Через вторгнення РФії в Україну авіаквитки в Європі стрімко дорожчають

Авіакомпанії по всій Європі підвищили ціни на авіаквитки, що може означати завершення періоду бюджетних перевезень. На це вплинула пандемія COVID-19 та російське вторгнення в Україну. Про це повідомляє SchengenVisaInfo.com.

За даними влади Франції, ціни на авіаквитки в країні минулого року зросли на 23,6%, а сайти бронювання подорожей показують, що ціни на міжнародні рейси з Великобританії зросли на 18% порівняно з 2022 р.

«Є ще великий відкладений попит на подорожі, пов'язаний з пандемією. І цей попит у поєднанні із зростанням інфляції та високими цінами на паливо зберігає ціни на авіаквитки високими», - каже Еван Дей, регіональний менеджер Kayak у Великій Британії.

Після військового вторгнення РФ до України ціни на авіаперевезення також швидко зросли. Генеральний директор EasyJet Йохан Лундгрен нещодавно повідомив, що зростання цін на нафту на 71% спричинило зростання тарифів авіакомпанії на 31% цього року. Паливо становить близько 30% витрати перевізника.

Компанії також відзначають зростання витрат на технічне обслуговування, пов'язане з дефіцитом деяких металів та порушенням ланцюжків поставок, що також впливає на ціни.

Але бажання подорожувати у багатьох залишається значним: деякі аеропорти (амстердамський Схіпхол та лондонський Хітроу) навіть запровадили обмеження на кількість пасажирів, щоб знизити наслідки нестачі персоналу. Ситуація змусила авіакомпанії скоротити кількість рейсів.

Ділові поїздки теж значно скорочуються, бо дистанційна робота дедалі популярніша. А Airbus і Boeing вже постачають авіакомпаніям менше літаків, ніж очікувалося.

Ціни на пальне залишаються високими і можуть спричинити нові страйки працівників транспорту. За словами гендиректора Eurowings Йєнса Бішофа, витрати на персонал та витрати в аеропорту, а також подорожчання палива призведуть до подальшого зростання цін на авіаквитки цього року. Він також каже, що рейси у пік сезону будуть приблизно на 20% дорожчі.

Крім усіх цих подій, авіація в Європі також матиме справу з суворішим законодавством щодо зменшення викидів вуглекислого газу від польотів, оскільки в ЄС намагаються зменшити карбонізацію до нуля до 2050 року.

Джерело: РБК-Україна

 

Из-за вторжения РФии в Украину авиабилеты в Европе стремительно дорожают

Авиакомпании по всей Европе повысили цены на авиабилеты, что может означать завершение периода бюджетных перевозок. На это повлияла пандемия COVID-19, а также российское вторжение в Украину. Об этом сообщает SchengenVisaInfo.com.

По данным властей Франции, цены на авиабилеты в стране в прошлом году выросли на 23,6%, а сайты бронирования путешествий показывают, что цены на международные рейсы из Великобритании выросли на 18% по сравнению с 2022 г.

«Есть еще большой отложенный спрос на путешествия, связанный с пандемией. И этот спрос в сочетании с ростом инфляции и высокими ценами на топливо сохраняет цены на авиабилеты высокими», - говорит Эван Дэй, региональный менеджер Kayak в Великобритании.

После военного вторжения РФ в Украину цены на авиаперевозки также быстро выросли. Генеральный директор EasyJet Йохан Лундгрен недавно сообщил, что рост цен на нефть на 71% повлек за собой рост тарифов авиакомпании на 31% в этом году. Топливо составляет около 30% расхода перевозчика.

Компании также отмечают рост затрат на техническое обслуживание, связанный с дефицитом некоторых металлов и нарушением цепочек поставок, что тоже влияет на цены.

Но желание путешествовать у многих остается значительным: некоторые аэропорты (амстердамский Схипхол и лондонский Хитроу) даже ввели ограничения на количество пассажиров, чтобы снизить последствия нехватки персонала. Ситуация вынудила авиакомпании сократить количество рейсов.

Деловые поездки тоже значительно сокращаются, потому что дистанционная работа все популярнее. А Airbus и Boeing уже поставляют авиакомпаниям меньше самолетов, чем ожидалось.

Цены на топливо остаются высокими и могут вызвать новые забастовки работников транспорта. По словам гендиректора Eurowings Йенса Бишофа, расходы на персонал и расходы в аэропорту, а также подорожание топлива приведут к дальнейшему росту цен на авиабилеты в этом году. Он также говорит, что рейсы в пик сезона будут примерно на 20% дороже.

Кроме всех этих событий, авиация в Европе также будет иметь дело с более строгим законодательством по уменьшению выбросов углекислого газа от полетов, поскольку в ЕС пытаются уменьшить карбонизацию до нуля до 2050 г.

Источник: РБК-Україна




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua