Експорт авіаційного турбінного палива (ATF) з Індії може досягти історичного місячного максимуму в червні, і країна, ймовірно, стане найбільшим джерелом авіаційного палива в Європі в липні, який також знаменує пік літнього туристичного сезону на континенті, згідно з аналіз даних аналітичної та розвідувальної компанії Kpler.
Обсяги експорту ATF з Індії в червні досягли в середньому рекордного рівня в 208433 барелів на день (б/д). Згідно з даними Kpler, попередній пік у 206871 барелів на добу був у червні 2018 р. Більше половини обсягів ATF, відправлених з Індії цього місяця, спрямовуються до Європи, куди вони, ймовірно, прибудуть у липні, оскільки рейс зазвичай займає близько місяця.
Згідно з оцінками Kpler, європейський імпорт ATF у липні, ймовірно, становитиме близько 435482 барелів на добу, з яких 131136 барелів на добу, або понад 30%, ймовірно, буде з Індії. Індійські нафтопереробники, зокрема орієнтовані на експорт гравці приватного сектора Reliance Industries і Nayara Energy, стали основними постачальниками продуктів переробки нафти до Європи, оскільки континент уникає російської сирої нафти та нафтового палива через війну в Україні. Цікаво, що це відбувається разом із тим, що індійські нафтопереробники розкуповують російську сиру нафту за зниженими цінами, що призводить до думки, що продукти, отримані з російських барелів, можуть досягати європейських берегів через Індію.
Дані Kpler показують, що Індія мала найбільшу частку імпорту авіаційного палива в Європу також у квітні та травні, але обсяги значно скоротилися в червні, коли імпорт з Кувейту зареєстрував здорове зростання.
Липень припадає на середину європейського літнього туристичного сезону, який триває з червня по серпень. У цей період зазвичай спостерігається високий попит на подорожі на континенті, і, отже, споживання авіаційного палива там також зростає. Дані щодо імпорту авіаційного палива в Європу за останні кілька місяців показують, що основними джерелами авіаційного палива на континенті є Кувейт, Індія, Південна Корея, Об’єднані Арабські Емірати та Саудівська Аравія.
За словами провідного аналітика Kpler Crude Віктора Катони, стрибок експорту авіаційного палива в Індію є своєчасним з точки зору індійських нафтопереробників. «Це (високі обсяги експорту ATF) дуже зручно для індійських нафтопереробників, оскільки сезон дощів історично перешкоджав внутрішньому індійському попиту на пальне. Таким чином, наявність великої кількості експортних збутів допомагає підтримувати високі темпи роботи нафтопереробних заводів», - сказав Катона. Попит на пальне та інші нафтопродукти зменшується під час мусонів в Індії через зниження попиту на транспортне паливо та нафтопродукти, які використовуються в деяких галузях, де робота сповільнюється через дощі.
Джерело: EnKorr
Индия станет крупнейшим поставщиком авипального в Европу в июле
Экспорт авиационного турбинного топлива (ATF) из Индии может достичь исторического месячного максимума в июне, и страна, вероятно, станет крупнейшим источником авиационного топлива в Европе в июле, который также знаменует пик летнего туристического сезона на континенте, согласно анализу данных аналитической и разведывательной компании. Kpler.
Объемы экспорта ATF из Индии в июне достигли в среднем рекордного уровня в 208433 баррелей в сутки (б/с). Согласно данным Kpler, предыдущий пик в 206 871 баррелей в сутки был в июне 2018 г. Более половины объемов ATF, отправленных из Индии в этом месяце, направляются в Европу, куда они, вероятно, прибудут в июле, поскольку рейс обычно занимает около месяца.
Согласно оценкам Kpler, европейский импорт ATF в июле, вероятно, составит около 435482 баррелей в сутки, из которых 131136 баррелей в сутки, или более 30%, вероятно, будет из Индии. Индийские нефтепереработчики, в том числе ориентированные на экспорт игроки частного сектора Reliance Industries и Nayara Energy, стали основными поставщиками продуктов переработки нефти в Европу, поскольку континент избегает российской сырой нефти и нефтяного топлива из-за войны в Украине. Интересно, что это происходит вместе с тем, что индийские нефтепереработчики раскупают российскую сырую нефть по сниженным ценам, что приводит к мнению, что продукты, полученные из российских баррелей, могут достигать европейских берегов через Индию.
Данные Kpler показывают, что Индия имела наибольшую долю импорта авиационного топлива в Европу в апреле и мае, но объемы значительно сократились в июне, когда импорт из Кувейта зарегистрировал здоровый рост.
Июль приходится на середину европейского летнего туристического сезона, который проходит с июня по август. В этот период обычно наблюдается высокий спрос на путешествия на континенте, и, следовательно, потребление авиационного топлива там тоже растет. Данные по импорту авиационного топлива в Европу за последние несколько месяцев показывают, что основными источниками авиационного топлива на континенте являются Кувейт, Индия, Южная Корея, Соединенные Арабские Эмираты и Саудовская Аравия.
По словам ведущего аналитика Kpler Crude Виктора Катоны, скачок экспорта авиационного топлива в Индию является своевременным с точки зрения индийских нефтепереработчиков. «Это (высокие объемы экспорта ATF) очень удобно для индийских нефтепереработчиков, поскольку сезон дождей исторически препятствовал внутреннему индийскому спросу на горючее. Таким образом, наличие большого количества экспортных сбытов помогает поддерживать высокие темпы работы нефтеперерабатывающих заводов», - сказал Катоны. Спрос на топливо и другие нефтепродукты уменьшается во время муссонов в Индии из-за снижения спроса на транспортное топливо и нефтепродукты, используемых в некоторых отраслях, где работа замедляется из-за дождей.
Источник: EnKorr