16.05.2023 :: 10:56
Боррель закликає ЄС придушити імпорт індійського пального з російської нафти
Європейський Союз повинен вплинути на Індію, яка перепродає російську нафту в Європу як очищене паливо, зокрема дизпальне. Про це заявив в інтерв'ю Financial Times глава ЄС із зовнішньої політики Жозеп Боррель.
Минулого року Індія стала найбільшим покупцем російської нафти після повномаштабного вторгнення Москви в Україну. Доступ до дешевої російської нафти збільшив виробництво і прибуток на індійських нафтопереробних заводах, що дало їм змогу конкурентоспроможно експортувати нафтопродукти у Європу і зайняти більшу частку ринку.
Ж.Боррель сказав газеті, що підніме це питання з міністром закордонних справ Індії Субрахманьямом Джайшанкаром під час їхньої зустрічі у вівторок.
«Якщо дизельне пальне чи бензин потрапляє в Європу... надходить з Індії та виробляється з російської нафти, це, безумовно, є обходом санкцій, і країни-члени повинні вжити заходів», - сказав головний дипломат ЄС.
«Те, що Індія купує російську нафту, це нормально... Але якщо вони використовують це, щоб бути центром, де російська нафта переробляється, а продукти з неї продаються нам... ми повинні діяти», - сказав Ж.Боррель.
Індійські нафтопереробники, які раніше рідко купували російську нафту через високі транспортні витрати, імпортували 970 - 981 тис. барелів на добу в 2022/23 фінансовому році (квітень - березень), що становить більше п'ятої частини загального імпорту палива в країні.
Найбільший російський виробник нафти «Роснефть» і провідна індійська нафтопереробна компанія Indian Oil Corp також підписали строкову угоду про суттєве збільшення та диверсифікацію сортів нафти, що постачаються до Індії.
Згідно з даними відстеження суден Kpler, Reliance Industries і Nayara Energy були ключовими експортерами нафтопродуктів і покупцями російської нафти.
До початку широкомасштабної війни росії проти України Індія зазвичай експортувала в Європу в середньому 154 тис. барелів на день (барелів на добу) дизельного і авіаційного пального. Однак, згідно з даними Kpler, постачання зросли до 200 тис. барелів на добу після того, як ЄС заборонив імпорт російських нафтопродуктів з 5 лютого цього року.
Будь-який механізм, щоб зупинити потік російської нафти, повинен бути реалізований національною владою, сказав Боррель FT, припускаючи, що ЄС може націлитися на покупців індійського нафтопродукту, який, на його думку, походить з російської сирої нафти.
Джерело: EnKorr
Боррель призывает ЕС подавить импорт индийского горючего из российской нефти
Европейский Союз должен повлиять на Индию, которая перепродает российскую нефть в Европу как очищенное топливо, в том числе дизтопливо. Об этом заявил в интервью Financial Times глава ЕС по внешней политике Жозеп Боррель.
В прошлом году Индия стала крупнейшим покупателем российской нефти после полномасштабного вторжения Москвы в Украину. Доступ к дешевой российской нефти увеличил производство и прибыль на индийских нефтеперерабатывающих заводах, что позволило им конкурентоспособно экспортировать нефтепродукты в Европу и занять большую долю рынка.
Ж.Боррель сказал газете, что поднимет этот вопрос с министром иностранных дел Индии Субрахманьямом Джайшанкаром во время встречи во вторник.
«Если дизельное топливо или бензин попадает в Европу... поступает из Индии и производится из российской нефти, это, безусловно, обход санкций, и страны-члены должны принять меры», - сказал главный дипломат ЕС.
«То, что Индия покупает российскую нефть, это нормально... Но если они используют это, чтобы быть центром, где российская нефть перерабатывается, а продукты из нее продаются нам... мы должны действовать», - сказал Ж.Боррель.
Индийские нефтепереработчики, ранее редко покупавшие российскую нефть из-за высоких транспортных расходов, импортировали 970 - 981 тыс. баррелей в сутки в 2022/23 финансовом году (апрель – март), что составляет более пятой части общего импорта топлива в стране.
Крупнейший российский производитель нефти «Роснефть» и ведущая индийская нефтеперерабатывающая компания Indian Oil Corp также подписали срочное соглашение о существенном увеличении и диверсификации поставляемых в Индию сортов нефти.
Согласно данным отслеживания судов Kpler, Reliance Industries и Nayara Energy являлись ключевыми экспортерами нефтепродуктов и покупателями российской нефти.
К началу широкомасштабной войны России против Украины Индия обычно экспортировала в Европу в среднем 154 тыс. баррелей в день (баррелей в сутки) дизельного и авиационного горючего. Однако, по данным Kpler, поставки выросли до 200 тыс. баррелей в сутки после того, как ЕС запретил импорт российских нефтепродуктов с 5 февраля этого года.
Любой механизм, чтобы остановить поток российской нефти, должен быть реализован национальными властями, сказал Боррель FT, предполагая, что ЕС может нацелиться на покупателей индийского нефтепродукта, который, по его мнению, происходит из российской сырой нефти.
Источник: EnKorr |