Поиск
Расширенный поиск

Главная О проекте Новости Статьи Дайджест Законы

Все статьи
Темы дня
Отраслевая политика
Грузопотоки
Рынки и компании
Машиностроение
Энергоресурсы
Происшествия
Морское пиратство



новости




законодательная база

Расп. КМУ №415-р от 29.04.2015 "О внесении изм. в приложение к расп. КМУ от 26 июня 2013 №466"



Расп. КМУ №358-р от 15.04. 2015 г. "Об изм. классификации пункта пропуска через госграницу для морского сообщения "Ильичевский рыбный порт"



Расп. КМУ от 08.04.2015 г. №315-р «О назначении Федорко И.П. замгенерального директора Госадминистрации жд транспорта Украины»

Подписка на рассылку  
Хрещатик
15.08.2008 :: 11:58
Одна за вісьмох

Учора у столиці продемонстрували нові машини для ремонту доріг, які можуть замінити роботу 8 людей. «Латки» на асфальті ставитимуть за допомогою бітумної емульсії. За словами спеціалістів, тепер для проведення робіт не доведеться повністю перекривати рух. На заваді також не стануть ні дощ, ні холод, ні спека. Тим часом, за словами гендиректора «Київавтодору» Георгія Глінського, скорочувати штат через сучасну автоматизацію процесу в організації не передбачають. Роботи вистачить усім.

Латати дороги у Києві тепер будуть по-новому. Учора на вулиці Кейсарова у Солом'янському районі
представили спецтехніку, яка може замінити роботу вісьмох спеціалістів. Це машини MAGNUM фірми «Crafko». З їхньою допомогою на проїжджій частині показово ліквідували кілька ямок і тріщин.

Спочатку місця ремонту полили водою, оскільки машина працює на вологій поверхні. Після цього туди зі спеціального шланга подали повітря, а потім - бітумну емульсію.

«Наразі працювати складно, бо у столиці багато заторів. Нам не хотілося б створювати додаткові незручності під час ремонту. Тому вирішили закупити спецтехніку, яка дозволяє ремонтувати ямки на шляхах. Після звершення роботи машиною вже через 15 хвилин по ділянці можна вільно пускати рух»,- розповів перший заступник голови КМДА Денис Басс.

За його словами, раніше робітникам доводилося працювати відбійними молотками, потім зарівнювати ділянки катками. Нині це робить одна машина. «Цього року ми загалом закупимо 65 одиниць найсучаснішої техніки для оновлення бази «Київавтодору». Наразі вже замінили 150 машин»,- додав пан Басс.

Сучасна технологія дозволяє застосовувати бітумну емульсію - суміш води з бітумом - кам'яний матеріал, який може під тиском пломбувати вибоїни. «На місце роботи не потрібно тягнути катки, які ущільнюють суміш. Покриття слугуватиме 2-3 роки. Його можна вкладати, не зважаючи на те, чи йде у цей час дощ. Сам процес «латання» прискорюється у 3-4 рази»,- продовжив гендиректор КК «Київавтодор» Георгій Глінський.

«Тепер ми можемо лише обмежувати рух транспорту на ділянці, яку ремонтують. До того ж роботи обходяться утричі дешевше. Машина зможе обслуговувати місто майже цілий рік, оскільки працює при температурі від - 5 до + 35 градусів»,- порадів пан Глінський.

Дві таких, за його словами, уже працюють у місті. До кінця року закуплять ще десять. Одиниця техніки коштує приблизно 500 тисяч гривень. Цього року в столиці запланували відремонтувати рекордні півтора мільйона квадратних метрів доріг.

Тим часом пан Глінський запевнив, що працівникам не варто боятися скорочень через заміну їхньої праці машинами. «Роботи непочатий край, і її обсяги збільшуються. Порівняно з минулим роком - уже вдвічі. Це передбачає і задіяння «вивільнених» робітників. До того ж ми маємо дефіцит кадрів. Проте за прогресом - стежимо»,- запевнив він.

Лідія Стрельченко

15.08.2008 г.


Источник: Хрещатик
Все дайджесты >>>
Загрузка...
Загрузка ...


Разработка и сопровождение: baev.kiev.ua
Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2024

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции. Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентство "Українськi Новини", в каком-либо виде строго запрещено.

{DOWN}