19.10.2022 :: 15:39
Днопоглиблення в Ізмаїльському порту виконано на 90% - АМПУ
Заплановані на 2022 р. роботи з відновлення паспортних глибин в операційній акваторії порту Ізмаїл перебувають на завершальній стадії, за оперативними даними виконано 90,7% від плану робіт. Про це повідомила прес-служба ДП «Адміністрація морських портів України» (АМПУ).
Паралельно роботи з днопоглиблення ведуться і в інших морських портах розташованих на Дунаї. Зокрема в активній фазі - виконання робіт в акваторії порту Рені. На сьогоднішній день там виконано 19% від запланованого обсягу.
Роботи в операційних акваторіях морських портів плануються таким чином, щоб не уповільнювався обробки вантажів.
Від початку повномасштабного російського вторгнення саме порти Дунаю стали основними морськими торговельними воротами держави. Завдяки ефективній співпраці з партнерами з Румунії та запровадженню практики прозорого планування суднозаходів тримаємо високий темп обробки вантажів. Бачимо запит від учасників ринку морських перевезень на збільшення транзитного потенціалу дунайських портів і виконуємо його. Кінцева мета - оптимізація логістичної складової стратегічних експортних та імпортних операцій та збільшення обсягів перевалки вантажів», - зазначив в.о. голови АМПУ Олексій Востріков.
В середині липня ДП «АМПУ» оголосило також про намір виконати днопоглиблення у каналі гирла Бистре суднового ходу Дунай - Чорне море, через який на даний час можуть проходити судна з осадкою не більше 3,9 м.
Джерело: Порти України
Дноуглубление в Измаильском порту выполнено на 90% - АМПУ
Планируемые на 2022 г. работы по восстановлению паспортных глубин в операционной акватории порта Измаил находятся на завершающей стадии, по оперативным данным выполнено 90,7% от плана работ. Об этом сообщила пресс-служба ГП «Администрация морских портов Украины» (АМПУ).
Параллельно работы по дноуглублению ведутся и в других морских портах расположенных на Дунае. В частности в активной фазе - выполнение работ в акватории порта Рени. На сегодняшний день там исполнено 19% от запланированного объема.
Работы в операционных акваториях морских портов планируются таким образом, чтобы не замедлялась обработка грузов.
С самого начала полномасштабного русского вторжения именно порты Дуная стали основными морскими торговыми воротами государства. Благодаря эффективному сотрудничеству с партнерами из Румынии и внедрению практики прозрачного планирования судов держим высокий темп обработки грузов. Видим запрос участников рынка морских перевозок на увеличение транзитного потенциала дунайских портов и выполняем его. Конечная цель – оптимизация логистической составляющей стратегических экспортных и импортных операций и увеличение объемов перевалки грузов», - отметил и.о. главы АМПУ Алексей Востриков.
В середине июля ГП «АМПУ» объявило также о намерении выполнить дноуглубление в канале устья Быстрое судового хода Дунай - Черное море, через которое в настоящее время могут проходить суда с осадкой не более 3,9 м.
Источник: Порти України |