Катар збільшує флот СПГ-танкерів

Катар розпочинає ще одну значну хвилю розширення флоту, щоб підкріпити свою внутрішню експансію проєкту North Field, а також інвестиції в СПГ-термінал Golden Pass у регіоні узбережжя Мексиканської затоки США, повідомляє The Peninsula з посиланням на звіт Форуму країн-експортерів газу (GECF).

Щоб досягти цього, було повідомлено, що Катар забезпечив бронювання місць на всіх основних суднобудівних верфях Південної Кореї протягом наступних п’яти років для замовлення приблизно 100 нових суден.

Вартість новозбудованих СПГ-возів зросла понад $250 млн, що приблизно на $20 млн. більше, ніж середня ціна протягом 2021 р. Це зростання вартості в останні роки пояснюється зростанням витрат, пов’язаних із конструкційними матеріалами, головним чином сталлю, а також дефіцитом кількості доступних верфей, йдеться далі в звіті.

Оскільки верфі Hyundai, Daewoo та Samsung у Південній Кореї стають повністю заповненими до 2025 р., виробники в Китаї стають все більш важливими, уже забезпечивши принаймні 36 суден зі списку замовлень, деталі власності на які вже відомі.

На кінець 2022 р. світовий флот СПГ-газовозів становив 677 суден. Попри те, що загальна кількість поступово зростала, 2022 р. було введено в експлуатацію лише 28 нових суден. Це означало зростання на 4%, що було найнижчим зростанням із 2013 р. У річному звіті також зазначається, що темпи зростання флоту зазвичай супроводжуються падінням наступного року.

Відповідно, це повторилося 2022 р., коли в експлуатацію було введено трохи більше 4,6 млн. куб. м ємності СПГ-возів, що становить лише половину потужності, введеної в експлуатацію 2021 р.

Джерело: EnKorr

 

Катар увеличивает флот СПГ-танкеров

Катар начинает еще одну значительную волну расширения флота, чтобы подкрепить свою внутреннюю экспансию проекта North Field, а также инвестиции в СПГ-терминал Golden Pass в побережье Мексиканского залива США, сообщает The Peninsula со ссылкой на отчет Форума стран-экспортеров газа (GECF).

Чтобы достичь этого, было сообщено, что Катар обеспечил бронирование мест на всех основных судостроительных верфях Южной Кореи в течение следующих пяти лет для заказа около 100 новых судов.

Стоимость вновь построенных СПГ-возов выросла более $250 млн., что примерно на $20 млн. больше, чем средняя цена в течение 2021 г. Этот рост стоимости в последние годы объясняется ростом затрат, связанных с конструкционными материалами, главным образом сталью, а также дефицитом количества доступных верфей, говорится далее в отчете.

Поскольку верфи Hyundai, Daewoo и Samsung в Южной Корее становятся полностью заполненными до 2025 г., производители в Китае становятся все более важными, обеспечив по крайней мере 36 судов из списка заказов, детали собственности на которые уже известны.

К концу 2022 г. мировой флот СПГ-газовозов составлял 677 судов. Несмотря на то, что общее количество постепенно росло, в 2022 г. было введено в эксплуатацию только 28 новых судов. Это означало рост на 4%, что было самым низким ростом с 2013 г. В годовом отчете также отмечается, что темпы роста флота, как правило, сопровождаются падением в следующем году.

Соответственно, это повторилось в 2022 г., когда в эксплуатацию было введено не более 4,6 млн. куб. м емкости СПГ-возов, что составляет лишь половину мощности, введенной в эксплуатацию в 2021 г.

Источник: EnKorr




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua