Габон подвоїв кількість суден під своїм прапором за рахунок «тіньових» танкерів

Кількість суден під прапором Габону з початку 2023 року збільшилася удвічі за рахунок збільшення у регістрі країни частини так званого тіньового флоту, що перевозить російську, іранську та венесуельську нафту, що потрапила під санкції, пише Splash 24/7.

Як свідчать дані S&P Global Market Intelligence, з точки зору відсоткового збільшення прапор Габону цього року зростав найшвидше у світі.

Більшість суден до реєстру Габону переведено з реєстру Сент-Кітс і Невіс. Одним із головних його клієнтів наразі є мумбайська компанія Gatik Ship Management, яка бере активну участь у перевезеннях російської нафти і втратила галузеве стандартне страхування свого флоту через порушення цінового обмеження G7.

Дані S&P Global показують, що 98% танкерів під прапором Габону дедвейтом понад 10 тис. т підпадають під антиросійські санкції як судна високого ризику або такі, для яких неможливо визначити кінцевого власника.

Під прапором Габону, зокрема, ходив танкер Pablo 1997 р. побудови, який на початку травня спалахнув у водах Малайзії, вбивши трьох членів екіпажу, серед яких був українець. Напівзнищений, не застрахований танкер, який раніше перевозив іранську нафту, залишається на якорі, поки влада Малайзії міркує, що з ним робити. Судновласник на зв’язок не виходить. У Габоні судно переєстрували менш ніж за тиждень до катастрофи.

За даними аналітичних компаній, у світовому «тіньовому» флоті зараз налічується понад 700 танкерів. Відколи РФія почала війну проти України, його розмір збільшився більш ніж утричі.

За підрахунками TankerTrackers.com, станом на початок травня світовий тіньовий флот налічував 544 судна, і зарахувати до «тіньових» можна кожен п’ятий VLCC.

Джерело: Порти України

 

Габон удвоил количество судов под своим флагом за счет «теневых» танкеров

Число судов под флагом Габона с начала 2023 года увеличилось вдвое за счет увеличения в регистре страны части так называемого теневого флота, перевозящего попавшую под санкции российскую, иранскую и венесуэльскую нефть, пишет Splash 24/7.

Как свидетельствуют данные S&P Global Market Intelligence, с точки зрения процентного увеличения флаг Габона в этом году рос быстрее всего в мире.

Большинство судов в реестр Габона переведены из реестра Сент-Китс и Невис. Одним из главных его клиентов является мумбайская компания Gatik Ship Management, которая активно участвует в перевозках российской нефти и потеряла отраслевое стандартное страхование своего флота из-за нарушения ценового ограничения G7.

Данные S&P Global показывают, что 98% танкеров под флагом Габона дедвейтом более 10 тыс. т подпадают под антироссийские санкции как суда высокого риска или такие, для которых невозможно определить конечного владельца.

Под флагом Габона, в частности, ходил танкер Pablo 1997 г. постройки, который в начале мая вспыхнул в водах Малайзии, убив трех членов экипажа, среди которых был украинец. Полууничтоженный, не застрахованный танкер, ранее перевозивший иранскую нефть, остается на якоре, пока власти Малайзии рассуждают, что с ним делать. Судовладелец на связь не выходит. В Габоне судно перерегистрировали менее чем за неделю до крушения.

По данным аналитических компаний, в мировом «теневом» флоте сейчас насчитывается более 700 танкеров. С тех пор как РФия начала войну против Украины, его размер увеличился более чем в три раза.

По подсчетам TankerTrackers.com, по состоянию на начало мая мировой теневой флот насчитывал 544 судна, и отнести к «теневым» можно каждый пятый VLCC.

Источник: Порти України




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua