Рух поїздів поблизу Нікополя відновлено ©

«Укрзалізниця» 21 червня 2923 р., відновила рух поїздів на перегоні поблизу Нікополя, де просів насип під залізничними коліями. Відсьогодні приміські поїзди у регіоні повертаються до свого стандартного графіку руху. Усі роботи були виконані в найкоротші терміни. Про це повідомляє прес-центр УЗ.

Зокрема, колійники розібрали пошкоджену рейкошпальну решітку, очистили місце зсуву від ґрунту та решток деформованого насипу. Потім сформували нове залізничне полотно, у яке вклали майже 6,6 тис. куб. м бутового каменю та понад 3,5 тис. куб. м щебеню, змонтували 150 м нової рейкошпальної решітки. У доставці будівельних матеріалів для будівництва насипу були задіяні майже 300 вантажних вагонів-самоскидів.

Свою роботу виконали й енергетики: замінили зруйновану опору контактної мережі, відновили саму контактну мережу.

Над ліквідацією наслідків зсуву працювали фахівці й техніка філії «Центр з будівництва та ремонту колії» АТ «Укрзалізниця», господарства електропостачання Придніпровської залізниці; відновні поїзди із Синельникового, Кривого Рогу та П’ятихаток, а також Вознесенська колійно-машинна станція з ремонту земляного полотна філії «Центр з будівництва та ремонту інженерних споруд» АТ «Укрзалізниця».

Нагадаємо, що просідання ґрунту на перегоні Чортомлик - Нікопольбуд сталося 10 червня внаслідок підриву Каховської ГЕС.

tbu.com.ua

 

Движение поездов вблизи Никополя восстановлено ©

«Укрзализныця» 21 июня 2923 г., возобновила движение поездов на перегоне близ Никополя, где просела насыпь под железнодорожными путями. Сегодня пригородные поезда в регионе возвращаются к своему стандартному графику движения. Все работы были выполнены в кратчайшие сроки. Об этом сообщает пресс-центр УЗ.

В частности, путейщики разобрали поврежденную рельсошпальную решетку, очистили место оползня от грунта и остатков деформированной насыпи. Затем сформировали новое железнодорожное полотно, в которое уложили около 6,6 тыс. куб. м бутового камня и более 3,5 тыс. куб. м щебня, смонтировали 150 м новой рельсошпальной решетки. В доставке строительных материалов для строительства насыпи были задействованы около 300 грузовых вагонов-самосвалов.

Свою работу проделали и энергетики: заменили разрушенную опору контактной сети, восстановили саму контактную сеть.

Над ликвидацией последствий оползня работали специалисты и техника филиала «Центр по строительству и ремонту пути» АО «Укрзализныця», хозяйства электроснабжения Приднепровской железной дороги; восстановительные поезда из Синельниково, Кривого Рога и Пятихаток, а также Вознесенская путево-машинная станция по ремонту земляного полотна филиала «Центр по строительству и ремонту инженерных сооружений» АО «Укрзализныця».

Напомним, что проседание грунта на перегоне Чортомлык - Никопольстрой произошло 10 июня в результате подрыва Каховской ГЭС.

tbu.com.ua




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua