Судновласники переорієнтовують рудовози для перевезення зерна через зміну попиту

Через зниження попиту на залізну руду судновласники почали зачищати балкери, які використовувалися для її транспортування, під перевезення зерна до портів Азії, пише Bloomberg.

Скорочення обсягів житлового будівництва в Китаї призвело до зниження попиту на залізну руду, що, у свою чергу, обрушило ставки на балкери на 50% від минулорічних показників. За цих умов великим трейдерам стало вигідніше фрахтувати під перевезення кукурудзи та сої судна, які раніше транспортували залізну руду.

Щоправда, кількість таких угод зараз невелика. Щоб завантажити в балкер, який до цього возив руду, зерно, його трюми треба спочатку капітально промити і зачистити від іржі, металевого пилу та бруду, що вимагає і часу, і грошей.

Спочатку трюми промивають струменем води з хімічними реагентами під високим тиском, потім зачищають стіни та дно щітками, після чого проводиться відкачування брудної води. Глибоке очищення може коштувати близько $7 - 8 тис., весь процес займає кілька днів. Додатково може знадобитися обробка внутрішніх поверхонь трюмів піскоструменем та фарбування.

Для перепрофілювання під перевезення зерна вибирають так звані Baby Cape - найменші балкери у типорозмірі Capesize, дедвейтом близько 100 тис. т. Такі судна зафрахтували Cargill, китайська COFCO International Ltd. та американська Archer-Daniels-Midland Co., щоб наступного року возити зерно з Південної Америки до Азії.

COFCO International заявила, що нещодавно зафрахтувала свої перші балкери Baby Cape для транспортування наступного року соєвих бобів із Бразилії до Південно-Східної Азії. Як пояснюють у компанії, все зводиться головним чином до економії на масштабах: чим більше завантажиш, тим нижчою буде вартість фрахту для покупців.

Представник Cargill сказав, що використання балкерів Baby Cape для перевезення зернових та інших вантажів є стандартною практикою для компанії, і очікується, що в перспективі такі судна будуть задіяні ще ширше.

Джерело: Порти України

 

Судовладельцы переориентируют рудовозы для перевозки зерна из-за изменения спроса

Из-за снижения спроса на железную руду судовладельцы начали зачищать используемые для ее транспортировки балкеры под перевозку зерна в порты Азии, пишет Bloomberg.

Сокращение объемов жилищного строительства в Китае привело к снижению спроса на железную руду, что, в свою очередь, обрушило ставки на балкеры на 50% прошлогодних показателей. В этих условиях крупным трейдерам стало выгоднее фрахтовать под перевозку кукурузы и сои судна, ранее транспортировавших железную руду.

Правда, количество таких сделок сейчас невелико. Чтобы загрузить в балкер, который до этого возил руду, зерно, его трюмы нужно сначала капитально промыть и зачистить от ржавчины, металлической пыли и грязи, что требует времени и денег.

Сначала трюмы промывают струей воды с химическими реагентами под высоким давлением, затем зачищают стены и дно щетками, после чего производится откачка грязной воды. Глубокая очистка может стоить около $7 - 8 тыс., весь процесс занимает несколько дней. Дополнительно может потребоваться обработка внутренних поверхностей трюмов пескоструей и окрашивания.

Для перепрофилирования под перевозку зерна выбирают так называемые Baby Cape – самые маленькие балкеры в типоразмере Capesize, дедвейтом около 100 тыс. т. Такие суда зафрахтовали Cargill, китайская COFCO International Ltd. и американская Archer-Daniels-Midland Co., чтобы в следующем году возить зерно из Южной Америки в Азию.

COFCO International заявила, что недавно зафрахтовала свои первые балкеры Baby Cape для транспортировки в следующем году соевых бобов из Бразилии в Юго-Восточную Азию. Как объясняют в компании, все сводится главным образом к экономии на масштабах: чем больше загрузишь, тем ниже стоимость фрахта для покупателей.

Представитель Cargill сказал, что использование балкеров Baby Cape для перевозки зерновых и других грузов является стандартной практикой для компании и ожидается, что в перспективе такие суда будут задействованы еще шире.

Источник: Порти України




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua