Принаймні два власники нафтових танкерів тримаються подалі від Нігерії після того, як кілька компаній отримали заднім числом податкові рахунки на мільйони доларів.
Численні компанії отримали вимоги від Федеральної податкової служби Нігерії, згідно з повідомленням членів промислової групи Intertanko, яке побачило агентство Bloomberg. Вони охоплюють період із 2010 по 2019 рр., а їхній обсяг варіюється від $400 тис. до $1,1 млн. за судно. Загалом деякі позови сягають десятків мільйонів доларів.
У результаті принаймні два судновласники, які побажали не називати їх під час обговорення комерційних питань, тримаються подалі від нігерійських портів, щоб уникнути ризику арешту своїх суден. Згідно з даними Baltic Exchange, доходи від танкерів із Західної Африки до Європи зросли більш ніж на 42% за три дні цього тижня.
Судна, які тримаються подалі від Нігерії, полегшують ситуацію тим власникам, які все ще бажають туди поїхати, щоб отримати вищі ставки за свої судна.
У багатьох податкових законопроєктах посилалися на попередній закон, опублікований податковою службою Нігерії в липні 2021 р. Згідно з цим рішенням, будь-яке судно, що перевозить сиру нафту, газ або нафтопродукти з Нігерії, зобов’язане сплачувати там податок.
Джерело: EnKorr
Нефтяные танкеры избегают Нигерии после внедрения новых налогов
По крайней мере, два владельца нефтяных танкеров держатся подальше от Нигерии после того, как несколько компаний получили задним числом налоговые счета на миллионы долларов.
Многие компании получили требования от Федеральной налоговой службы Нигерии, согласно сообщению членов промышленной группы Intertanko, которое увидело агентство Bloomberg. Они охватывают период с 2010 по 2019 гг., а их объем варьируется от $400 тыс. до $1,1 млн. за судно. В целом, некоторые иски достигают десятков миллионов долларов.
В результате, по крайней мере, два судовладельца, которые пожелали не называть их при обсуждении коммерческих вопросов, держатся подальше от нигерийских портов, чтобы избежать риска ареста своих судов. Согласно данным Baltic Exchange, доходы от танкеров из Западной Африки в Европу выросли более чем на 42% за три дня этой недели.
Держащиеся подальше от Нигерии суда облегчают ситуацию тем владельцам, которые все еще желают туда поехать, чтобы получить более высокие ставки за свои суда.
Во многих налоговых законопроектах ссылались на предыдущий закон, опубликованный налоговой службой Нигерии в июле 2021 г. Согласно этому решению, любое судно, перевозящее сырую нефть, газ или нефтепродукты из Нигерии, обязано платить там налог.
Источник: EnKorr