Біля кордону у Словаччині відкрили новий пункт перевантаження українського зерна

Словацька залізнична компанія EP Cargo відкрила новий пункт перевантаження зерна на кордоні з Україною, використавши для цього під’їзну колію Воянської електростанції, повідомляє Rail.insider.

Материнська компанія EP Cargo - EPH - є мажоритарним акціонером словацького виробника електроенергії Slovenské elektrárne. Серед іншого їй належить теплоелектростанція у Воянах (Кошицький край, Словаччина).

Тривалий час підприємство використовувало для роботи вугілля з Донбасу в Україні. Його транспортували безпосередньо ширококолійною залізницею, яка пролягає територією Словаччини до міста Кошице, проходячи через Вояни.

Тепер завдяки залізничній колії, побудованій для набагато більшої потужності, ніж задіяно сьогодні, EP Cargo пропонує послуги перевантаження агропродукції з України.

«Вантажі у вагонах колії 1520 мм з України тепер можна транспортувати до Воян і безпосередньо перевантажувати у вагони колії 1435 мм для подальшого відправлення до польських, німецьких або адріатичних портів», - наголосили у компанії.

Джерело: Порти України

 

У границы в Словакии открыли новый пункт перегрузки украинского зерна

Словацкая железнодорожная компания EP Cargo открыла новый пункт перегрузки зерна на границе с Украиной, использовав для этого подъездной путь Воянской электростанции, сообщает Rail.insider.

Материнская компания EP Cargo–EPH - является мажоритарным акционером словацкого производителя электроэнергии Slovenské elektrárne. Среди прочего ей принадлежит теплоэлектростанция в Воянах (Кошицкий край, Словакия).

Долгое время предприятие использовало для работы уголь с Донбасса. Его транспортировали непосредственно по широкой колее, которая пролегает по территории Словакии в город Кошице, проходя через Вояны.

Теперь благодаря железнодорожному пути, построенному для гораздо большей мощности, чем задействовано сегодня, EP Cargo предлагает услуги по перегрузке агропродукции из Украины.

«Грузы в вагонах колеи 1520 мм из Украины теперь можно транспортировать до Воян и непосредственно перегружать в вагоны колеи 1435 мм для дальнейшей отправки в польские, немецкие или адриатические порты», - отметили в компании.

Источник: Порти України




Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции.
Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua