Корейський банк розвитку (KDB) і Корейська корпорація з підтримки морського судноплавства (KOBC), що належать державі, запустили процес приватизації транспортно-логістичної компанії HMM, повідомляє Splash 24/7.
Наразі представники держави визначаються з вибором консалтингової групи для продажу.
Серед корейських компаній, які готові подати заявку на придбання HMM, називають Hyundai Motor і SM Line.
KDB став акціонером HMM у 2015 р. Тоді, щоб уникнути банкрутства лінії, KDB та інші банки-кредитори обміняли борг HMM на її акції після того, як компанія запропонувала план самооздоровлення. В даний час KDB та KOBC володіють 40% акцій HMM.
HMM (штаб-квартира - Сеул) - інтегрована транспортно-логістична, судноплавна компанія й восьма контейнерна лінія світу. HMM обслуговує понад 50 морських маршрутів, здійснює заходи у понад 100 портів та володіє флотом із 138 суден. Разом з Hanjin Shipping (до банкрутства) перевозила майже всі експортні вантажі до Південної Кореї.
За даними Alphaliner, компанія контролює 3,1% світового ринку морських контейнерних перевезень. Активний флот перевізника становить 75 контейнерних суден (37 власних) місткістю 816,4 тис. TEU (555,6 тис. TEU).
Джерело: Порти України
Корея начала процесс приватизации HMM
Корейский банк развития (KDB) и принадлежащие государству Корейская корпорация по поддержке морского судоходства (KOBC) запустили процесс приватизации транспортно-логистической компании HMM, сообщает Splash 24/7.
Представители государства определяются с выбором консалтинговой группы для продажи.
Среди корейских компаний, готовых подать заявку на приобретение HMM, называют Hyundai Motor и SM Line.
KDB стал акционером HMM в 2015 г. Тогда во избежание банкротства линии KDB и другие банки-кредиторы обменяли долг HMM на ее акции после того, как компания предложила план самооздоровления. В настоящее время KDB и KOBC владеют 40% акций HMM.
HMM (штаб-квартира - Сеул) - интегрированная транспортно-логистическая, судоходная компания и восьмая контейнерная линия мира. HMM обслуживает более 50 морских маршрутов, осуществляет мероприятия более чем в 100 портов и владеет флотом из 138 судов. Вместе с Hanjin Shipping (до банкротства) перевозила почти все экспортные грузы в Южную Корею.
По данным Alphaliner, компания контролирует 3,1% мирового рынка морских контейнерных перевозок. Активный флот перевозчика составляет 75 контейнерных судов (37 собственных) вместимостью 816,4 тыс. TEU (555,6 тыс. TEU).
Источник: Порти України