Литва та Україна планують з’єднати порти Клайпеда та Одеса євроколією

Литва та Україна мають намір створити нові транспортні коридори між портами Клайпеда та Одеса, поліпшити залізничне сполучення між країнами та збільшити обсяги вантажоперевезень. Про це повідомило Міністерство транспорту та зв’язку Литви.

На зустрічі делегацій Економічного комітету Верховної Ради України та Економічного комітету Сейму Литовської Республіки у березні у Львові було обговорено можливості створення додаткової ланки Балтійсько-Адріатичного коридору через ЄС до Трансєвропейської транспортної мережі (TEN-T) та кордону України у напрямку Дорогуська. Метою цього є створення ефективного транспортного коридору між Балтійським та Чорним морями з достатньою пропускною спроможністю.

«Нам необхідно з’єднати Балтійське та Чорне моря транспортними коридорами з достатньою пропускною спроможністю, трансформувати діюче залізничне сполучення від Клайпедського морського порту до Одеси та інших українських портів у коридор TEN-T європейською колією. Такий коридор в обхід РБілорусі та РФії важливий не тільки для Литви, а й для інших країн Балтії, щоб ефективно використовувати свої морські порти та виходити до Південної Європи», - зазначила заступник міністра транспорту Литви Лорета Маскаліовене.

Вона наголосила, що для реалізації цього транспортного коридору необхідні конкретні кроки, такі як визначення важливих проектів та співпраця з інститутами ЄС.

На даний момент, основним завданням є спільні зусилля для додавання додаткового транспортного коридору до мережі TEN-T, що збільшить загальну пропускну спроможність на кордоні Україна - ЄС у напрямку портів Балтійського моря. Поліпшення транспортного сполучення між країнами дозволить і надалі збільшувати обсяг вантажних перевезень залізницею між Клайпедським морським портом та Україною.

Джерело: Порти України

 

Литва и Украина планируют соединить порты Клайпеда и Одесса евроколеей

Украина и Литва намерены создать новые транспортные коридоры между портами Клайпеда и Одесса, улучшить железнодорожное сообщение между странами и увеличить объемы грузоперевозок. Об этом сообщило Министерство транспорта и связи Литвы.

На встрече делегаций Экономического комитета Верховной Рады Украины и Экономического комитета Сейма Литовской Республики в марте во Львове были обсуждены возможности создания дополнительного звена Балтийско-Адриатического коридора через ЕС к Транс-Европейской транспортной сети (TEN-T) и границе Украины в направлении Дорогуска. Целью этого является создание эффективного транспортного коридора Балтийского и Черного моря с достаточной пропускной способностью.

«Нам необходимо соединить Балтийское и Черное моря транспортными коридорами с достаточной пропускной способностью, трансформировать действующее железнодорожное сообщение от Клайпедского морского порта в Одессу и другие украинские порты в коридор TEN-T по европейской колее. Такой коридор в обход РБ и РФ важны не только для Литвы, но и для других стран Балтии, чтобы эффективно использовать свои морские порты и выходить в Южную Европу», - отметила заместитель министра транспорта Литвы Лорета Маскалиовене.

Она подчеркнула, что для реализации этого транспортного коридора необходимы конкретные шаги, такие как определение важных проектов и сотрудничество с институтами ЕС.

На данный момент основной задачей является совместные усилия для добавления дополнительного транспортного коридора в сеть TEN-T, что увеличит общую пропускную способность на границе Украина - ЕС в направлении портов Балтийского моря. Улучшение транспортного сообщения между странами позволит и дальше увеличивать объем грузовых перевозок по железной дороге между Клайпедским морским портом и Украиной.

Источник: Порти України




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua