Іспанський термінал El Musel прийняв перше СПГ-судно

СПГ-танкер Cool Racer об’ємом 174 тис. куб. м прибув на LNG-термінал El Musel у Хіхоні 1 липня 2023 р., де він почав перше розвантаження, щоб завершити останні технічні випробування перед комерційним запуском об’єкта, яким керує Enagás, повідомляє Bunkerspot.

У рамках процесу запуску охолодження інфраструктури терміналу рідким азотом було здійснено до прибуття судна. Потім СПГ, який передається з судна, замінює інертний газ (азот) у резервуарах. Таким чином резервуари поступово охолоджуються до кріогенних температур, і коли вони досягають -160ºC, СПГ можна зберігати.

На терміналі El Musel вже працюють 53 співробітника, і на етапі його запуску фахівців, які спеціалізуються на цьому типі процесу, було залучено з інших терміналів Enagás.

1 липня також було кінцевим терміном для вантажовідправників, щоб висловити свою зацікавленість у зв’язувальній фазі процесу, яка завершиться в липні наданням довгострокових логістичних послуг. Роботи планується розпочати з прибуттям до терміналу першого комерційного СПГ-воза в найближчі тижні, після завершення технічних випробувань терміналу.

Запуск El Musel - важлива віха для початку комерційної експлуатації терміналу, який є частиною плану підвищення енергетичної безпеки уряду Іспанії.

Термінал Хіхон дозволить приймати судна місткістю від 50 тис. до 266 тис. куб. м. Він має два резервуари ємністю 150 тис. куб м для зберігання СПГ, два майданчики для завантаження вантажівок з потужністю завантаження максимум 9 ГВт-год/день і максимальною потужністю викидів 800 тис. Нм3/год.

28 лютого цього року Enagás і Reganosa підписали угоду, за якою Enagás придбала 130-кілометрову мережу газопроводів Reganosa, а Reganosa - 25% терміналу Ель-Мусель.

Джерело: EnKorr

 

Іспанський термінал El Musel прийняв перше СПГ-судно

СПГ-танкер Cool Racer об’ємом 174 тис. куб. м прибув на LNG-термінал El Musel у Хіхоні 1 липня 2023 р., де він почав перше розвантаження, щоб завершити останні технічні випробування перед комерційним запуском об’єкта, яким керує Enagás, повідомляє Bunkerspot.

У рамках процесу запуску охолодження інфраструктури терміналу рідким азотом було здійснено до прибуття судна. Потім СПГ, який передається з судна, замінює інертний газ (азот) у резервуарах. Таким чином резервуари поступово охолоджуються до кріогенних температур, і коли вони досягають -160ºC, СПГ можна зберігати.

На терміналі El Musel вже працюють 53 співробітника, і на етапі його запуску фахівців, які спеціалізуються на цьому типі процесу, було залучено з інших терміналів Enagás.

1 липня також було кінцевим терміном для вантажовідправників, щоб висловити свою зацікавленість у зв’язувальній фазі процесу, яка завершиться в липні наданням довгострокових логістичних послуг. Роботи планується розпочати з прибуттям до терміналу першого комерційного СПГ-воза в найближчі тижні, після завершення технічних випробувань терміналу.

Запуск El Musel - важлива віха для початку комерційної експлуатації терміналу, який є частиною плану підвищення енергетичної безпеки уряду Іспанії.

Термінал Хіхон дозволить приймати судна місткістю від 50 тис. до 266 тис. куб. м. Він має два резервуари ємністю 150 тис. куб. м для зберігання СПГ, два майданчики для завантаження вантажівок з потужністю завантаження максимум 9 ГВт-год/день і максимальною потужністю викидів 800 тис. Нм3/год.

28 лютого цього року Enagás і Reganosa підписали угоду, за якою Enagás придбала 130-кілометрову мережу газопроводів Reganosa, а Reganosa - 25% терміналу Ель-Мусель.

Источник: EnKorr




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua