Cargill випробовує жорсткі вітрила на зафрахтованому вантажному судні

Зафрахтоване глобальною агропромисловою і трейдинговою компанією Cargill вантажне судно Pyxis Ocean із жорсткими вітрилами зі сталі та композитного скла вирушило у свій перший рейс, під час якого буде випробувана ця технологія. Про це повідомила прес-служба Cargill.

Судно було модернізоване двома жорсткими вітрилами WindWing заввишки 37,5 м, які можуть бути додані до палуби будь-якого вантажного судна. Це дає можливість старим суднам зменшити негативний вплив на навколишнє середовище.

Вітрила WindWings розроблені для використання повітряної енергії для зменшення використання палива та викидів CO2 у вантажному судноплавному секторі. За оцінками розробників, ця технологія може декарбонізувати вантажні судна на 30%, сприяючи досягненню мети нульових викидів від морського сектора до 2050 р. Використання альтернативних видів палива може збільшити цей показник.

Вітрила були встановлені на судно Pyxis Ocean корпорації Mitsubishi на верфі Cosco в Шанхаї. Проєкт отримав частину фінансування від Європейського Союзу.

Проєкт Pyxis Ocean є результатом співпраці компаній BAR Technologies, Cargill Ocean Transportation, Mitsubishi Corporation та Yara Marine. Оскільки декарбонізація морської промисловості є складним завданням, президент Cargill Ян Ділеман додав, що участь в інноваціях є важливою для просування галузі вперед.

Робота WindWings буде ретельно відстежуватися протягом наступних місяців для подальшого вдосконалення їх дизайну, роботи та продуктивності з метою використання Pyxis Ocean для інформування про масштабування та впровадження не лише у флоті Cargill, але й загалом у судноплавній галузі. BAR Technologies та Yara Marine Technologies планують протягом чотирьох років виготовити сотні таких жорстких вітрил. Також йде розробка нових конструкцій із покращеними гідродинамічними формами.

Джерело: Порти України

 

Cargill испытывает жесткие паруса на зафрахтованном грузовом судне

Зафрахтованное глобальной агропромышленной и трейдинговой компанией Cargill грузовое судно Pyxis Ocean с жесткими парусами из стали и композитного стекла отправилось в свой первый рейс, в ходе которого будет проверена эта технология. Об этом сообщила пресс-служба Cargill.

Судно было модернизировано двумя жесткими паруса WindWing высотой 37,5 м, которые могут быть добавлены к палубе любого грузового судна. Это позволяет старым судам уменьшить негативное влияние на окружающую среду.

Паруса WindWings разработаны для использования воздушной энергии для уменьшения использования топлива и выбросов CO2 в грузовом судоходном секторе. По оценкам разработчиков, эта технология может декарбонизировать грузовые суда на 30%, способствуя достижению целей нулевых выбросов от морского сектора к 2050 г. Использование альтернативных видов топлива может увеличить этот показатель.

Паруса были установлены на судно Pyxis Ocean корпорации Mitsubishi на верфи Cosco в Шанхае. Проект получил часть финансирования Европейского Союза.

Проект Pyxis Ocean является результатом сотрудничества компаний BAR Technologies, Cargill Ocean Transportation, Mitsubishi Corporation и Yara Marine. Поскольку декарбонизация морской промышленности является сложной задачей, президент Cargill Ян Дилеман добавил, что участие в инновациях важно для продвижения отрасли вперед.

Работа WindWings будет тщательно отслеживаться в течение следующих месяцев для дальнейшего совершенствования их дизайна, работы и производительности с целью использования Pyxis Ocean для информирования о масштабировании и внедрении не только во флоте Cargill, но и в судоходной отрасли. BAR Technologies и Yara Marine Technologies планируют в течение четырех лет изготовить сотни таких жестких парусов. Также идёт разработка новых конструкций с улучшенными гидродинамическими формами.

Источник: Порти України




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua