Суховантаж «Вилково» завантажується для першого рейсу після ремонту - УДП

Після ремонту у свій перший рейс готується вийти суховантаж «Вилково», який довготривалий час перебував у бербоут-чартері приватної компанії. Про це повідомив у Фейсбуці генеральний директор ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство» Дмитро Москаленко, передає «Укрінформ».

«Вилково» завантажується для першого рейсу. Суховантаж починає роботу після тривалого капітального ремонту та отримання документів Регістру», - йдеться в повідомленні.

Д.Москаленко нагадав, що суховантаж довгий час перебував у бербоут-чартері (фрахтування порожнього судна, без екіпажу - ред). Минулого року від такого роду партнерства в УДП відмовилися. Оскільки ставки на оренду значно нижчі, ніж почало заробляти само пароплавство. До того ж в умовах фрахту судно належним чином не обслуговувалося і було залишено у абсолютно «вбитому» стані.

За словами очільника компанії, зараз юристи опрацьовують варіанти стягнення компенсації за неналежне утримання судна, але договір укладався з типовою офшорною «пустишкою» і шанси притягнути реальних бенефіціарів цієї схеми до відповідальності досить незначні.

«Вилково» - універсальне суховантажне судно, призначене для перевезення генеральних, навалочних вантажів різної номенклатури, зерна, контейнерів. Було проведено його капітальний ремонт.

Як повідомлялося, Дунайське пароплавство у жовтні 2023 р. повернуло з оренди останнє з трьох суден морського флоту - суховантаж «Ізмаїл». У 2022 р. було повернено «Вилково» та «Рені».

Джерело: «Укрінформ»

 

Сухогруз «Вилково» загружается для первого рейса после ремонта - УДП

После ремонта в свой первый рейс готовится выйти сухогруз «Вилково», долгое время находившийся в бербоут-чартере частной компании. Об этом сообщил в Фейсбуке генеральный директор ЧАО «Украинское Дунайское пароходство» Дмитрий Москаленко, передает «Укринформ».

"Вилково" загружается для первого рейса. Сухогруз начинает работу после длительного капитального ремонта и получения документов Регистра», – говорится в сообщении.

Д.Москаленко напомнил, что сухогруз долгое время находился в бербоут-чартере (фрахтование порожнего судна, без экипажа - ред). В прошлом году от такого рода партнерства в УДП отказались. Поскольку ставки на аренду значительно ниже, чем начало зарабатывать само пароходство. К тому же, в условиях фрахта судно должным образом не обслуживалось и было оставлено в абсолютно «убитом» состоянии.

По словам руководителя компании, сейчас юристы прорабатывают варианты взыскания компенсации за ненадлежащее содержание судна, но договор заключался с типичной оффшорной «пустышкой» и шансы привлечь реальных бенефициаров этой схемы к ответственности достаточно незначительны.

«Вилково» - универсальное сухогруз, предназначенное для перевозки генеральных, навалочных грузов различной номенклатуры, зерна, контейнеров. Был произведен его капитальный ремонт.

Как сообщалось, Дунайское пароходство в октябре 2023 г. вернуло из аренды последнее из трех судов морского флота - сухогруз «Измаил». В 2022 г. были возвращены «Вилково» и «Рени».

Источник: «Укрінформ»




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua