19.01.2023 :: 17:17
Індія закриє порти для застарілих суден
Індійський уряд планує заборонити суднозаходи до портів країни нафтотанкерів, балкерів та суден для генвантажів віком 25 і більше років як під індійським так і під іноземними прапорами. Про це пише India Seatrade News.
Щодо морських газовозів, контейнеровозів, портових буксирів та суден спеціалізованого флоту влада країни планує впровадити обмеження віку у 30 років.
Проект закону про технічні характеристики суден, зареєстрованих під індійським або іноземними прапорами, вже підготовлений Генеральною дирекцією судноплавства (DG Shipping) Індії і буде опублікований протягом декількох днів.
Згідно із законопроектом, що готується, індійським компаніям не можна буде купувати на вторинному ринку судна, вік яких становить 20 і більше років, і реєструвати їх під прапором Індії.
У 2021 р. індійський уряд опублікував схему субсидування суден під прапором Індії для перевезення державних вантажів. Відповідно до схеми субсидування індійські судновласники отримають додаткову надбавку 5 - 15% до чартерних ставок, залежно від дати побудови, на суднах, зареєстрованих в індійському прапорі після 1 лютого 2021 р. Уряд заклав до бюджету суму, яка буде виділена як субсидія на перевезення нафти, зрідженого нафтового газу, вугілля та добрив для державних компаній протягом п’яти років, щоб збільшити тоннаж флоту Індії.
Джерело: Порти України
Индия закроет порты для устаревших судов
Индийское правительство планирует запретить судозаходы в порты страны нефтетанкеров, балкеров и судов для генгрузов в возрасте 25 и более лет как под индийским так и под иностранными флагами. Об этом пишет India Seatrade News.
Что касается морских газовозов, контейнеровозов, портовых буксиров и судов специализированного флота власти страны планируют внедрить ограничение возраста в 30 лет.
Проект закона о технических характеристиках судов, зарегистрированных под индийским или иностранными флагами, уже подготовлен Генеральной дирекцией судоходства (DG Shipping) Индии и будет опубликован в течение нескольких дней.
Согласно готовящемуся законопроекту, индийским компаниям нельзя будет покупать на вторичном рынке суда, возраст которых составляет 20 и более лет, и регистрировать их под флагом Индии.
В 2021 г. индийское правительство опубликовало схему субсидирования судов под флагом Индии для перевозки государственных грузов. Согласно схеме субсидирования индийские судовладельцы получат дополнительную надбавку 5 - 15% к чартерным ставкам, в зависимости от даты постройки, на судах, зарегистрированных в индийском флаге после 1 февраля 2021 г. Правительство заложило в бюджет сумму, которая будет выделена в качестве субсидии на перевозку нефти сжиженного нефтяного газа, угля и удобрений для государственных компаний в течение пяти лет, чтобы увеличить тоннаж флота Индии.
Источник: Порти України |