Китайські верфі отримали майже 30% замовлень на будівництво СПГ-танкерів у 2022 р.

Китай швидко опановує ринок нових танкерів для скрапленного природного газу (СПГ), оскільки місцеві й іноземні судновласники звертаються до його суднобудівників за спеціальними суднами через те, що верфі в Південній Кореї перевантажені замовленнями.

Як повідомляє Reuters, три китайських верфі, лише одна з яких має досвід будівництва великих танкерів для скрапленого природного газу, отримали майже 30% цьогорічних рекордних замовлень на 163 нових газовози, претендуючи на частку в секторі, де Південна Корея зазвичай охоплює більшу частину бізнесу.

Журнали замовлень на СПГ-танкери для китайських верфей зросли втричі, оскільки китайські газові трейдери й оператори флоту прагнули забезпечити доставку після того, як ставки фрахту зросли до рекордів після зміни глобальних потоків енергоносіїв через повномасштабне вторгнення РФії в Україну.

У зв’язку з тим, що південнокорейські суднобудівники переповнені замовленнями на обслуговування грандіозного проекту Катару з розширення родовища North Field, китайські верфі також залучили більше іноземних замовлень, зокрема перші закордонні замовлення для деяких суднобудівників, які нещодавно отримали сертифікат на будівництво мембранних СПГ-танкерів.

«Оскільки все більше китайських газових трейдерів залучатимуть місцеві верфі, вони будуть змушені піднятися на криву навчання і зрештою розвивати всю галузь», - зазначаєв засновник пекінської консалтингової компанії SIA Energy Лі Яо.

За даними Clarksons, китайські верфі збудували лише 9% наявного світового флоту газовозів. Єдина китайська верф, яка має досвід будівництва великих СПГ-танкерів Hudong-Zhonghua Shipbuilding, починаючи з 2008 р. передала в експлуатацію десятки суден. Цього року на неї припало 75% нових замовлень, отриманих суднобудівниками Китаю.

Clarksons та представники галузі повідомляють, що Hudong-Zhonghua поділилася 26 замовленнями від місцевих судновласників - проти дев’яти за останні два роки - з іншими вітчизняними підрозділами China State Shipbuilding Corporation, Dalian Shipbuilding Industry та Jiangnan Shipyard (Group).

Дві інші верфі - China Merchants Heavy Industry (CMHI) та Yangzijiang Shipbuilding (YAZG.SI) - були сертифіковані цього року для будівництва великих суден-газовозів і викликали інтерес з боку місцевих та іноземних вантажовідправників.

Джерело: Порти України

 

Китайские верфи получили около 30% заказов на строительство СПГ-танкеров в 2022 г.

Китай быстро овладевает рынком новых танкеров для сжиженного природного газа (СПГ), поскольку местные и иностранные судовладельцы обращаются к его судостроителям за специальными судами из-за того, что верфи в Южной Корее перегружены заказами.

Как сообщает Reuters, три китайских верфи, только одна из которых имеет опыт строительства крупных танкеров для сжиженного природного газа, получили почти 30% рекордных заказов на 163 новых газовоза, претендуя на долю в секторе, где Южная Корея обычно охватывает большую часть бизнеса.

Журналы заказов на СПГ-танкеры для китайских верфей выросли втрое, поскольку китайские газовые трейдеры и операторы флота стремились обеспечить доставку после того, как ставки фрахта выросли до рекордов после изменения глобальных потоков энергоносителей из-за полномасштабного вторжения РФ в Украину.

В связи с тем, что южнокорейские судостроители переполнены заказами на обслуживание грандиозного проекта Катара по расширению месторождения North Field, китайские верфи также привлекли больше иностранных заказов, в частности первые зарубежные заказы для некоторых судостроителей, недавно получивших сертификат на строительство мембранных СПГ-танкеров.

«Поскольку все больше китайских газовых трейдеров будут привлекать местные верфи, они будут вынуждены подняться на кривую обучения и в конце концов развивать всю отрасль», - отметил основатель пекинской консалтинговой компании SIA Energy Ли Яо.

По данным Clarksons, китайские верфи построили лишь 9% существующего мирового флота газовозов. Единственная китайская верфь, имеющая опыт строительства крупных СПГ-танкеров Hudong-Zhonghua Shipbuilding, начиная с 2008 г. передала в эксплуатацию десятки судов. В этом году на нее пришлось 75% новых заказов, полученных судостроителями Китая.

Clarksons и представители отрасли сообщают, что Hudong-Zhonghua поделилась 26 заказами от местных судовладельцев - против девяти за последние два года - с другими отечественными подразделениями China State Shipbuilding Corporation, Dalian Shipbuilding Industry и Jiangnan Shipyard (Group).

Две другие верфи - China Merchants Heavy Industry (CMHI) и Yangzijiang Shipbuilding (YAZG.SI) - были сертифицированы в этом году для строительства крупных судов-газовозов и вызвали интерес со стороны местных и иностранных грузоотправителей.

Источник: Порти України




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua