04.10.2022 :: 14:51
Китай згортає перевезення вантажів до Європи через РФ
Обсяги перевезень з Китаю до Європи та назад через територію РФ скоротилися більш ніж на третину (35%) за дев'ять місяців 2022 р. Це стало основною причиною загального зниження контейнерного транзиту через РФію. Як передає «Укрінформ», про це повідомляє РБК із посиланням на заступника гендиректора РЗ Олексія Шило.
За підсумками року монополія очікує на падіння на чверть обсягу транзитних перевезень контейнерів 20-футового еквівалента (TEU) залізничною мережею. Загальний транзит із січня по вересень виявився нижчим на 17,6% минулорічних результатів. Тоді залізницею до РФ провезли 1,1 млн. транзитних TEU, що було абсолютним рекордом за всю історію російських і радянських залізниць. Цього року, як очікується, перевезти щонайменше 830 тис. транзитних TEU.
За місяць до повномасштабного вторгнення в Україну, у січні, керівництво «російських залізниць» планувало наростити транзитні перевезення контейнерів вчетверо - до 4 млн. TEU - максимум до 2027 р. Цей показник зростав до війни - за останні п'ять років обсяги перевезень контейнерів подвоїлися.
Паралельно Китай шукає нові шляхи доставки вантажів до Європи. У вересні у Самарканді учасники саміту Шанхайської організації співробітництва анонсували створення міжнародної залізниці між Китаєм, Киргизстаном та Узбекистаном. Раніше маршрут через Центральну Азію розглядали, але не опановували, частково тому, що це суперечило стратегічним та економічним інтересам РФії, пише South China Morning Post.
Після повномасштабного вторгнення РФ в Україну 24 лютого демократичні країни запровадили санкції проти РФії, які торкнулися цілих галузей економіки. Понад тисячу іноземних компаній оголосили про звільнення з країни. Це негативно впливає російську економіку. У свою чергу США попередили КНР, що допомога в ухиленні від санкцій, введених проти РФ, може загрожувати «вторинними санкціями».
Джерело: «Укрінформ»
Китай сворачивает перевозку грузов в Европу через РФ
Объемы перевозок из Китая в Европу и обратно через территорию РФ сократились более чем на треть (35%) за девять месяцев 2022 г. Это стало основной причиной общего снижения контейнерного транзита через РФию. Как передает «Укринформ», об этом сообщает РБК со ссылкой на заместителя гендиректора РЖД Алексея Шило.
По итогам года монополия ожидает падения на четверть объема транзитных перевозок контейнеров 20-футового эквивалента (TEU) по железнодорожной сети. Общий транзит с января по сентябрь оказался ниже на 17,6% прошлогодних результатов. Тогда по железной дороге в РФии провезли 1,1 млн. транзитных TEU, что было абсолютным рекордом за всю историю российских и советских железных дорог. В этом году, как ожидается, перевезти не менее 830 тыс. транзитных TEU.
За месяц до полномасштабного вторжения в Украину, в январе, руководство «российских железных дорог» планировало нарастить транзитные перевозки контейнеров вчетверо - до 4 млн. TEU - максимум к 2027 г. Этот показатель рос до войны - за последние пять лет объемы перевозок контейнеров удвоились.
Параллельно Китай ищет новые пути доставки грузов в Европу. В сентябре в Самарканде участники саммита Шанхайской организации сотрудничества анонсировали создание международной железной дороги между Китаем, Кыргызстаном и Узбекистаном. Ранее маршрут через Центральную Азию рассматривали, но не осваивали, отчасти потому, что это противоречило стратегическим и экономическим интересам РФии, пишет South China Morning Post.
После полномасштабного вторжения РФ в Украину 24 февраля демократические страны ввели санкции против РФии, которые затронули целые отрасли экономики. Более тысячи иностранных компаний объявили об уходе из страны. Это негативно влияет на российскую экономику. В свою очередь, США предупредили КНР, что помощь в уклонении от санкций, введенных против РФ, может грозить «вторичными санкциями».
Источник: «Укрінформ» |