Тіньовий флот для перевезення нафти з РФії щомісяця «приростає» до 35 танкерів

РФія збільшує обсяг танкерів для транспортування нафти, повідомляє CNN. За інформацією телеканалу, щомісяця тіньовий флот додає від 25 до 35 суден. Усього для перевезення російської нафти використовується близько 600 танкерів (10% світового ринку). Раніше таку саму цифру називав Bloomberg.

Старший аналітик компанії Kpler Метью Райт ділить судна, що перевозять російську нафту, на дві категорії: «сірі» й «темні судна». Як уточнює CNN, «сірі судна» було продано європейськими власниками фірмам на Близькому сході і в Азії після початку торішнього повномасштабного російського наступу на територію України. «Темні судна» належать іранським і венесуельським компаніям.

Як уточнив Метью Райт, у більшості випадків «темні судна» відключають систему автоматичної ідентифікації, яка дозволяє визначити судна, їх габарити й маршрут, тому відстежити їх практично неможливо.

Попри те, що західні країни заборонили більшу частину імпорту російської нафти, заборони доставляти її покупцям для іноземних суден немає, зазначає CNN. За даними Kpler, на судна європейських власників у січні припало 36% обсягу торгових операцій із російською нафтою.

Після набуття чинності «стелею» ціни на морські постачання нафти більшість російського ресурсу, на який поширюється ембарго, переспрямували в Китай з Індією. За оцінкою Міжнародного енергетичного агентства, у грудні 2022 р. експорт нафти і нафтопродуктів РФії до Індії склав 1,6 млн. барелів на добу. За інформацією Bloomberg, Індія купує у РФії нафту з великим дисконтом, а після переробки спрямовує паливо в Європу. За даними The Wall Street Journal, такої системи дотримуються і країни Північної Африки.

Джерело: EnKorr

 

Теневой флот для перевозки нефти из РФ ежемесячно «прирастает» до 35 танкеров

РФ увеличивает объем танкеров для транспортировки нефти, сообщает CNN. По информации телеканала, ежемесячно теневой флот прибавляет от 25 до 35 судов. Всего для перевозки российской нефти употребляется около 600 танкеров (10% мирового рынка). Ранее такую же цифру называл Bloomberg.

Старший аналитик компании Kpler Мэтью Райт делит суда, перевозящие российскую нефть, на две категории: «серые» и «темные суда». Как уточняет CNN, «серые суда» были проданы европейскими владельцами фирмам на Ближнем Востоке и Азии после начала прошлогоднего полномасштабного российского наступления на территорию Украины. «Темные суда» принадлежат иранским и венесуэльским компаниям.

Как уточнил Мэтью Райт, в большинстве случаев «темные суда» отключают систему автоматической идентификации, позволяющую определять суда, их габариты и маршруты, поэтому отследить их практически невозможно.

Несмотря на то, что западные страны запретили большую часть импорта российской нефти, запрета доставлять покупателям для иностранных судов нет, отмечает CNN. По данным Kpler, на суда европейских владельцев в январе пришлось 36% объема торговых сделок с российской нефтью.

После вступления в силу «потолка» цены на морские поставки нефти большинство российского ресурса, на который распространяется эмбарго, перенаправили в Китай с Индией. По оценке Международного энергетического агентства, в декабре 2022 г. экспорт нефти и нефтепродуктов РФ в Индию составил 1,6 млн. баррелей в сутки. По информации Bloomberg, Индия покупает у РФ нефть с большим дисконтом, а после переработки направляет топливо в Европу. По данным The Wall Street Journal, такую систему соблюдают и страны Северной Африки.

Источник: EnKorr




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua