08.03.2023 :: 14:32
NYK Line позбудеться бізнесу вантажних авіаперевезень
Японська судноплавна та логістична група NYK Line уклала угоду про продаж дочірнього оператора вантажних авіаперевезень Nippon Cargo Airlines (NCA) японській авіакомпанії All Nippon Airways (ANA).
Як зазначає The Loadstar, NYK стала першою судноплавною компанією, яка відмовилася від своєї дочірньої авіаційної вантажної компанії через занадто високу вартість.
NYK була акціонером NCA з моменту створення оператора у 1978 р., а у 2010 р. придбала всі акції NCA у рамках стратегії, спрямованої на створення інтегрованого логістичного оператора, що надає комплексний сервіс, що включає доставку морським, авіа та наземним транспортом.
Однак, як пояснюється в повідомленні для інвесторів групи, розвиток цього бізнесу потребує постійних інвестицій у розширення парку та безперервне навчання персоналу, зростають витрати на експлуатацію та обслуговування. Тим часом, прибутковість цього бізнесу є вкрай нестабільною, що робить ці інвестиції ризикованими.
«У надзвичайно нестабільному бізнес-середовищі авіаперевезень NCA стикається з проблемами розширення масштабів свого бізнесу до рівня, який відповідає таким витратам», - наголосили в компанії.
Натомість, ANA хоче «значно розширити свою міжнародну мережу вантажних повітряних перевезень» і висловила «велике бажання» додати NCA до свого портфоліо.
Nippon Cargo Airlines оперує парком із восьми літаків Boeing 747-8F.
У 2022 р. глобальний контейнерний перевізник Mediterranean Shipping Company (MSC) оголосив про створення власної авіакомпанії MSC Air Cargo. На початку 2022 р. підрозділ авіаперевезень Maersk Air Cargo з’явився у данської Maersk. У лютому 2021 р. французська CMA CGM Group створила підрозділ авіаперевезень CMA CGM Air Cargo.
Джерело: Порти України
NYK Line избавится от бизнеса грузовых авиаперевозок
Японская судоходная и логистическая группа NYK Line заключила соглашение о продаже дочернего оператора грузовых авиаперевозок Nippon Cargo Airlines (NCA) японской авиакомпании All Nippon Airways (ANA).
Как отмечает The Loadstar, NYK стала первой судоходной компанией, отказавшейся от своей дочерней авиационной грузовой компании из-за слишком высокой стоимости.
NYK была акционером NCA с момента создания оператора в 1978 г., а в 2010 г. приобрела все акции NCA в рамках стратегии, направленной на создание интегрированного логистического оператора, предоставляющего комплексный сервис, включающий доставку морским, авиа и наземным транспортом.
Однако, как объясняется в сообщении для инвесторов группы, развитие этого бизнеса требует постоянных инвестиций в расширение парка и непрерывное обучение персонала, растут затраты на эксплуатацию и обслуживание. Между тем, прибыльность этого бизнеса крайне нестабильна, что делает эти инвестиции рискованными.
«В чрезвычайно нестабильной бизнес-среде авиаперевозок NCA сталкивается с проблемами расширения масштабов своего бизнеса до уровня, соответствующего таким расходам», - подчеркнули в компании.
ANA хочет «значительно расширить свою международную сеть грузовых воздушных перевозок» и выразила «большое желание» добавить NCA в свое портфолио.
Nippon Cargo Airlines оперирует парком из восьми самолетов Boeing 747-8F.
В 2022 г. глобальный контейнерный перевозчик Mediterranean Shipping Company (MSC) объявил о создании собственной авиакомпании MSC Air Cargo. В начале 2022 г. подразделение авиаперевозок Maersk Air Cargo появилось у датской Maersk. В феврале 2021 г. французская CMA CGM Group создала подразделение авиаперевозок CMA CGM Air Cargo.
Источник: Порти України |