СП «Нібулон» у перші пів року війни скоротив експорт на 88% через блокаду Миколаївського порту

ТОВ «Сільськогосподарське підприємство (СП) «Нібулон» у період з березня по серпень 2022 року скоротило експорт на 88% унаслідок втрати можливості користуватися звичайними маршрутами через Миколаївський порт. Про це повідомив гендиректор «Нібулона» Андрій Вадатурський.

«З березня по серпень наш експорт впав на 88%, тому що ми більше не могли використовувати звичні маршрути через Миколаївський порт. Ми також маємо активи вартістю до $82 млн., які перебувають у пастці на тимчасово окупованих територіях. Крім того, понад 40% працівників зараз не можуть працювати через війну», - зазначив А.Вадатурський.

«Нібулон» переспрямував частину експорту залізницею та автотранспортом, також використовує річкові перевезення. Наразі підприємство будує новий річковий термінал на Дунаї, аби убезпечити себе від збоїв у роботі на майбутнє.

«Однак наземні маршрути значно дорожчі, і в середньому витрати на логістику вже зросли в 10 - 40 разів залежно від маршруту. Експорт через Польщу та Румунію також був особливо повільним через бюрократичну тяганину на кордоні», - повідомив А.Вадатурський.

Керівник «Нібулона» вважає, що західні уряди та кредитори мають розширити можливості фінансування та забезпечити гнучкість під час погашення боргу, а також стверджує, що зерновий коридор має бути розширено завдяки Миколаївському порту, який до 24 лютого обробляв майже третину українського експорту.

Джерело: Порти України

 

СП «Нибулон» в первые полгода войны сократил экспорт на 88% из-за блокады Николаевского порта

ООО «Сельскохозяйственное предприятие (СП) «Нибулон» в период с марта по август 2022 года сократило экспорт на 88% по причине утраты возможности пользоваться обычными маршрутами через Николаевский порт. Об этом сообщил гендиректор «Нибулона» Андрей Вадатурский.

«С марта по август наш экспорт упал на 88%, потому что мы больше не могли использовать привычные маршруты через Николаевский порт. У нас также есть активы стоимостью до $82 млн., которые находятся в ловушке на временно оккупированных территориях. Кроме того, более 40% работников сейчас не могут работать из-за войны», - отметил А.Вадатурский.

«Нибулон» перенаправил часть экспорта по железной дороге и автотранспорту, также использует речные перевозки. Теперь предприятие строит новый речной терминал на Дунае, чтобы обезопасить себя от сбоев в работе на будущее.

«Однако наземные маршруты значительно дороже, и в среднем затраты на логистику уже выросли в 10 - 40 раз в зависимости от маршрута. Экспорт через Польшу и Румынию также был особенно медленным из-за бюрократических проволочек на границе», - сообщил А.Вадатурский.

Руководитель «Нибулона» считает, что западные правительства и кредиторы должны расширить возможности финансирования и обеспечить гибкость при погашении долга, а также утверждает, что зерновой коридор должен быть расширен благодаря Николаевскому порту, который до 24 февраля обрабатывал почти треть украинского экспорта.

Источник: Порти України




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua