Туреччина вимагає страхових гарантій від суден, що перевозять російську нафту

Після введення граничної ціни на російську нафту проходу через протоки Босфор і Дарданелли очікують майже 20 нафтових танкерів - Туреччина вимагає надання гарантійних листів від страхових компаній. Про це повідомляє «Укрінформ» із посиланням на Bloomberg.

«Судна з російською та казахською нафтою, які не мають страхових листів (підтвердження чинності гарантій від страхових компаній - ред.) та хочуть пройти через протоки, затримуються. З цієї причини видно, що на півночі Босфору скупчилися танкери з російською та казахською нафтою», - повідомляє видання з посиланням на документи, які є в його розпорядженні.

Зазначається, що після рішення про граничну ціну на нафту, яке набуло чинності в п’ятницю, Туреччина ввела вимогу про те, що судна, що перевозять нафту в турецьких водах, повинні надати в якості гарантії «страхового листа» від страхових компаній із підтвердженням страхових виплат.

Видання вказує, що міжнародна група London P&I Club, яка охоплює 95% світового танкерного флоту, та страхує судна від ризиків, заявила, що листи, які запитує Туреччина, на даний момент не можуть бути надані.

За даними видання Financial Times, щонайменше 19 нафтових танкерів очікують на прохід біля проток Босфор і Дарданелли.

Як повідомляв «Укрінформ», у понеділок, 5 грудня 2022 р., набули чинності нафтові санкції ЄС проти РФії. Гранична ціна на нафту й нафтопродукти, що походять з РФії або експортуються з неї, встановлена на рівні $60 за барель. Вона буде переглядатися кожні два місяці задля реагування на розвиток ситуації на ринку і встановлюватиметься на рівні на 5% нижчому середньоринкової ціни на російську нафту і нафтопродукти, розрахованої на основі даних Міжнародного енергетичного агентства.

Джерело: «Укрінформ»

 

Турция требует страховых гарантий от судов, перевозящих российскую нефть

После введения предельной цены на российскую нефть прохода через проливы Босфор и Дарданеллы ожидают почти 20 нефтяных танкеров - Турция требует предоставления гарантийных писем от страховых компаний. Об этом сообщает «Укринформ» со ссылкой на Bloomberg.

«Судно с российской и казахской нефтью, которые не имеют страховых писем (подтверждение гарантий от страховых компаний - ред.) и хотят пройти через проливы, задерживаются. По этой причине видно, что на севере Босфора скопились танкеры с российской и казахской нефтью», - сообщает издание со ссылкой на имеющиеся в его распоряжении документы.

Отмечается, что после вступившего в силу в пятницу решения о предельной цене на нефть Турция ввела требование о том, что суда, перевозящие нефть в турецких водах, должны предоставить в качестве гарантии «страховое письмо» от страховых компаний с подтверждением страховых выплат.

Издание указывает, что международная группа London P&I Club, которая охватывает 95% мирового танкерного флота и страхует суда от рисков, заявила, что запрашиваемые Турцией письма на данный момент не могут быть предоставлены.

По данным издания Financial Times, по меньшей мере 19 нефтяных танкеров ожидают прохода у проливов Босфор и Дарданеллы.

Как сообщал «Укринформ», в понедельник, 5 декабря 2022 г., вступили в силу нефтяные санкции ЕС против РФ. Предельная цена на нефть и нефтепродукты, происходящие из РФии или экспортируемые из нее, установлена на уровне $60 за баррель. Она будет пересматриваться каждые два месяца для реагирования на развитие ситуации на рынке и будет устанавливаться на уровне на 5% ниже среднерыночной цены на российскую нефть и нефтепродукты, рассчитанной на основе данных Международного энергетического агентства.

Источник: «Укрінформ»




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua