02.03.2023 :: 09:38
Ще один «незрозумілий» танкер прямує до України
У південних регіонах з’явилися нові пропозиції дизпального за ціною 34 грн./л, що відчутно нижче середніх цін на ринку. Про це свідчать відповідні пости на дошках оголошень про продаж нафтопродуктів у різноманітних месенджерах, а також дані учасників ринку.
Зі слів трейдерів, йдеться про партію продукту обсягом 2257 т, що прямує танкером Malik Alyev (IMO: 9575345) в один з дунайських портів.
Згідно з даними Marine Traffic, 28 лютого судно вирушило з порту Мармара, де розташований паливний термінал компанії Opet Terminals.
Паспорт якості, який надає продавець ресурсу, датований 26 січня. Згідно з документом, продукт має турецьке походження, а виробником фігурує компанія ELM Kimya з міста Бурса. На сторінці підприємства в соцмережах зазначено, що воно займається продажем пластикової сировини, та полімерів та деривативів.
Разом з тим, згідно з паспортом якості, пальне має показник граничної температури фільтрованості (CFPP) -26°С, що зовсім нехарактерно для турецьких НПЗ. Зазвичай такі властивості має дизельне пальне виробників, розташованих у більш північніших територіях, зокрема в РФ. Також у паспорті не зазначена фактична густина.
Також викликає підозру неадекватно низька ціна, за якою пропонується це дизпальне на українському ринку. Розрахунок показує, що продукт з танкеру Malik Alyev пропонується на українському ринку з премією у $79 до поточного котирування ULSD FOB Med агенції Platt`s, тоді як премії на абсолютну більшість продукту з підтвердженим неросійським походженням у дунайських портах складали у кінці лютого $120-160.
Як повідомляв enkorr, нещодавно до акваторії одного з дунайського портів прибуло судно Anna з підозрілим ресурсом на борту. Так, продавець ресурсу надав у пропозиціях сертифікат із зазначеним портом загрузки в Албанії. Разом з тим, згідно з даних сервісу Marine Traffic судно не заходило до Албанії, а було завантажено в порту Александрії (Єгипет). Згідно з даних того ж сервісу, з настанням європейського ембарго на російське ДП Олександрія стала одним з хабів, де акумулюється ресурс РФ.
Джерело: EnKorr
Еще один «непонятный» танкер следует в Украину.
В южных регионах появились новые предложения дизтоплива по цене 34 грн./л, что ощутимо ниже средних цен на рынке. Об этом свидетельствуют соответствующие посты на досках объявлений о продаже нефтепродуктов в различных мессенджерах, а также данные участников рынка.
По словам трейдеров, речь идет о партии продукта объемом 2257 т, которая следует танкером Malik Alyev (IMO: 9575345) в один из дунайских портов.
Согласно данным Marine Traffic, 28 февраля судно отправилось из порта Мармара, где расположен топливный терминал компании Opet Terminals.
Паспорт качества, предоставляемый продавцом ресурса, датирован 26 января. Согласно документу продукт имеет турецкое происхождение, а производителем фигурирует компания ELM Kimya из города Бурса. На странице предприятия в соцсетях указано, что оно занимается продажей пластикового сырья и полимеров и деривативов.
Вместе с тем, согласно паспорту качества, топливо имеет показатель граничной температуры фильтрации (CFPP) -26°С, что совершенно нехарактерно для турецких НПЗ. Обычно такие свойства обладает дизельным топливом производителей, расположенных на более северных территориях, в частности в РФ. Также в паспорте не указана фактическая плотность.
Также вызывает подозрение неадекватно низкая цена, по которой предлагается это дизтопливо на украинском рынке. Расчет показывает, что продукт из танкера Malik Alyev предлагается на украинском рынке с премией $79 до текущей котировки ULSD FOB Med агентства Platt`s, тогда как премии на абсолютное большинство продукта с подтвержденным нероссийским происхождением в дунайских портах составляли в конце февраля $120 - 160.
Как сообщал enkorr, недавно в акваторию одного из дунайских портов прибыло судно Anna с подозрительным ресурсом на борту. Так, продавец ресурса предоставил в предложениях сертификат с указанным портом загрузки в Албании. Вместе с тем, согласно данным сервиса Marine Traffic, судно не заходило в Албанию, а было загружено в порту Александрии (Египет). Согласно данным того же сервиса, с наступлением европейского эмбарго на российское ГП Александрия стала одним из хабов, где аккумулируется ресурс РФ.
Источник: EnKorr |