Румунія в найближчий період подвоїть свої транзитні потужності для зерна з України - з 2 млн. т на місяць до 4 млн. т. Про це оголосив міністр транспорту та інфраструктури Румунії Сорін Гріндяну, передає «Укрінформ із посиланням на Romania-Insider.
Зазначається, що для цього передбачені морські, а також залізничні шляхи. За словами Гріндяну, Сулинський канал є єдиною альтернативою для морського транспорту.
Він пообіцяв «оптимізувати» – в рамках фінансованого ЄС проєкту вартістю €18 млн. - використання Сулинського каналу, де розташовані дунайські порти України.
У середньостроковій перспективі міністр Гріндяну говорить про інвестиції в €1 млрд. в залізничне сполучення порту Констанца та більше інвестицій у проєкти дорожньої та залізничної інфраструктури, які є критично важливими для післявоєнної відбудови України.
Як повідомлялось, 10 серпня 2023 р. Україна оголосила нові тимчасові маршрути для торговельних суден, що йдуть до/з чорноморських портів України, але протягом всіх маршрутів зберігається збройна загроза та мінна небезпека з боку РФії.
Джерело: «Укрінформ»
Румыния хочет удвоить мощности для транзита зерна из Украины
Румыния в ближайший период удвоит свои транзитные мощности для зерна из Украины - с 2 млн. т в месяц до 4 млн. т. Об этом объявил министр транспорта и инфраструктуры Румынии Сорин Гриндяну, передает «Укринформ со ссылкой на Romania-Insider.
Отмечается, что для этого предусмотрены морские и железнодорожные пути. По словам Гриндяна, Сулинский канал является единственной альтернативой для морского транспорта.
Он пообещал «оптимизировать» - в рамках финансируемого ЕС проекта стоимостью €18 млн. - использование Сулинского канала, где расположены дунайские порты Украины.
В среднесрочной перспективе министр Гриндяну говорит об инвестициях в €1 млрд. в железнодорожное сообщение порта Констанца и больше инвестиций в проекты дорожной и железнодорожной инфраструктуры, которые критически важны для послевоенного восстановления Украины.
Как сообщалось, 10 августа 2023 г. Украина объявила новые временные маршруты для торговых судов, идущих в/из черноморских портов Украины, но на протяжении всех маршрутов сохраняется вооруженная угроза и минная опасность со стороны РФии.
Источник: «Укрінформ»