Танкерні гіганти Frontline і Euronav відмовилися від злиття

Глобальні танкерні оператори Frontline і Euronav розірвали угоду про злиття, внаслідок якого могла бути створена найбільша танкерна компанія світу. Про це повідомила прес-служба Frontline.

Як вказала прес-служба, Frontline не робитиме добровільну умовну пропозицію про обмін усіх акцій Euronav, що перебувають у обігу, а також відкликала заявку на участь у торгах на біржі Euronext Brussels.

«Ми шкодуємо, що не змогли завершити злиття, як передбачалося, у липні 2022 р., оскільки це призвело б до створення найбільшої танкерної компанії. У той же час обидві компанії, незалежно одна від одної, мають великий флот нафтових танкерів і вже користуються вигодою від економії за рахунок масштабу, про що свідчать наші відповідні нещодавні фінансові звіти», - прокоментував гендиректор Frontline Ларс Барстад.

Frontline (штаб-квартира - Осло) володіє та керує флотом з 19 танкерів VLCC, 29 танкерів Suezmax і 20 танкерів LR2/Aframax.

Euronav (штаб-квартира - Антверпен) володіє та керує флотом з двох суден V-Plus, 41 VLCC (ще три будуються), 27 Suezmax і двома суднами FSO за довгостроковими контрактами.

У липні 2022 р. Frontline та Euronav уклали угоду про злиття. Передбачалося, що коефіцієнт обміну акцій Euronav та Frontline становитиме 1:1,45 відповідно. В результаті акціонери Euronav мали володіти 59% акцій об’єднаної компанії, Frontline - 41%. Тоді компанії заявили, що «немає жодних гарантій, що між сторонами буде досягнуто остаточне рішення, оскільки завершення угоди залежить від низки умов».

Джерело: Порти України

 

Танкерные гиганты Frontline и Euronav отказались от слияния

Глобальные танкерные операторы Frontline и Euronav разорвали соглашение о слиянии, в результате которого могла быть создана крупнейшая танкерная компания мира. Об этом сообщила пресс-служба Frontline.

Как указала пресс-служба, Frontline не будет делать добровольное условное предложение об обмене находящихся в обращении акций Euronav, а также отозвала заявку на участие в торгах на бирже Euronext Brussels.

«Мы сожалеем, что не смогли завершить слияние, как предполагалось, в июле 2022 г., поскольку это привело бы к созданию крупнейшей танкерной компании. В то же время обе компании, независимо друг от друга, имеют большой флот нефтяных танкеров и пользуются выгодой от экономии за счет масштаба, о чем свидетельствуют наши соответствующие недавние финансовые отчеты», - прокомментировал гендиректор Frontline Ларс Барстад.

Frontline (штаб-квартира - Осло) владеет и управляет флотом из 19 танкеров VLCC, 29 танкеров Suezmax и 20 танкеров LR2/Aframax.

Euronav (штаб-квартира - Антверпен) владеет и управляет флотом из двух судов V-Plus, 41 VLCC (еще три строятся), 27 Suezmax и двумя судами FSO по долгосрочным контрактам.

В июле 2022 г. Frontline и Euronav заключили соглашение о слиянии. Предполагалось, что коэффициент обмена акций Euronav и Frontline будет составлять 1:1,45 соответственно. В результате акционеры Euronav должны были владеть 59% акций объединенной компании, Frontline - 41%. Тогда компании заявили, что «нет никаких гарантий, что между сторонами будет достигнуто окончательное решение, поскольку завершение соглашения зависит от ряда условий».

Источник: Порти України




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua