Поиск
Расширенный поиск

Главная О проекте Новости Статьи Дайджест Законы

Все статьи
Темы дня
Отраслевая политика
Грузопотоки
Рынки и компании
Машиностроение
Энергоресурсы
Происшествия
Морское пиратство



статьи

02.05.2019 :: 12:18 / Андрей Старостин
Происшествия

Украинские порты могут принять отравленную нефть

«Транснефть» РФ проигнорировала заявления стран-транзитеров о больших убытках в результате масштабной аварии, и заявила, что поставки нефти в страны ЕС будут возобновлены со 2 мая



18.09.2017 :: 18:47 / Андрей Старостин
Грузопотоки

Зачем «Нафтогазу Украины» нужен танкерный ажиотаж

В сентябре 2017 г. МНТ «Южный» заработал впервые за пять лет - без его запуска вряд ли можно провести намеченный на эту осень раздел активов главной украинской нефтегазовой монополии



[все] 2 3 4 5 6 7 следующие »  последние 



законодательная база

Расп. КМУ №415-р от 29.04.2015 "О внесении изм. в приложение к расп. КМУ от 26 июня 2013 №466"



Расп. КМУ №358-р от 15.04. 2015 г. "Об изм. классификации пункта пропуска через госграницу для морского сообщения "Ильичевский рыбный порт"



Расп. КМУ от 08.04.2015 г. №315-р «О назначении Федорко И.П. замгенерального директора Госадминистрации жд транспорта Украины»

Подписка на рассылку  
Отраслевая политика
30.07.2019 :: 16:52
Открытое письмо коллектива госпредприятия «ЧерноморНИИпроект» президенту Украины

Президенту України В.О. Зеленському

Прем’єр-Міністру України В.А. Гройсману, Міністру інфраструктури України В.В. Омеляну, в.о. Голови Служби безпеки України І.Г. Баканову, Голові Державної Служби морського і річкового транспорту Д.С. Петренко.

Шановний пане Президенте!

Шановні керівники державних організацій!

Звертаємось до Вас з відкритим листом у зв’язку з ситуацією, яка потребує Вашого невідкладного реагування.
За інформацією ДП «ЧорноморНДІпроект», яка підтверджується неодноразовими висловлюваннями керівництва Державної Служби морського і річкового
19.09.2019
В «Укроборонпроме» назначены руководители ключевых направлений деятельности Концерна ©

19.09.2019
В МИУ состоялось совещание по решению вопросов растаможивания авто с иностранной регистрацией ©

13.09.2019
Морские порты Украины в январе - августе 2019 г. обработали 100 млн. т грузов

13.08.2019
Морские порты Украины в январе - июле 2019 г. обработали более 85,5 млн. т грузов

15.07.2019
Морские порты Украины в I полугодии 2019 г. обработали более 72 млн. т грузов
транспорту, спрямованістю документів, що запрошуються, Службою готується об’єднання двох профільних державних інститутів морської галузі – Державного проектно-вишукувального і науково-дослідного інституту морського транспорту «ЧорноморНДІпроект» і Науково-дослідного проектно-конструкторського інституту морського флоту «УкрНДІмф».

Колектив ДП «ЧорноморНДІпроект» звертається до Вас з занепокоєнням та проханням розібратися в цьому питанні з метою сприяння виваженого рішення, оскільки приховане, механічне без економічних прорахунків злиття, або приєднання інститутів одне до одного призведе до зруйнування обох підприємств.

Напружений в силу поточних причин, стан нашого інституту і вкрай тяжкий фінансовий стан другого інституту, є наслідками відсутності реакції певних державних структур та їх небажання усвідомлювати роль і місце цих установ в транспортній галузі.

Восьмого серпня ДП «ЧорноморНДІпроект» святкуватиме 89 років своєї діяльності на тлі розвитку берегової інфраструктури морської транспортної галузі.

Шановний пане Президенте! Ви вже тричі в якості президента були в Одесі і бачили наш Одеський порт, стикнулися з дуже малим відсотком проблем, які має наша морська транспортна галузь. Але, якщо б Ви проїхали по всьому узбережжю басейну Чорного моря, від Рені до Батумі, Ви б побачили багато українських та іноземних портів, які були побудовані, реконструйовані та оновлені за участі ДП «ЧорноморНДІпроект».

Адже, за нашими проектами були відновлені після Другої світової війни порти Одеса, Миколаїв, Ізмаїл, Херсон тощо. Були також побудовані порти Іллічівськ (Чорноморськ), Южний (Південний), Іллічівський судноремонтний завод і багато інших об’єктів галузі. Були також свого часу нами реконструйовані порти Куби, Сирії, Грузії, Російської Федерації тощо. Спроектовані нами перевантажувальні причальні комплекси стоять в портах Естонії, Латвії, Туркменії, Гвінеї тощо.

Сьогодні, ДП «ЧорноморНДІпроект» - це бренд, знайомий в різних кутках Європи та світу. Ми є основними розробниками Схем та Генеральних планів розвитку провідних портів України. Зараз в розробці інституту знаходяться десятки проектів та інших проектно-технічних документів з відновлення, реконструкції та ремонту стратегічних об’єктів морської галузі.

Все це є наслідком роботи величезного інтелектуального потенціалу інституту - його робітників – насамперед, інженерів, вчених та робочих людей, моряків тощо.

Півроку тому, наш інститут було передано в управління до Державної Служби морського і річкового транспорту. Причини такої передачі досі не ясні, оскільки статутна діяльність інституту аж ніяк не відповідає задачам, що відображені в Положенні про Державну службу морського і річкового транспорту.

Для інституту, який завжди спеціалізувався на проектах з відновлення та розвитку об’єктів морської інфраструктури, цей період став дуже напруженим та, навіть, збитковим, адже основний Замовник робіт та послуг нашої установи - Адміністрація Морських портів України досі не має фінансового плану на 2019 р., без якого інвестиції, а, відповідно, і проекти не замовляються.

Проте, незважаючи на неодноразові звернення до Державної служби морського і річкового транспорту, жодний її керівник не спромігся ані відвідати інститут, ані зустрітися з колективом. І це, попри неодноразові звернення до них з викладенням цілої низки проблем, які не дають інституту плідно розвиватися.

Слід зазначити, що це тільки ті проблеми, які можуть бути вирішені лише на державному рівні, адже ми досі входимо до переліку об’єктів, що не підлягають приватизації.

Але, незважаючи на це, ми працюємо, не маємо заборгованості по зарплаті, тобто ми є.

Вважаємо, що рішення щодо механічного об’єднання інституту, який має стратегічне значення для галузі з інститутом, який знаходиться в ще скрутнішому стані, має зовсім інший профіль роботи, призведе до вкрай тяжких наслідків - фінансового колапсу обох установ та руйнування національного надбання - центру знань, інформації та інтелектуального потенціалу щодо розвитку України як морської держави.

В зв’язку з цим, просимо Вас привернути увагу до цього питання, сприяти втручанню держави саме з державницьких позицій, тобто посприяти вирішенню державою тих питань, які їй належить вирішити.
Нам не треба грошей, нам не треба ніякого дотування. Нам треба, щоб держава позбавила нас від зайвих основних засобів, які тягарем висять на нашій собівартості, нам треба, щоб система закупівель наявно, а не декларативно приймала до уваги кваліфікаційні  вимоги до проектувальників і вирішення лише ще декількох питань, перелік яких ми з задоволенням передамо тим кому ви доручите. Решту ми вирішимо самі.

Наголошуємо, що такий крок, що замислюється, може привезти не тільки до фінансового колапсу, але  і, як наслідок, до масового відтоку спеціалістів вищого ґатунку, що по суті означає втрату всього інституту.

Шановний пане Президенте! За роки України, наша держава, нажаль, не змогла зберегти дуже багато від свого транспортного потенціалу. Втрачено флот, втрачено судноремонтні підприємства, майже втрачена суднобудівна галузь, але залишились порти - морські ворота нашої економіки.

Проте і вони, без розвитку, зважаючи, на втрачені вантажопотоки, залишаючись без розвитку, знаходяться під загрозою не конкуренто-спроможності та стагнації.

Таким чином, втрата інституту, в свою чергу, завдасть руйнівного удару не тільки по морський галузі, але і по всій транспортній системі і, навіть, системі економічної безпеки держави. Оскільки, сьогодні, нажаль, розвиток галузі здійснюється по застарілим, але маючим силу закону, нормам, на цей час, іноземні проектувальники поки що не зможуть заповнити цей ринок.

А, навіть ті плани розвитку галузі, що є, можуть бути загальмовані через громіздку, але існуючу сьогодні систему експертиз та узгоджень.

Доречі, наші неодноразові пропозиції розробити нові, адаптовані к технічним вимогам Європейського співтовариства норми проектування, а це, нажаль, сьогодні в державі можемо зробити тільки ми, жодного відгуку не дали.

Проте, ми в котрий раз наголошуємо, що це треба зробити негайно. А поки ми разом з колегами з інших відомств це будемо робити, ми ж самі можемо на перехідний період бути адаптантами і імплементантами цих процесів.

Вважаємо, що ігнорування проблем інституту, непрофесійні необґрунтовані рішення щодо його реорганізації мають бути зупинені.

З повагою і надією, за дорученням колективу ДП «ЧорноморНДІпроект» (всього 30 підписів)

Все новости >>>
Загрузка...
Загрузка ...


Для добавления комментариев необходимо зарегистрироваться!
авторизация | регистрация
Разработка и сопровождение: baev.kiev.ua
Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2019

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции. Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентство "Українськi Новини", в каком-либо виде строго запрещено.

службы мониторинга серверов