20.10.2022 :: 17:44
Ставки фрахту танкерів ЗПГ продовжують бити рекорди
Ставки фрахту танкерів для транспортування зрідженого природного газу (ЗПГ) продовжують бити рекорди, і експерти очікують їхнього подальшого підйому з урахуванням наближення зими, пише The Wall Street Journal.
За даними біржі Baltic Exchange, вартість фрахту ЗПГ-танкера цього тижня піднялася до $450 тис. на добу. З початку 2022 р. вона зросла у шість разів.
Брокери очікують, що ставки оренди танкерів для транспортування ЗПГ на основних маршрутах, зокрема з Техасу до Північної Європи, цього місяця досягнуть $500 тис., оскільки попит на них залишається дуже високим.
У 2021 р. вартість фрахту ЗПГ-танкерів варіювалася від $30 тис. до $300 тис., зазначає WSJ. З початку 2022 р. вона б’є все нові й нові рекорди через зміну ланцюжків постачання енергоресурсів унаслідок російського військового вторгнення в Україну і пов’язаних із цим санкцій щодо нафти та газу з РФії.
Фрахтові ставки встановлюються залежно від типу судна, дальності плавання та маршруту. Зазвичай вони фіксуються щотижня.
Брокери та судновласники кажуть, що майже всі газовози світового флоту працюють для транспортування ЗПГ клієнтам, більшість з яких знаходяться в Азії. Тим часом американські експортери природного газу збільшують потужності для вантажів до Європи, оскільки континент працює над тим, щоб зменшити свою залежність від постачань з РФії.
Суднам, завантаженим ЗПГ, доводиться чекати до чотирьох днів, щоб розвантажити вантаж у деяких західноєвропейських портах уздовж Середземного моря. За словами судновласників, затримки є результатом стрімкого зростання обсягів доставки в останні місяці та небагатьох портів, обладнаних терміналами, які можуть перетворювати ЗПГ назад у його газоподібний стан.
Джерело: Порти України
Ставки фрахта танкеров СПГ продолжают бить рекорды
Ставки фрахта танкеров для транспортировки сжиженного природного газа (СПГ) продолжают бить рекорды, и эксперты ожидают их дальнейшего подъема с учетом приближающейся зимы, пишет The Wall Street Journal.
По данным биржи Baltic Exchange, стоимость фрахта СПГ-танкера на этой неделе поднялась до $450 тыс. в сутки. С начала 2022 г. она выросла в шесть раз.
Брокеры ожидают, что ставки аренды танкеров для транспортировки СПГ на основных маршрутах, в том числе из Техаса в Северную Европу, в этом месяце достигнут $500 тыс., поскольку спрос на них остается очень высоким.
В 2021 г. стоимость фрахта СПГ-танкеров варьировалась от $30 тыс. до $300 тыс., отмечает WSJ. С начала 2022 г. она бьет все новые и новые рекорды из-за изменения цепочек поставок энергоресурсов в результате российского военного вторжения в Украину и связанных с этим санкций по нефти и газу из РФ.
Фрахтовые ставки устанавливаются в зависимости от типа судна, дальности плавания и маршрута. Обычно они фиксируются еженедельно.
Брокеры и судовладельцы говорят, что почти все газовозы мирового флота работают для транспортировки СПГ клиентам, большинство из которых находятся в Азии. Между тем, американские экспортеры природного газа увеличивают мощности для грузов в Европу, поскольку континент работает над тем, чтобы уменьшить свою зависимость от поставок из РФии.
Судам, загруженным СПГ, приходится ждать до четырех дней, чтобы разгрузить груз в некоторых западноевропейских портах вдоль Средиземного моря. По словам судовладельцев, задержки являются результатом стремительного роста объемов доставки в последние месяцы и немногих портов, оборудованных терминалами, которые могут превращать СПГ обратно в его газообразное состояние.
Источник: Порти України |