26.10.2022 :: 19:47
Ставки балкерного фрахту упали до мінімального рівня майже за місяць
Baltic Dry Index, який відстежує ціни на морські перевезення насипних та навалочних вантажів по всьому світу, у вівторок, 25 жовтня, знизився на 42 пункти - до 1755 пунктів, що є найнижчим рівнем з кінця вересня. Як повідомляє Reuters, індекс демонстрував зниження п’яту торгову сесію поспіль на тлі слабкого попиту в усіх сегментах суден.
Індекс фрахту суден типорозміру панамакс знизився на 40 пунктів, або на 1,9% - до місячного мінімуму 2113 пунктів. Середньодобова виручка операторів панамаксів впала до $19 тис.
У сегменті супермакс індекс збільшився на 12 пунктів - до 1658 пунктів.
Індекс фрахту кейпсайзів втратив 80 пунктів, або 4%, і досягнув 1955 пунктів. Середньодобова виручка операторів суден цього класу впала до $16,9 тис.
Baltic Dry Index використається як інструмент оцінки міжнародної ділової активності. Він відображає вартість транспортування морським шляхом насипних та навалочних вантажів (руди, зерна тощо) за основними значущими торговими маршрутами балкерами різних типорозмірів - кейпсайз, панамакс і супермакс. На підставі динаміки та значень Baltic Dry Index можна оцінити ділову активність секторів економіки, що є споживачами послуг морських перевізників, аналізувати стан та частково прогнозувати розвиток світової торгівлі, промисловості та економіки в цілому.
Ставки фрахту зростали протягом усього минулого року, постійно оновлюючи багаторічні максимуми, і на початку жовтня вони досягли максимального значення протягом останніх 13 років - 5650 пунктів. Загалом протягом 2021 р. Baltic Dry Index збільшився на понад 60%.
Аналітики прогнозували, що ставки фрахту, ймовірно, залишатимуться високими до 2023 р. Це було зумовлено очікуваним негативним впливом штаму «омікрон» коронавірусу COVID-19 на світову економіку, що вплине на логістичні ланцюжки на тлі закриття дедалі більшої кількості портів, у тому числі в Китаї. Проте російське військове вторгнення в Україну внесло свої корективи.
Джерело: Порти України
Ставки балкерного фрахта упали до минимального уровня почти за месяц
Baltic Dry Index, отслеживающий цены на морские перевозки насыпных и навалочных грузов по всему миру, во вторник, 25 октября, снизился на 42 пункта - до 1755 пунктов, что является самым низким уровнем с конца сентября. Как сообщает Reuters, индекс демонстрировал снижение пятой торговой сессии подряд на фоне слабого спроса во всех сегментах судов.
Индекс фрахта судов типоразмера панамакс снизился на 40 пунктов, или на 1,9% - до месячного минимума 2113 пунктов. Среднесуточная выручка операторов панамаксов упала до $19 тыс.
В сегменте супермакс индекс увеличился на 12 пунктов - до 1658 пунктов.
Индекс фрахта кейпсайзов потерял 80 пунктов, или 4%, и достиг 1955 пунктов. Среднесуточная выручка операторов судов этого класса упала до $16,9 тыс.
Baltic Dry Index используется в качестве инструмента оценки международной деловой активности. Он отражает стоимость транспортировки морским путем насыпных и навалочных грузов (руды, зерна и т.п.) по основным значимым торговым маршрутам по балкерам различных типоразмеров - кейпсайз, панамакс и супермакс. На основе динамики и значений Baltic Dry Index можно оценить деловую активность секторов экономики, являющихся потребителями услуг морских перевозчиков, анализировать состояние и частично прогнозировать развитие мировой торговли, промышленности и экономики в целом.
Ставки фрахта росли в течение всего прошлого года, постоянно обновляя многолетние максимумы, и в начале октября они достигли максимального значения за последние 13 лет - 5650 пунктов. В целом в 2021 г. Baltic Dry Index увеличился более чем на 60%.
Аналитики прогнозировали, что ставки фрахта, вероятно, будут оставаться высокими до 2023 г. Это было обусловлено ожидаемым негативным влиянием штамма «омикрон» коронавируса COVID-19 на мировую экономику, что повлияет на логистические цепочки на фоне закрытия все большего числа портов. Китай. Однако российское военное вторжение в Украину внесло свои коррективы.
Источник: Порти України |