ДП «Білгород-Дністровський МТП» не вдалося продати зі знижкою 50%

Фонд держмайна не зміг продати ГП «Білгород-Дністровський МТП», попри зниження ціни вдвічі. Аукціон, призначений на 14 червня 2023 р., знову не відбувся через відсутність учасників, повідомляється на сайті Prozorro.Продажі.

Це була четверта спроба ФДМ продати госстивидора. Після невдалих торгів 6 червня стартову ціну і розмір гарантійного внеску було знижено вдвічі - до 92,5 млн. грн. і 18,49 млн. грн.. відповідно. Однак охочих придбати лот не знайшлося.

Білгород-Дністровський порт розташований на західному березі Дністровського лиману і в умовах війни, з квітня 2022 р., використовується Україною як логістичний центр для портів на Дунаї. Він приймає вантажі на автомобілях та відправляє їх далі у вагонах.

Порт у Білгороді-Дністровському планували приватизувати ще до початку великої війни. Він працював зі збитками в межах 24 - 29 млн. грн. на рік та не приносив грошей навіть для виплати зарплат працівникам.

Зрештою лише за пів року 2022 р. підприємство обробило більше вантажів, ніж за останні три роки загалом.

Джерело: ЛІГАБізнесІнформ

 

ГП «Белгород-Днестровский МТП» не удалось продать со скидкой 50%

Фонд госимущества не смог продать ГП «Белгород-Днестровский МТП», несмотря на снижение цены вдвое. Аукцион, назначенный на 14 июня 2023 г., снова не состоялся из-за отсутствия участников, сообщается на сайте Prozorro.Продажи.

Это была четвертая попытка ФГИ продать госстивидора. После неудачных торгов 6 июня стартовая цена и размер гарантийного взноса были снижены вдвое - до 92,5 млн. грн. и 18,49 млн. грн. соответственно. Однако желающих приобрести лот не нашлось.

Белгород-Днестровский порт расположен на западном берегу Днестровского лимана и в условиях войны с апреля 2022 г. используется Украиной как логистический центр для портов на Дунае. Он принимает грузы на автомобилях и отправляет их в вагонах.

Порт в Белгороде-Днестровском планировали приватизировать еще до начала войны. Он работал с убытком в пределах 24 - 29 млн. грн. в год и не приносил денег даже для выплаты зарплат работникам.

Однако, только за пол года 2022 г. предприятие обработало больше грузов, чем за последние три года в целом.

Источник: ЛІГАБізнесІнформ




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua