26.05.2023 :: 12:34
Lloyd's виключив судна найбільшого перевізника російської нафти до Індії з регістру
Lloyd's Register повідомив індійську компанію Gatik Ship Management, яка стала великим перевізником російської нафти після війни проти України, про те, що з 3 червня вона відкличе сертифікацію 21 судна. Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на Reuters.
Раніше компанія Gatik також змушена була знайти нові прапори для 36 своїх суден після того, як вони були дефлаговані Міжнародним реєстром суден Сент-Кітс і Невіс.
«Lloyd's Register прагне сприяти дотриманню санкційних правил щодо торгівлі російською нафтою, - йдеться в електронному листі. - Якщо це підтверджується доказами, ми відмовляємося від класу та послуг будь-яких судів, які, на думку відповідної влади, порушують міжнародні санкції».
Класифікаційні товариства, такі як Lloyd's Register у Лондоні, надають послуги, включаючи перевірку морських якостей, сертифікацію, необхідну для забезпечення страховки та входу до портів.
Однак Lloyd's Register заявив, що 11 суден Gatik, які він оприлюднив, також було сертифіковано Індійським регістром судноплавства (IRClass).
Велика американська страхова компанія American Club також повідомила агентство Reuters, що більше не надає страховку для суден Gatik, а російська страхова компанія «Інгосстрах» заявила, що не працюватиме з Gatik у майбутньому.
Ні страховики, ні Lloyd's Register, ні реєстр прапорів не пояснили, чому саме вони припинили співпрацю із Gatik.
У відповідь на вторгнення РФії в Україну західні країни ввели ціну на російську нафту в розмірі $60 за барель.
У той час як країни, що не входять до ЄС, можуть імпортувати російську нафту морським шляхом, західним судновласникам та страховикам заборонено обробляти такі вантажі, якщо вони не продаються за цією ціною або нижче.
Минулого місяця спотові ціни на російську нафту піднялися вище $60 за барель, і деякі керівники страхових компаній заявили, що нервують через порушення правил, оскільки не можуть самостійно відстежувати вартість вантажів.
Індія не визнає санкцій, накладених на РФію, і швидко стала найбільшим покупцем морської нафти з РФії.
Зусилля Заходу зі скорочення доходів, які РФія отримує від своїх енергетичних ресурсів, мають руйнівний вплив, так само як і санкції Заходу щодо експорту нафти з інших країн, таких як Іран та Венесуела.
Але непрозорість та обмежений нагляд за судноплавним сектором означає, що багато суден з вантажами з країн, на які поширюються санкції, продовжують ходити, знаходячи нові прапори та незахідні регістри або страховиків, що викликає побоювання щодо безпеки та відповідальності.
Кожне судно потребує документів, включаючи реєстр прапорів. Судна зазвичай мають страховку захисту та відшкодування збитків (P&I), яка покриває претензії відповідальності, включаючи шкоду навколишньому середовищу та травми. Окремі правила щодо корпусу та механізмів захищають судна від фізичних ушкоджень.
В той час, як Lloyd's Register відмовляється від класифікації 21 судна Gatik, принаймні 28 з них були зареєстровані як сертифіковані Індійським регістром судноплавства, згідно з веб-сайтом IRClass.
Цього року компанія Gatik стала провідним перевізником російської нафти до Індії, використовуючи флот танкерів, що налічує понад 40 одиниць.
American Club, одна з 12 найбільших у світі страхових компаній, які разом покривають близько 90% тоннажу світового океану, заявила, що раніше покривала більшість суден Gatik, але з початку квітня більше не покриває їх, відмовившись пояснити чому.
«Інгосстрах», великий російський страховик, який займається страхуванням суден, але не входить до топ-12, повідомив агентству Reuters цього місяця, що його страхове покриття для танкера «Прометей» компанії Gatik спливло у квітні і не було продовжено.
«Інгосстрах» заявив, що йому «довелося відхилити деякі запити на страхування, які він отримав від Gatik, через ризики, виявлені в рамках нашої процедури перевірки негативних відгуків у ЗМІ», пославшись на негативне висвітлення у ЗМІ, але не вдаючись до подробиць.
«Ми також можемо підтвердити, що не плануємо працювати з Gatik у майбутньому», - заявила приватна російська страхова компанія у відповідь на запит Reuters.
Reuters не зміг встановити, чи працюють нині будь-які судна Gatik без необхідних документів.
Згідно з даними про прибуття танкерів та розрахунками Reuters, Індія імпортувала 2,76 млн. т російської нафти на суднах, керованих Gatik, за перші чотири місяці 2023 р., або 10% від загального імпорту з РФії.
За даними Refinitiv, близько 1,36 млн. т російської нафти було призначено для доставки до Індії в травні та червні танкерами, пов'язаними з Gatik.
У квітні Міжнародний реєстр судів Сент-Кітс та Невіс повідомив агентству Reuters, що знімає свій прапор із 36 суден Gatik.
«Це давня політика Реєстру: коли нас попереджають про порушення наших високих стандартів суднами, що плавають під нашим прапором, ми завжди розслідуємо це та вживаємо відповідних заходів», - заявили у реєстрі, відмовившись надати подальші подробиці.
Згідно з даними морської платформи Lloyd's List Intelligence, Gatik направив до Габону 15 суден, порівняно з 9 на початку квітня, до того як Сент-Кітс і Невіс почав знімати свій прапор із суден компанії.
Нагадаємо, російська нафта продовжує надходити до країн Європейського Союзу, незважаючи на ембарго, як нафтопродукти з третіх країн, особливо Індії.
На західному узбережжі Індії розташовано кілька НПЗ, зокрема найбільший у світі. Там російську нафту переробляють у бензин та дизельне пальне, які потім йдуть до ЄС.
За даними компанії Kpler, у квітні Індія поставила в ЄС більше палива, ніж будь-коли, обійшовши Саудівську Аравію.
Джерело: РБК-Україна
Lloyd's исключил суда крупнейшего перевозчика российской нефти в Индию из регистра
Lloyd's Register сообщил индийскую компанию Gatik Ship Management, ставшую крупным перевозчиком российской нефти после начала полномаштабной войны против Украины, о том, что с 3 июня она отзовет сертификацию 21 судна. Об этом сообщает РБК-Украина со ссылкой на Reuters.
Ранее компания Gatik также была вынуждена найти новые флаги для 36 своих судов, после того, как они были дефлагированы Международным реестром судов Сент-Китс и Невис.
«Lloyd's Register стремится содействовать соблюдению санкционных правил по торговле российской нефтью, - говорится в электронном письме. - Если это подтверждается доказательствами, мы отказываемся от класса и услуг любых судов, которые, по мнению соответствующей власти, нарушают международные санкции».
Классификационные общества, такие как Lloyd's Register в Лондоне, предоставляют услуги, включая проверку морских качеств, сертификацию, необходимую для обеспечения страховки и входа в порты.
Однако Lloyd's Register заявил, что 11 судов Gatik, которые он обнародовал, также были сертифицированы Индийским регистром судоходства (IRClass).
Крупная американская страховая компания American Club также сообщила агентство Reuters, что больше не предоставляет страховку для судов Gatik, а российская страховая компания Ингосстрах заявила, что не будет работать с Gatik в будущем.
Ни страховщики, ни Lloyd's Register, ни реестр флагов не объяснили, почему они прекратили сотрудничество с Gatik.
В ответ на вторжение РФии в Украину западные страны ввели предельную цену на российскую нефть в размере $60 за баррель.
В то время как страны, не входящие в ЕС, могут импортировать российскую нефть по морскому пути, западным судовладельцам и страховщикам запрещено обрабатывать такие грузы, если они не продаются по этой цене или ниже.
В прошлом месяце спотовые цены на российскую нефть поднялись выше $60 за баррель, и некоторые руководители страховых компаний заявили, что нервничают из-за нарушений правил, поскольку не могут самостоятельно отслеживать стоимость грузов.
Индия не признает санкции, наложенные на РФию, и быстро стала крупнейшим покупателем морской нефти из РФии.
Усилия Запада по сокращению доходов, получаемых РФей от своих энергетических ресурсов, оказывают разрушительное влияние, равно как и санкции Запада по экспорту нефти из других стран, таких как Иран и Венесуэла.
Но непрозрачность и ограниченный надзор за судоходным сектором означает, что многие суда с грузами из стран, на которые распространяются санкции, продолжают ходить, находя новые флаги и незарегистрированные регистры или страховщиков, что вызывает опасения безопасности и ответственности.
Каждое судно нуждается в документах, включая реестр флагов. Суда обычно имеют страховку защиты и возмещения ущерба (P&I), которая покрывает претензии ответственности, включая вред окружающей среде и травмы. Отдельные правила корпуса и механизмов защищают суда от физических повреждений.
В то время как Lloyd's Register отказывается от классификации 21 судна Gatik, по крайней мере 28 из них были зарегистрированы как сертифицированные Индийским регистром судоходства, согласно веб-сайту IRClass.
В этом году компания Gatik стала ведущим перевозчиком российской нефти в Индию, используя флот танкеров, насчитывающий более 40 единиц.
American Club, одна из 12 крупнейших в мире страховых компаний, вместе покрывающих около 90% тоннажа мирового океана, заявила, что ранее покрывало большинство судов Gatik, но с начала апреля больше не покрывает их, отказавшись объяснить почему.
«Ингосстрах», крупный российский страховщик, занимающийся страхованием судов, но не входящий в топ-12, сообщил агентству Reuters в этом месяце, что его страховое покрытие для танкера «Прометей» компании Gatik уплыло в апреле и не было продлено.
Ингосстрах заявил, что ему пришлось отклонить некоторые запросы на страхование, которые он получил от Gatik, из-за рисков, выявленных в рамках нашей процедуры проверки негативных отзывов в СМИ, сославшись на негативное освещение в СМИ, но не прибегая к подробностям.
«Мы также можем подтвердить, что не планируем работать с Gatik в будущем», - заявила частная российская страховая компания в ответ на запрос Reuters.
Reuters не смог установить, работают ли сейчас какие-либо суда Gatik без необходимых документов.
Согласно данным о прибытии танкеров и расчетам Reuters, Индия импортировала 2,76 млн. т российской нефти на судах, управляемых Gatik, за первые четыре месяца 2023 г., или 10% от общего импорта из РФии.
По данным Refinitiv, около 1,36 млн. т российской нефти было предназначено для доставки в Индию в мае и июне танкерами, связанными с Gatik.
В апреле Международный реестр судов Сент-Китс и Невис сообщил агентству Reuters, что снимает свой флаг с 36 судов Gatik.
«Это давняя политика Реестра: когда нас предупреждают о нарушении наших высоких стандартов плавающими под нашим флагом судами, мы всегда расследуем это и принимаем соответствующие меры», - заявили в реестре, отказавшись предоставить дальнейшие подробности.
Согласно данным морской платформы Lloyd's List Intelligence, Gatik направил в Габон 15 судов, по сравнению с 9 в начале апреля, прежде чем Сент-Китс и Невис начал снимать свой флаг с судов компании.
Напомним, российская нефть продолжает поступать в страны Европейского Союза, несмотря на эмбарго как нефтепродукты из третьих стран, особенно Индии.
На западном побережье Индии расположено несколько НПЗ, в том числе самый большой в мире. Там российская нефть перерабатывается в бензин и дизельное топливо, которые затем идут в ЕС.
По данным компании Kpler, в апреле Индия поставила в ЕС больше топлива, чем когда-либо, обойдя Саудовскую Аравию.
Источник: РБК-Україна |