Аварія літака Boeing 737-8 Max авіакомпанії Ethiopian Airlines у 2019 р., яка забрала життя 157 людей, сталася через несправність захисної системи літака. Про це повідомляє Сіньхуа з посиланням на остаточний звіт проведеного владою Ефіопії розслідування.
Як повідомив міністр транспорту Ефіопії Дагмавіта Могеса, у звіті зроблено висновок, що перед зльотом літак був повністю справним, тож аварія сталася через збій захисної системи повітряного судна.
«Датчик лівого кута атаки /AOA/ літака вийшов з ладу відразу після зльоту й відправив невірні дані в систему управління польотом. Помилкові дані, у свою чергу, привели в дію систему покращення маневреності /MCAS/, яка кілька разів скеровувала ніс літака вниз до такого рівня, що пілоти втратили управління», - сказав Могеса.
MCAS - автоматизована захисна система Boeing 737 Max 8, призначена для запобігання звалюванню літака або втрати швидкості, яка на основі сигналів датчиків AOA автоматично опускати ніс літака, якщо є небезпека звалювання.
Як повідомлялося, 10 березня 2019 р. літак, який летів із Аддіс-Абеби до Найробі, зазнав аварії через кілька хвилин після зльоту. Загинули всі пасажири та екіпаж повітряного судна.
Інцидент спонукав флагманський авіаперевізник Ефіопії та багато інших авіакомпаній світу призупинити використання літаків Boeing 737 MAX, а компанію-виробника провести повну перевірку усіх його систем.
Перший політ на цьому лайнері після трагічного інциденту відбувся в лютому 2022 р.
Джерело: «Укрінформ»
Катастрофа Boeing 737-8 Max в Эфиопии - названа причина трагедии
Авария самолета Boeing 737-8 Max авиакомпании Ethiopian Airlines в 2019 г., унесшей жизни 157 человек, произошла из-за неисправности защитной системы самолета. Об этом сообщает Синьхуа со ссылкой на окончательный отчет проводимого властями Эфиопии расследования.
Как сообщил министр транспорта Эфиопии Дагмавита Могеса, в отчете сделан вывод, что перед взлетом самолет был полностью исправен, авария произошла из-за сбоя защитной системы воздушного судна.
«Датчик левого угла атаки /AOA/ самолета вышел из строя сразу после взлета и отправил неверные данные в систему управления полетом. Ошибочные данные, в свою очередь, привели в действие систему улучшения маневренности /MCAS/, несколько раз направлявшей нос самолета вниз до такого уровня, что пилоты потеряли управление», - сказал Могеса.
MCAS - автоматизированная защитная система Boeing 737 Max 8, предназначенная для предотвращения сваливания самолета или потери скорости, которая на основе сигналов датчиков AOA автоматически опускает нос самолета, если есть опасность сваливания.
Как сообщалось, 10 марта 2019 г. самолет, летевший из Аддис-Абебы в Найроби, потерпел крушение через несколько минут после взлета. Погибли все пассажиры и экипаж воздушного судна.
Инцидент вынудил авиаперевозчика Эфиопии и многие другие авиакомпании мира приостановить использование самолетов Boeing 737 MAX, а компанию-производителя провести полную проверку всех его систем.
Первый полет на этом лайнере после трагического инцидента состоялся в феврале 2022 года.
Источник: «Укрінформ»