30.08.2022 :: 16:19
Литва планує прокласти євроколію до порту Клайпеда
До морського порту Клайпеда у Литві має бути прокладена залізнична колія європейського стандарту. Про це заявив міністр комунікацій та транспорту Литви Марюс Скуодіс, передає Rail.insider.
«Відсутність європейської колії знижує конкурентні можливості нашого порту. Необхідно виправити це. Ми активно працюємо у цьому напрямі», - сказав М.Скуодіс.
Як зазначив глава транспортного відомства, проєктні документи щодо будівництва до Клайпеди колії стандарту 1435 мм поточного або наступного року передадуть до структур Євросоюзу.
«Необхідно домогтися, щоб проєкт визнано пріоритетним у межах ЄС. Тоді ми зможемо розраховувати на європейське фінансування», - заявив М.Скуодіс.
Литва намагається домогтися включення ділянки приблизно у 250 км від Каунаса до Клайпеди до міжнародного проєкту Rail Baltica, що реалізується країнами Балтії. Залізнична магістраль європейського стандарту, яка прокладається в його межах, з’єднає Таллінн, Ригу, Каунас (з відгалуженням на Вільнюс), Варшаву та Берлін. Клайпеда залишилася осторонь. Вартість проєкту Rail Baltica, який планується завершити в 2030 р., оцінюється в €5,8 млрд. Більшість коштів (майже 85%) становить європейське фінансування.
В Європі ширина залізничної колії становить 1435 мм, у РФ - 1520 мм, така ж колія й у Литві.
У січні - липні 2022 р. морський порт Клайпеда прийняв 23 тис. т сільськогосподарської продукції з України, доправленої залізницею.
Джерело: Порти України
Литва планирует проложить евроколею в порт Клайпеда
В морской порт Клайпеда в Литве должен быть проложен железнодорожный путь европейского стандарта. Об этом заявил министр коммуникаций и транспорта Литвы Марюс Скуодис, передает Rail.insider.
«Отсутствие европейского пути снижает конкурентные возможности нашего порта. Необходимо поправить это. Мы активно работаем в этом направлении», - сказал М.Скуодис.
Как отметил глава транспортного ведомства, проектные документы по строительству в Клайпеду пути стандарта 1435 мм в текущем или следующем году передадут в структуры Евросоюза.
«Необходимо добиться, чтобы проект был признан приоритетным в рамках ЕС. Тогда мы сможем рассчитывать на европейское финансирование», - заявил М.Скуодис.
Литва пытается добиться включения участка примерно в 250 км от Каунаса до Клайпеды в международный проект Rail Baltica, реализуемый странами Балтии. Железнодорожная магистраль европейского стандарта, которая прокладывается в его пределах, соединит Таллин, Ригу, Каунас (с ответвлением на Вильнюс), Варшаву и Берлин. Клайпеда осталась в стороне. Стоимость проекта Rail Baltica, который планируется завершить в 2030 г., оценивается в €5,8 млрд. Большинство средств (почти 85%) составляет европейское финансирование.
В Европе ширина железнодорожного пути составляет 1435 мм, в РФ - 1520 мм, такой же путь и в Литве.
В январе - июле 2022 г. морской порт Клайпеда принял 23 тыс. т сельскохозяйственной продукции из Украины, доставленной железной дорогой.
Источник: Порти України |