Поиск
Расширенный поиск

Главная О проекте Новости Статьи Дайджест Законы

Все статьи
Темы дня
Отраслевая политика
Грузопотоки
Рынки и компании
Машиностроение
Энергоресурсы
Происшествия
Морское пиратство



новости

15.11.2019 :: 17:45

Из Лондона в Сидней - самый длинный беспосадочный авиаперелет в мире побил два рекорда
15.11.2019 :: 17:36

На должность главы Морской администрации претендуют 17 кандидатов
15.11.2019 :: 17:28

Одесский порт в январе - октябре 2019 г. увеличил грузооборот до 20,709 млн. т
15.11.2019 :: 17:07

Морской терминал ООО «МСП Ника-Тера» переработал более 7 млн. т грузов
15.11.2019 :: 16:56

Восемь компаний предоставили предложения для участия в тендере на капремонт автодороги M-05 Киев-Одесса ©
15.11.2019 :: 16:43

Нефтяная корзина ОПЕК подорожала на $0,52



законодательная база

Расп. КМУ №415-р от 29.04.2015 "О внесении изм. в приложение к расп. КМУ от 26 июня 2013 №466"



Расп. КМУ №358-р от 15.04. 2015 г. "Об изм. классификации пункта пропуска через госграницу для морского сообщения "Ильичевский рыбный порт"



Расп. КМУ от 08.04.2015 г. №315-р «О назначении Федорко И.П. замгенерального директора Госадминистрации жд транспорта Украины»

Подписка на рассылку  
Економічна правда
10.06.2014 :: 10:04
Газове расчленування

В окремі підприємства будуть виділені магістральні газопроводи та підземні сховища газу, хоча весь комплекс існував і існує як єдина система.

«Посадовці посилаються на Третій енергопакет, але там таких вимог нема. Там йдеться про розділення видобутку, продажу та транзиту. Тимчасом ПСГ - це частина транспорту», - вважає член спостережної ради Інституту енергетичний стратегій Юрій Корольчук.

На думку ж директора енергетичних програм центру «Номос» Михайла Гончара, такий крок збігається з вимогами цього документа.

«Цей розділ відбувається відповідно до вимог Третього енергопакета. Газосховища виконують не лише транзитну функцію. Мова йде про бізнес-розподіл, хоча труби не існують без сховищ. Це відповідає європейській практиці, коли бізнес із зберігання газу існує окремо від транзиту», - каже він.

Гончар підкреслює, що з транзитом газу у Європу можуть бути пов'язані п'ять західних сховищ. Усі інші знаходяться у центральній та східній частині країни і зорієнтовані на забезпечення паливом споживачів. Зберігання ж газу, на його думку, ближче за сутністю до продажу послуги зі зберігання.

tranzit.jpg

Як вважає Корольчук, новоутворені компанії невдовзі можуть стати спільними підприємствами при збереженні контрольного пакета державою.

«Скоріше за все, це крок до створення СП. Росіянам потрібні сховища для роботи у Європі. Газопроводи їм менш цікаві: збудовано Північний потік, є Ямал-Європа, білоруська труба. Наша магістраль їм не дуже потрібна. Можливо, труба піде в СП з європейським інвестором, а ПСГ - в СП з росіянами», - вважає експерт.

Такі сценарії, додає він, пропонувалися попередньому президенту. Зараз ця концепція реанімована і проштовхується в кооперації з європейцями.

Як вважає Гончар, реорганізація спростить взаємодію між потенційними європейськими клієнтами, які б хотіли скористатися послугами ПСГ.

«Так ми полегшуємо процедуру використання наших сховищ європейськими підприємствами. Якщо є окрема компанія - є з ким вести переговори. Це важливо для нас у випадку з реверсними постачаннями, і для європейців, якщо вони вирішать скористатись послугами ПСГ», - розповідає Гончар.

priznachennya.jpg

Він також не виключає, що це може дати старт створенню СП - «Нафтогаз» неодноразово виступав з такою ініціативою на зустрічах з європейськими фірмами. До того ж, є всі необхідні проекти з модернізації сховищ за цим призначенням.

З іншого боку, таке розділення може бути хорошим підґрунтям для продажу газу європейцям на кордоні з Україною. Однак для цього бракує інфраструктури, наприклад, газових вимірювальних станцій на кордоні за РФ. До того ж, європейські споживачі повинні укласти відповідні угоди з «Газпромом».

Однак це, вочевидь, здебільшого віддалена перспектива. Хоча б через те, що європейцям довелось би брати на себе додаткову відповідальність. Крім того, Росія чудово торгується з Києвом щодо вартості транзиту газу.

Даниил Нестеров

10.06.2014 г.


Источник: Економічна правда
Все дайджесты >>>
Загрузка...
Загрузка ...


Разработка и сопровождение: baev.kiev.ua
Все права защищены © Транспортный бизнес 2008-2019

Перепечатка материалов сайта в полном или сокращенном виде только с письменного разрешения редакции. Для интернет-изданий при перепечатке обязательна гиперссылка www.tbu.com.ua. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентство "Українськi Новини", в каком-либо виде строго запрещено.

службы мониторинга серверов