20.05.2023 :: 11:07
Кабмин затвердив додатковий механізм контролю за збереженням автодоріг ©
На засіданні Кабінету Міністрів за ініціативи Мінвідновлення ухвалено порядок супроводження автотранспорту, який має ознаки перевантаження, до найближчого місця зважування, а також заборони подальшого його руху. Про це повідомляє прес-служба Мін відновлення.
Постанова КМУ дозволить інспекторам Державної служби України з безпеки на транспорті слідкувати за дотриманням вагових норм перевізниками. Новий інструмент направлений, у першу чергу, на збереження доріг, особливо там, де не встановлені системи автоматичного зважування у русі.
«Відновлення транспортного сполучення зі звільненими територіями: ремонт дорожнього покриття, встановлення тимчасових переправ і капітальний ремонт зруйнованих мостів - один з пріоритетів нашого міністерства впродовж останнього року. російські окупанти вже нанесли нашій дорожній інфраструктурі величезні збитки, і відновлення всієї галузі - питання років. Надзвичайно важливо зберегти те, що вже відновлено або вціліло.
Це дасть можливість заощадити кошти на поточних ремонтах та спрямувати їх на життєво необхідні проекти відновлення - житла, енергомереж, шкіл та лікарень», - наголосив заступник міністра розвитку громад, територій та інфраструктури України Сергій Деркач.
Постановою КМУ передбачено:
Право зупинки авто з ознаками перевантаження та супроводу його для зважування до найближчого спеціально облаштованого майданчика (не далі ніж 50 км).
Можливість використовувати спеціальний блокуючий пристрій, якщо водій відмовляється їхати до місця зважування чи виправляти порушення у випадку підтвердження перевищення дозволених норм.
Також визначено ознаки, за яких автомобіль може супроводжуватися на зважування інспектором ДСБТ:
- завантаження вище бортів;
- просідання вузлів підвіски;
- відсутність товарно-транспортної накладної чи відмова її пред‘явити.
Інспектори ДСБТ зобов’язані фіксувати спілкування із водієм на боді-камеру повністю - для попередження будь-яких корупційних зловживань. Така норма діє з серпня минулого року. У випадку, якщо інспектор не зафіксував спілкування з водієм на камеру, для співробітника ДСБТ передбачена дисциплінарна відповідальність.
Тільки у травні запущено в роботу три системи автоматичного зважування (WIM). Наразі 48 таких систем фіксують порушення на дорогах державного значення. Завдяки роботі WIM у 2023 р. до державного бюджету було сплачено 83 млн. грн. від штрафів за порушення встановлених норм.
tbu.com.ua
Кабмин утвердил дополнительный механизм контроля за сохранностью автодорог ©
На заседании Кабинета Министров по инициативе Минвосстановления принят порядок сопровождения автотранспорта, имеющего признаки перегрузки, в ближайшее место взвешивания, а также запрет дальнейшего его движения. Об этом сообщает пресс-служба Минобновления.
Постановление КМУ позволит инспекторам Государственной службы Украины по безопасности на транспорте следить за соблюдением весовых норм перевозчиками. Новый инструмент направлен в первую очередь на сохранение дорог, особенно там, где не установлены системы автоматического взвешивания в движении.
«Восстановление транспортного сообщения с освобожденными территориями: ремонт дорожного покрытия, установка временных переправ и капитальный ремонт разрушенных мостов - один из приоритетов нашего министерства на протяжении последнего года. российские оккупанты уже нанесли нашей дорожной инфраструктуре огромный ущерб, и восстановление всей отрасли - вопрос лет. Очень важно сохранить то, что уже восстановлено или уцелело.
Это позволит сэкономить средства на текущих ремонтах и направить их на жизненно необходимые проекты восстановления - жилья, энергосетей, школ и больниц», - подчеркнул заместитель министра развития громад, территорий и инфраструктуры Украины Сергей Деркач.
Постановлением КМУ предусмотрено:
Право остановки авто с признаками перегрузки и сопровождения его для взвешивания до ближайшей специально обустроенной площадки (не далее 50 км).
Возможность использования специального блокирующего устройства, если водитель отказывается ехать к месту взвешивания или исправлять нарушения в случае подтверждения превышения разрешенных норм.
Также определены признаки, по которым автомобиль может сопровождаться на взвешивание инспектором ГСБТ:
- загрузка выше бортов;
- проседание узлов подвески;
- отсутствие товарно-транспортной накладной или отказ ее предъявить.
Инспекторы ГСБТ обязаны фиксировать общение с водителем на боди-камеру полностью - для предупреждения каких-либо коррупционных злоупотреблений. Такая норма действует с августа прошлого года. В случае если инспектор не зафиксировал общение с водителем на камеру, для сотрудника ГСБТ предусмотрена дисциплинарная ответственность.
Только в мае запущены три системы автоматического взвешивания (WIM). В настоящее время 48 таких систем фиксируют нарушения на дорогах государственного значения. Благодаря работе WIM в 2023 г. в государственный бюджет было уплачено 83 млн. грн. от штрафов за нарушение установленных норм.
tbu.com.ua |