Через зниження попиту на залізну руду судновласники почали зачищати балкери, які використовувалися для її транспортування, під перевезення зерна до портів Азії, пише Bloomberg.
Скорочення обсягів житлового будівництва в Китаї призвело до зниження попиту на залізну руду, що, у свою чергу, обрушило ставки на балкери на 50% від минулорічних показників. За цих умов великим трейдерам стало вигідніше фрахтувати під перевезення кукурудзи та сої судна, які раніше транспортували залізну руду.
Щоправда, кількість таких угод зараз невелика. Щоб завантажити в балкер, який до цього возив руду, зерно, його трюми треба спочатку капітально промити і зачистити від іржі, металевого пилу та бруду, що вимагає і часу, і грошей.
Спочатку трюми промивають струменем води з хімічними реагентами під високим тиском, потім зачищають стіни та дно щітками, після чого проводиться відкачування брудної води. Глибоке очищення може коштувати близько $7 - 8 тис., весь процес займає кілька днів. Додатково може знадобитися обробка внутрішніх поверхонь трюмів піскоструменем та фарбування.
Для перепрофілювання під перевезення зерна вибирають так звані Baby Cape - найменші балкери у типорозмірі Capesize, дедвейтом близько 100 тис. т. Такі судна зафрахтували Cargill, китайська COFCO International Ltd. та американська Archer-Daniels-Midland Co., щоб наступного року возити зерно з Південної Америки до Азії.
COFCO International заявила, що нещодавно зафрахтувала свої перші балкери Baby Cape для транспортування наступного року соєвих бобів із Бразилії до Південно-Східної Азії. Як пояснюють у компанії, все зводиться головним чином до економії на масштабах: чим більше завантажиш, тим нижчою буде вартість фрахту для покупців.
Представник Cargill сказав, що використання балкерів Baby Cape для перевезення зернових та інших вантажів є стандартною практикою для компанії, і очікується, що в перспективі такі судна будуть задіяні ще ширше.
Джерело: Порти України
Судовладельцы переориентируют рудовозы для перевозки зерна из-за изменения спроса
Из-за снижения спроса на железную руду судовладельцы начали зачищать используемые для ее транспортировки балкеры под перевозку зерна в порты Азии, пишет Bloomberg.
Сокращение объемов жилищного строительства в Китае привело к снижению спроса на железную руду, что, в свою очередь, обрушило ставки на балкеры на 50% прошлогодних показателей. В этих условиях крупным трейдерам стало выгоднее фрахтовать под перевозку кукурузы и сои судна, ранее транспортировавших железную руду.
Правда, количество таких сделок сейчас невелико. Чтобы загрузить в балкер, который до этого возил руду, зерно, его трюмы нужно сначала капитально промыть и зачистить от ржавчины, металлической пыли и грязи, что требует времени и денег.
Сначала трюмы промывают струей воды с химическими реагентами под высоким давлением, затем зачищают стены и дно щетками, после чего производится откачка грязной воды. Глубокая очистка может стоить около $7 - 8 тыс., весь процесс занимает несколько дней. Дополнительно может потребоваться обработка внутренних поверхностей трюмов пескоструей и окрашивания.
Для перепрофилирования под перевозку зерна выбирают так называемые Baby Cape – самые маленькие балкеры в типоразмере Capesize, дедвейтом около 100 тыс. т. Такие суда зафрахтовали Cargill, китайская COFCO International Ltd. и американская Archer-Daniels-Midland Co., чтобы в следующем году возить зерно из Южной Америки в Азию.
COFCO International заявила, что недавно зафрахтовала свои первые балкеры Baby Cape для транспортировки в следующем году соевых бобов из Бразилии в Юго-Восточную Азию. Как объясняют в компании, все сводится главным образом к экономии на масштабах: чем больше загрузишь, тем ниже стоимость фрахта для покупателей.
Представитель Cargill сказал, что использование балкеров Baby Cape для перевозки зерновых и других грузов является стандартной практикой для компании и ожидается, что в перспективе такие суда будут задействованы еще шире.
Источник: Порти України