Електронна черга дозволила оптимізувати та зробити прозорим планування заходу суден до портів Великої Одеси та виходу з них в рамках Ініціативи про безпечне транспортування зерна та продуктів харчування, але вона не вирішує проблеми інспекції суден в Босфорі. Про це повідомляє прес-служба ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ).
«АМПУ принципово важливо було впровадити процес, який буде прозорим і зрозумілим для ринку. Ми це зробили по аналогії з дунайскими портами - започаткували електрону чергу. Але які б ефективні інструменти планування ми не впроваджували, в роботі «зернового коридору» є деструктивна позиція РФії», - заявив в.о. голови АМПУ Олексій Востріков.
За словами керівника АМПУ, саме через російську деструктивну позицію при проходженні контролю у Босфорі, замість необхідних 24 - 30 суден на добу (в рівних долях на вхід і на вихід), реально здійснюється інспекція в середньому, лише 3,5 суден на вхід і 3 - на вихід.
«Ми вже бачили минулого місяця чергу у Босфорі з понад 130 суден, які простоювали там більш ніж 30 діб. Тоді вирішували цю проблему спільно з ООН та Туреччиною. Сьогодні така тенденція повторюється», - наголосив він.
За даними АМПУ, на сьогодні в черзі перед Босфором перебувають 80 суден, і їх кількість буде зростати, якщо не збільшити кількість інспекцій на добу. Через це порти Великої Одеси завантажені менше ніж 50% і, як результат, країни світу недоотримали у листопаді 3 млн. т агропродукції.
«Ситуація з блокуванням РФією роботи зернового коридору обговорюється на щоденних галузевих нарадах і щотижневих нарадах з учасниками агроринку. Єдиний вихід - збільшення кількості щоденних інспекцій. Відповідне звернення Україна направила до партнерів по Ініціативі - ООН та Туреччини», - підсумували в Адміністрації морпортів.
Джерело: Порти України
Инспекции судов в Босфоре не зависят от электронной очереди в зерновом коридоре - АМПУ
Электронная очередь позволила оптимизировать и сделать прозрачным планирование захода судов в порты Большой Одессы и выход из них в рамках «Инициативы о безопасной транспортировке зерна и продуктов питания», но она не решает проблемы инспекции судов в Босфоре. Об этом сообщает пресс-служба ГП «Администрация морских портов Украины» (АМПУ).
«АМПУ принципиально важно было внедрить процесс, который будет прозрачным и понятным для рынка. Мы это сделали по аналогии с дунайскими портами - основали электронную очередь. Но какие бы эффективные инструменты планирования мы ни внедряли, в работе «зернового коридора» есть деструктивная позиция РФ», - заявил и.о. главы АМПУ Алексей Востриков.
По словам руководителя АМПУ, именно из-за российской деструктивной позиции при прохождении контроля в Босфоре, вместо необходимых 24 - 30 судов в сутки (в равных долях на вход и на выход), реально осуществляется инспекция в среднем, только 3,5 судов на вход и 3 - на выход.
«Мы уже видели в прошлом месяце очередь в Босфоре из более 130 судов, которые простаивали там более 30 суток. Тогда решали эту проблему вместе с ООН и Турцией. Сегодня такая тенденция повторяется», - подчеркнул он.
По данным АМПУ, на сегодняшний день в очереди перед Босфором находятся 80 судов, и их количество будет расти, если не увеличить количество инспекций в сутки. Поэтому порты Большой Одессы загружены менее 50% и, как результат, страны мира недополучили в ноябре 3 млн. т агропродукции.
«Ситуация с блокированием РФ работ зернового коридора обсуждается на ежедневных отраслевых совещаниях и еженедельных совещаниях с участниками агрорынка. Единственный выход - увеличение количества ежедневных инспекций. Соответствующее обращение Украина направила партнерам по Инициативе - ООН и Турции», - подытожили в Администрации морпортов.
Источник: Порти України