberg.

«Для обслуживания интересов Москвы собирается гигантский теневой флот нефтяных танкеров», - говорится в материале.

Отмечается, что из-за беспрецедентных международных санкций «значительная доля российского экспорта нефти будет осуществляться с помощью запутанной и часто тайной сети судов, владельцев, портов и безопасных маршрутов, в которой доминируют лица, до сих пор желающие иметь дело с РФией».

«Если присмотреться к тому, сколько судов было продано в течение последних шести месяцев неизвестным покупателям, становится понятно, что формируется флот для транспортировки этого», - сказал Кристиан Ингерслев, исполнительный директор компании Maersk Tankers, управляющей флотом из 170 судов.

Также отмечается, что значительная часть этих танкеров была приобретена неизвестными лицами в Дубае, Гонконге, Сингапуре и Кипре. Кроме того, почти наверняка известно о росте межсудовых трансферов, когда груз передается с одного танкера на другой в море. Это - следствие как санкционных рисков из-за обслуживания экспорта непосредственно из российских портов, так и необходимости сбыта нескольких меньших грузов на один крупный танкер для дальнего следования», - утверждает Bloomberg.

Ожидается, что основными покупателями российской нефти после вступления в силу новых европейских санкций 5 декабря станут Китай и Индия.

Источник: «Укрінформ»




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2025

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua